|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij hebt wat tegen goede voetballers? edit: Ik durf het bijna niet te vragen, maar jij bent zeker voor Feyenoord? [Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-04-2007 22:37] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Volgens mij gaat het in dit geval niet om hun voetbalkwaliteiten |
|
quote: Voetbalkwaliteiten bestaan uit meer dan alleen techniek... Dat zou nota bene jij toch wel moeten weten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik dacht dat het hier over hun arrogante houding ging |
|
7-1?? wtf. |
|
quote: Zo gauw iemand bij Ajax onder contract staat, wordt er gelijk gezeurd van arrogant dit, arrogant dat... Net zoals mensen altijd liepen te zaniken over Michael Schumacher. Ik noem het gewoon "overtuigd zijn van je eigen kunnen". En ja, de een heeft dat wat meer dan de ander. Maar Sneijder (om die maar even als voorbeeld aan te halen) is een van de beste spelers in de Nederlandse competitie en een van de beste spelers van het Nederlands elftal (dat laatste is dan weer niet moeilijk, maar goed...), maar ja, als je dat arrogant vindt, tsja, ga je gang dan maar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: + 1 quote: Inderdaad. |
|
quote: Ik zeg ook niet dat Sneijder geen goede voetballer is en ik zeg ook niet dat hij arrogant is, maar ik vind het gewoon een irritant mannetje. En ja, ik ben overtuigd Teletekstsupporter van Feyenoord. |
|
quote: Man Utd door, Chelsea door en Liverpool hoogstwaarschijnlijk ook door. Kunnen we het niet gewoon English League noemen of zo? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja, en zo vind ik Robben een irritant mannetje, met z'n klote schwalbes de hele tijd... alsof-ie dat nodig heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mee eens. |
|
7-1, haha, kankergaaf! Jammer dat die wedstrijd niet live was. |
|
Die wedstrijd was wel live. |
|
quote: Niks gaaf, ik had liever een Italiaanse club door zien gaan. Ik hoop maar dat AC het redt vanavond! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: |
|
Godverdomme. Nee, geen godverdomme naar aanleiding van de uitslag, maar godverdomme naar aanleiding van die kankerscheidsrechter! Ik heb zelden een duel gezien dat zó vriendschappelijk verliep, met het aantal overtredingen dat op één hand te tellen is. Nu kan dat liggen aan de 3-0 die aan de wedstrijd voorafging, maar alsnog. Dan Marcellis, die toch echt bijna briljant debuteerde op een Europees veld, een volledig legitieme verdedigingsachtie uitvoert en hiervoor ROOD, jawel, ROOD krijgt? Godverdomme! |
|
Die rode kaart sloeg inderdaad nergens op! Jammer dat PSV uitgeschakeld is (hoewel dat natuurlijk vorige week al duidelijk was), wel blij dat Milan door is. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wat een kutventje is en blijft die Fowler toch ook; grijpt Salcido net als de corner getrapt wordt ff flink in de ballen, klotegedrag. (huh-huh, huh-huh) |
|
quote: Ik ben het met je eens dat de rode kaart zwaar onterecht was, maar het was zeker geen legitieme verdedigingsactie. Marcellis kwam aardig te laat in en naam duidelijk een voet van Zenden mee. Een gele kaart was hier wel op z'n plek. Tot aan die rode kaart was het een best aardige wedstrijd. Mooi ook dat Van Eijden nog een leuke invalbeurt had. |
|
quote: Het was een verdedigingsactie die wellicht niet volledig legitiem was, maar álle verdedigers hadden hetzelfde gedaan in dat geval. Geel had ik nog kunnen slikken, al vraag ik me af of zelfs dat niet teveel was, maar rood? |
|
quote: Ik denk dat een gele kaart absoluut op zijn plaats was, Marcellis was gewoon te laat en trapte vol tegen de enkel van Zenden. De rode kaart was, zeker gezien het spelbeeld, volledig misplaatst. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:klopt ja, mooi dat het publiek zo reageerde |
|
Vanavond AZ! |
|
Hoop voor de spelers van AZ dat ze winnen. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |