|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kijk al niet eens meer, godverdomme,ik vrees dat liverpool vet kansloos zal zijn.... Fuck the world and fuck you |
|
Ligt het nou aan mij of is die commentator wel erg pro-Manchester? |
|
quote:Ik vond hem eerder pro seedorf. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dat valt ook wel mee op zich. Hij verheerlijkt eerder alle spelers van Milan stuk voor stuk. Op zich heeft hij ditmaal een punt want Milan is gewoon beter. |
|
Ik doelde vooral op de stemverheffingen zodra Manchester een kansje krijgt... |
|
quote:Denk eerder dat dat de verrassing is |
|
Nu is het wel over, herhaling van de finale van 2 jaar geleden! |
|
quote:Nou als dat zou kunnen! Zelden zo'n spannende pot gezien |
|
Zo, dat was weer anderhalf uur voetballes! Tering jantje. Morgen weer lekker mijn anti-Seedorf collega's plagen, die heeft het weer fantastisch gedaan . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: inderdaad toch liever Chelsea - Milan gezien signature |
|
quote: Seedorf was ook gewoon erg goed vanavond...net als Kaka en Gatuso. Je kan zeggen wat je wil over Milan maar ze hebben vanavond een prima pot gespeeld en ik heb zitten genieten. Terechte finalist. |
|
quote: Helaas, ik was weer niet thuis Zo te zien heeft Seedorf het best aardig gedaan gisteravond. |
|
quote: die Gattuso, een Britse Italiaan signature |
|
Terugmatchen in UEFA-beker waren saai seg. En Bremen heeft zich weer eens belachelijk gemaakt Faustian Spirit of the Earth |
|
Mönchengladbach - Bayern 1-1 Fulham - Liverpool 1-0 (Arsenal kan derde worden, als het wint van Chelsea) Rangers - Celtic 2-0 Faustian Spirit of the Earth |
|
Arsenal - Chelsea 1-1 Manchester kampioen. Real - Sevilla 3-2 Faustian Spirit of the Earth |
|
Halve Finale Copa Del Rey: Getafe - Barcelona 4-0 Heenmatch Finale Beker Italië: Roma - Inter 6-2 Faustian Spirit of the Earth |
|
Schalke laat het liggen. 2-0 verloren op Dortmund. Werder verloor ook, thuis met 1-2 van Frankfurt en kan hoogstens nog tweede worden. Stuttgart won wel en staat met nog 1 speeldag te gaan 2 punten voor op Schalke. Faustian Spirit of the Earth |
|
* Manchester United - West Ham 0-1 West Ham is gered * Inter - Lazio 4-3 * Barcelona - Betis 1-1 Real aan de leiding nu. Barça evenveel punten, maar match minder gewonnen. Sevilla volgt op 2 punten. Valencia op 4. * Porto gelijkgespeeld. Nog 1 punt voor op Sporting en 2 op Benfica. * Fenerbahçe kampioen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat was het weer een fijne uefabeker-finale Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: + 1 |
|
terechte winnaar? signature |
|
quote: Ik had het Espanyol meer gegund en op basis van het vertoonde veldspel was het misschien ook wel terechter geweest al Espanyol gewonnen had. |
|
Die rode kaart heeft hen genekt. Inter - Roma 2-1 Maar Roma had heenmatch met 6-2 gewonnen en wint dus de beker. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |