|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt Milan - Bayern niet ergens uitgezonden? Lijkt me een stuk interessanter dan PSV. |
|
quote: das Canvas toch? |
|
quote: nopes... canvas is het tweede kanaal van de openbare omroep ofte één. Kanaal 2 is het 2de kanaal (duh! ) van de commerciële zender VTM)... ruststand: Milan-Bayern: 1-0 Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik geloof dat PSV het niet gaat redden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zou je denken? |
|
Hm, ik zat er met mijn voorspellingen (0-3 en 2-1) niet eens zo ver naast. PSV speelde onthutsend zwak in de tweede helft. In de eerste helft vond ik Vayrynen, Salcido en Farfán nog wel aardig spelen, maar de tweede helft was diep triest. Als Liverpool zo blijft spelen, dan geef ik ze een goede kans om de CL te winnen. Zo makkelijk als sommige aanvallen liepen... dat zie ik niet zoveel ploegen ze nadoen. Vooral de 0-3, schitterende eenvoudige aanval. Misschien dat PSV volgende week nog een gelijkspel kan afdwingen, maar meer zeker niet. |
|
Hm, ik had de einduitslag van AC Milan - Bayern nog niet gezien, maar ik zie nu opeens dat het nog 2-2 is geworden. Jammer van die ontzettend onterechte penalty voor AC Milan |
|
quote: Liverpool is dan ook de ploeg in vorm he; Barça eruit geschopt, Arsenal met 4-1 opgerold.... Bovendien is PSV UIT vorm en missen ze enkele zeer belangrijke schakels (Alex, Koné, Afellay). Bij 2-0 heb ik de TV afgezet, entertainment of spanning was er niet meer. Wel jammer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Beter, Bayern for teh win!! |
|
quote:Ik geloof dat Ajax op Europees niveau al jaren niks meer klaargespeeld heeft |
|
quote: Inderdaad, en volgende week is v. Bommel er weer bij |
|
Ongelooflijk toch... Die Daniel Van Buyten Speelt die gast keer op keer mee in de basis van de rode duivels, dan slaagt hij er telkens in om zowat de slechtste speler op het veld te zijn met steevast een aantal ferme blunders op z'n naam... Dan gaat ie nu de moffen van Bayern wel aan een gelijkspel helpen met TWEE doelpunten, waarvan één in de 93ste minuut Grif toegegeven... de Duitsers verdienden zeker een punt op basis van hun prestatie, maar op basis van hun Duits zijnde had ik toch liever gehad dat 'Big Dan' nog eens blunderde als vanouds zoals we hem kennen bij de nationale ploeg Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Chelsea - Valencia 1-1 Best een aardige wedstrijd eigenlijk. De zwakste schakel op het veld vond ik de scheidsrechter; wat haalde hij enorm de vaart uit het spel in de eerste helft. Hij floot vooral vaak (onnodig, imo) in het voordeel van de verdediger, waardoor heel veel aanvallen afgebroken werden. Chelsea was voetballend een stukje beter, maar Valencia kwam er af en toe heel snel uit. De goal was natuurlijk weergaloos. In de tweede helft was het spelbeeld wel ongeveer hetzelfde, waarbij beide ploegen redelijk eenvoudig op de been bleven. De goal van Drogba was natuurlijk vooral te danken/wijten aan het slechte verdedigen bij Valencia. Canizares vond ik sowieso de hele wedstrijd slecht keepen; erg onzeker met uitkomen en af en toe ook behoorlijk klungelig. Chelsea had in de tweede helft iets meer grip op de wedstrijd, doordat Obi Mikel niet in z'n eentje alle gaten op het middenveld moest dichtlopen. De terugspeelbal van Lampard had natuurlijk een vrije trap voor Valencia moeten zijn. Ik heb geen idee waarom de scheidsrechter niet vond dat het een terugspeelbal was. Samenvattend: Cech Carvalho + Terry Lampard + Drogba Silva Del Horno Ayala |
|
Chelsea voetballend beter? In de tweede helft wel, in de eerste helft zeker niet, toen vond ik Chelsea erg matig voetballen. edit: En hoe geniaal was die goal van Silva! [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 05-04-2007 10:18] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Doelpunt van het jaar inderdaad. Damn wat zat die er lekker in |
|
Portsmouth - Man United 2-1 Chelsea komt terug tot op 3 punten Arsenal - West Ham 0-1 Zaragoza - Barcelona 1-0 Faustian Spirit of the Earth |
|
HSV - Vfb Stuttgart 2-4 |
|
quote: Klote idd. Ook dat Dortmund gewonnen had; DIE zou ik graag zien absteigen . Maar goed, ik werk in de buurt van Gelsenkirchen . Lichtpuntje voor HSV is dat die Abstiegskampf woedt t/m de 7e plek bijna, echt spannend! |
|
quote: Als HSV gewonnen had, dan hadden ze (volgens mij) op een UEFA Cup-positie gestaan. Nu staan ze 12e. |
|
quote:En een paar weken terug nog op een degradatieplek. Dat had ik toch graag willen meemaken dat vd Vaart en De Jong gedegradeerd waren. Overschatte arrogante kwallen zijn het |
|
quote: Over De Jong ben ik het met je eens, maar ik vind dat V.d. Vaart toch echt wel bovengemiddelde voetbalkwaliteiten heeft. |
|
Ben al lang blij dat ze niet meer in Nederland spelen |
|
Wat is er mis met vd Vaart dan? Ik vind Sneijder bijv. irritanter. |
|
quote:+1 Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |