|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Geweldig wedstrijd! Kaka was briljant, zeker bij zijn 2e doelpunt |
|
Dan zie ik toch liever een speler als Rooney met zijn over mijn lijk mentaliteit. |
|
Bochum - Schalke 2-1 Werder kan nu op kop komen Faustian Spirit of the Earth |
|
Bayern Munchen - HSV 1-2 Met een wereldgoal van Van Der Vaart |
|
Nice! Gauw opzoeken! |
|
Werder heeft net als Schalke ook verloren, dus Stuttgart heeft de zaak van het weekend gedaan. 1. Schalke 62 2. Stuttgart 61 3. Werder 60 Faustian Spirit of the Earth |
|
Juve gaat waarschijnlijk gelijk weer promoveren ondanks 9 punten achterstand aan begin: http://www.soccerway.com/national/italy/serie-b/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En volgend jaar weer gewoon kampioen worden |
|
Samen met Inter toch wel één van de lelijkste ploegen uit de Serie (straks weer) A IMO. Mooie pot nu op TV Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
is feijenoord nu nog 5e geworden of niet? Je moeder. |
|
quote:Wederom goed dat je het zegt. PSV huldiging op Omroep Brabant was ook leuk |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
"Dirk Kuijt. Uit Katwijk." Ik kan met een gerust hart gaan slapen, dat poenige Chelsea vist achter het net . Morgen een nóg mooiere wedstrijd hoop ik . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik was gigantisch vergeten dat deze wedstrijd gisteravond was. Ik was ook niet thuis, dus ik had sowieso niet kunnen kijken. Mooi dat Liverpool door is, Dirk Kuijt |
|
quote: Oeps. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Met de premie voor de CL-winst heeft 'ie dat zo weer terug. |
|
Ik hoop dan toch echt wel dat manchester wint vanavond, en dan in de finale verliest van liverpool. Fuck the world and fuck you |
|
Tenderstrike, Jutsj M. en andere karnivoortjes, niet vergeten te kijken vanavond he?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
pff... 2 kakploegen signature |
|
Kaka means shit for Manchester signature |
|
volgens mij dan die """Seedorf""" goed voetballen signature |
|
pfff, die had ik ook gescoord. Fuck the world and fuck you |
|
Seedorf |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |