|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
JA! Sterf enzo! |
|
quote: Poot! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Jij herkent zo ook direct he ... |
|
Gezelligheid kent geen tijd. Wow, is het al zo laat? |
|
quote: quote: Suck my piss |
|
quote: Idd, net als Riverside btw Echt niet. |
|
quote: Ok jij mag blijven Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
jah ook nieuw hier, niet helemaal: had ooit andere login maar geen idee welke. en mijn nick: i fukkin' know! (tnx spectre ) blame de blonde rockslet (voornamelijk deze), de drank, het slaapgebrek en de kater. blonTheid zit soms in een verdomd klein hoekje |
|
Weer iemand die door BRG de verdoemenis ingestort is? Damn, we moeten die kerel echt een halt toe gaan roepen! |
|
Nu pas? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL! Mij best. Stiekem vond ik ZM de laatste maanden een beetje doodbloeden. Veel grote posters die ineens verdwijnen enzo. Ook weinig over metal geluld. |
|
quote: Dat moest eigenlijk al eerder ja .... [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 31-12-2006 5:18] |
|
Neutraal welkom: "welkom!" Zo. |
|
Ha! zo moeilijk was mijn oude inlog dus niet. En minder genant er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Geen geklef metal..gewoon de tering in wensen!!!! Welkom newbeezzzzzz Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geklef ? Was da ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik dacht al... wat een vreemd warm welkom! Dit klinkt al normaler er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Sterf Dank u (ach het blijft de feestdagen he ..) |
|
quote: slijmen, plakken, anuskruipen. gewoon zoals Jenje..die wenst gewoon mensen deaud...zoals het hoort Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als iedereen nou eens sterft hier, behalve ik, is dit forum ten minste weer gaaf. |
|
quote: @ Julia: STERF!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: gelukkig is dit gevoel geheel wederzijds er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Maar jij hebt Aids...dus ga je vanzelf ook deaud Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |