![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt belachelijk dat die Hargreaves zoveel moet kosten. Best een goede speler, maar staat bij Bayern niet eens altijd in de basis en is zeker geen wereldtop ![]() ![]() |
|
17 miljoen pond zeker? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: En HSV naar de Intertoto ![]() ![]() |
|
MILAN MILAN WHO THE FUCK IS MILAN! ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
pfff.. flauw finaleke signature ![]() |
|
quote:Eh, doe eens even normaal zeg. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wat een kutwedstrijd. ![]() |
|
Ja als je 75 minuten lang met één spits speelt vraag je er wel een beetje om ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Nee he, nu gaan alle betweters over elkaar heen vallen, iedereen weet natuurlijk hoe het had gemoeten. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Nee, ik heb geen idee, alleen kan ik als objectief kijken wel zeggen dat het een kutwedstrijd was. ![]() |
|
quote: Ik had het niet tegen jou, maar tegen die Tinus die na je postte. En het was een zwaar middelmatige wedstrijd inderdaad. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: jij niet dan? signature ![]() |
|
quote:Milan had evenveel spitsen opgesteld ![]() |
|
quote: ja, die stonden op het veld de spitsen op de bank tellen niet mee... begrijp je ? ![]() signature ![]() |
|
quote:nee, leg eens uit ![]() ![]() |
|
quote: wel, je neemt een doos valiumtabletten en je slikt die allemaal na elkaar in, met begeleiding van een fles breezer. Dan snap je het wel! signature ![]() |
|
quote: +1 Maar het bier was wel lekker ![]() ![]() |
|
quote: Absoluut. Maar ik ben wel blij dat Milan gewonnen heeft. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik ben alleen blij voor Seedorf, verder had wat mij betreft Liverpool mogen winnen. ![]() |
|
quote: +1! Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Saaie match, domme winnaar, maar wel verdiend ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Verdiend??? Er was maar 1 ploeg die wilde voetballen en dat was Liverpool. Die idiote trainer van Liverpool had direct in het begin met 2 spitsen moeten gaan spelen ipv met gerrard achter Kuyt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: De CL draait echter niet alleen om de finale, finales zijn vaak niet al te best. Liverpool heeft mijns inziens geen indruk gemaakt dit jaar, AC Milan daarentegen bij vlagen wel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
* Juve is kampioen in Serie B. Deschamps stapt op als trainer. * Barça en Real gewonnen, Valencia verloren en uitgeschakeld voor titel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |