|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Subtiel. |
|
Af en toe. Fuck the world and fuck you |
|
tering... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Is dat positief of negatief? |
|
positief hoewel ik over donk niet helemaal uit ben. 1 wedstrijd goed gespeeld en meteen is ie helemaal geweldig en noemen ze hem al de Alex van Az. ik moet het nog zien. Fuck the world and fuck you |
|
quote: + 1 Dan zie ik toch liever Steinsson, maar ja... |
|
quote: Absoluut!!! R3sp3ctz0rz, serieus. |
|
Juuuuuuuuuuuuuul |
|
Mag Donk zich de 1-0 aanrekenen, veel te laat Fuck the world and fuck you |
|
Godverdomme, ik zet net de TV aan schiet die mof de 1-0 binnen. Sjonge jonge. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tering, gave wedstrijd, me geen moment verveeld, lullig, zuivere goal afgekeurd... Fuck the world and fuck you |
|
Als Werder countert dan lijkt het wel alsof alle AZ-spelers kriskras door elkaar beginnen te rennen. Werder krijgt dan in ieder geval veel te veel ruimte. Lullig natuurlijk dat dat doelpunt van Jaliens is afgekeurd, maar Klose was ook dicht bij zijn tweede. Leuke wedstrijd |
|
Was dat niet gevaarlijk spel van Jaliens? Ik vind Bremen wel de betere ploeg. Hopelijk gaan ze in de 2e helft naar de tering, GO LOUIS!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tottenham |
|
Klose idd. altijd al een goede voetballer gevonden, veel mooie doelpunten gemaakt. Fuck the world and fuck you |
|
Go Donk, Go !!! 2 keer in de fout, twee keer een doelpunt... Fuck the world and fuck you |
|
Ik vind de scheids een enorme koekenbakker. Maar de achterstand is niet onterecht. Nog maar weinig echt doelrijpe kansen gehad. |
|
Ach , het schijnt wel een goede te zijn normaal gesproken... Fuck the world and fuck you |
|
Daar is weinig van te merken vandaag. Zuivere goal afgekeurd, gele kaart voor Donk die nergens op sloeg en wel meer dubieuse beslissingen. |
|
En de 2de tegengoal na een wissel. Verdediging staat echt te slapen zo nu en dan |
|
Van Gaal is ook weer bezig, wat een mongool |
|
- Wat als de gelijkmaker was goedgekeurd? - Wat als die onterechte gele kaart niet werd uitgedeeld? Godverdomme, twee mijns inziens zeer belangrijke punten die er voor hebben gezorgd dat AZ verloor. |
|
quote:ja die gun ik zo'n nederlaag wel |
|
Wiese Riley Donk De Cler De Zeeuw Borowski Wat heb ik me ontzettend zitten ergeren aan Donk zeg. Bij de eerste drie doelpunten kan hij als directe schuldige worden aangewezen. Misschien moet iemand hem een keer uitleggen dat je bij een aanval je MAN moet volgen in plaats van de BAL. Ik snapte er ook niets van dat Boukhari erin kwam, gooi dan Lens erin ofzo. Cziommer had nog een best aardige invalbeurt. Jenner had er mijns inziens al een stuk eerder uit gemoeten. Goede voetballer, maar vandaag lukte (bijna) niets. Verder heeft AZ niet slecht gespeeld, maar Werder was gewoon 10x efficiënter. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |