|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Barcelona heeft het allemaal zelf laten liggen he. Faustian Spirit of the Earth |
|
Waarom telt een doelpunt in de Spaanse of Italiaanse competitie tweemaal? Zo'n groot verschil in niveau is er nu toch ook weer niet? Vast wel een verschil, maar 2 fucking keer?! |
|
Ach, Nederland telt voor 1,5. Alleen kleine competities (Estland, Hongarije, e.d.) tellen x1. Dat mag ook wel, want het gebeurt regelmatig dat de topscorer daar 40 doelpunten maakt. Zo raar vind ik die puntentelling dus niet. Hoewel het wel zo is dat Inter bijvoorbeeld net zo makkelijk scoort tegen Ascoli als PSV tegen Sparta (). Maar dan zou je een systeem moeten ontwikkelen waarbij je krachtsverhoudingen binnen competities aangeeft. Bijvoorbeeld: Als Farfan 2x tegen Sparta scoort: 3 punten Als Farfan 2x tegen AZ scoort: 6 punten Als Eto'o 2x tegen Gimnastic scoort: 3 punten Als Eto'o 2x tegen Real Madrid scoort: 7 punten. Ofzo... |
|
Leuk voor administratiehoeren die dat allemaal in een database mogen zetten. |
|
quote: Dat is, zoals al uitgelegd, dus wel logisch. Ik vraag me echter wel af waarom er geen rekening gehouden wordt met de grootte van een competitie. Het kan best schelen als je ploeg 34 wedstrijden speelt en je concurrent 38. |
|
quote: Inderfuckin'daad, Madrid heeft dit seizoen echt belabberd gespeeld, maar dankzij o.a. de wederopstanding van Beckham, de goals van Van Nisteltje en ook wel een portie geluk toch nog het kampioenschap kunnen pakken. |
|
quote: Inderdaad. Anders had die negert van Heerenveen waarschijnlijk die gouden schoen gepakt Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Rijkaard vindt van niet: quote: |
|
Dat vind ik echt briljant hoe hij dat aanpakt, qua communicatie. Dat zorgt voor zoveel draagvlak... kunnen veel trainers een voorbeeld aan nemen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-06-2007 23:57] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tenminste een volwassen reactie. |
|
Iaquinta van Udinese naar Juve Faustian Spirit of the Earth |
|
En Metzelder van Borussia Dortmund naar Real Madrid. |
|
quote: Ik snap jouw conclusie niet eerlijk gezegd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Trek ik een conclusie dan? |
|
quote: Ik snap niet hoe jij uit dat stukje concludeert dat Rijkaard niet vindt dat Barcelona het zelf heeft laten liggen. Ik kan dat er niet uit halen in ieder geval. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: quote: Als Barcelona het heeft laten liggen, dan hebben ze de titel dus aan Real Madrid geschonken. Zeker als je ziet wat voor voorsprong Barca had. |
|
Aanvaller Obafemi Martins van Newcastle United is maandagavond aan de dood ontsnapt. Martins was in de Nigeriaanse hoofdstad Lagos, toen drie gemaskerde mannen de spits onder vuur namen. Wonder boven wonder overleefde de spits de aanslag. Samen met een vriend stond de 22-jarige Martins bij een tankstation, toen drie gemaskerde mannen het duo onaangenaam verraste. "Ze schoten lukraak en probeerden alle inzittenden van de auto om te brengen. Dit was geen beroving, maar gewoon een poging om iemand te vermoorden. Het was verschrikkelijk. In mijn ziel en in mijn hart was ik al dood. Het leek wel een film waarin ik me bevond," aldus een aangeslagen Martins. Zijn vriend werd geraakt door één van de rondvliegende kogels, maar overleefde het wel; Martins zelf bleef ongedeerd. Hij wist er in te slagen om weg te sprinten en de politie te waarschuwen. Omdat de schutters de auto niet hebben gestolen denkt Martins aan een moordaanslag. "Als je word aangevallen door bewapende overvallers, dan bedreigen ze je alleen maar en nemen ze wat ze willen. Maar dit was anders. Deze mannen zaten alleen achter mijn leven aan. Hoe het me is gelukt om te ontsnappen is voor mij nog steeds shockerend en ongelofelijk." |
|
Nigeriaanse ... tjsa signature |
|
quote: Aan een kant heb ik geen zin om over een paar woordjes te gaan lopen mierenneuken, maar als je zegt dat Barcelona de titel aan Real heeft geschonken, dan geef je Real te weinig eer. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Ajax de titel aan PSV heeft geschonken dit seizoen. Ik vind: Barcelona heeft het inderdaad allemaal lekker zelf laten liggen, maar ze hebben de titel niet geschonken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik zette alleen de meningen van Cataclysm Child en Frank Rijkaard tegenover elkaar . |
|
quote: clash of the titans signature |
|
Kunnen ze eens ophouden met die penalty's |
|
quote:en gewonnen knap van Drenthe trouwens dat ie de tweede keer raak schoot [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 20-06-2007 21:30] |
|
Prima prestatie zeg! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |