|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
De loting: AC Milan - Bayern Munchen PSV - Liverpool AS Roma - Manchester United Chelsea - Valencia Mooi hoor |
|
dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Te laat |
|
Als er nu geen Engelse club in de finale komt..hehe.. Maar PSV - Liverpool is een leuke wedstrijd. Voorspelling.. Bayern Liverpool Roma Chelsea SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Als PSV verdedigend weer op volle oorlogssterkte is en als Koné meedoet, dan zie ik ze nog wel een kans maken. Maar tegen Riise, Gerrard, Xabi Alonso en Kuijt in vorm is weinig te beginnen. |
|
quote: Kan aan mij liggen maar vond Alonso nou niet bijster goed spelen. En hoe kwam Crouch aan dat mooie blauwe oog? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ligt eraan wanneer je dat vond Misschien moet je even aan Bellamy vragen hoe Crouch aan dat oog kwam |
|
quote: dat vond ik afgelopen dinsdag.. Weer die bellamy..hehe...wat een bengel is het toch. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
PSV had Beerens en Aisatti nooit moeten verhuren. Zulke spelers hebben ze nu keihard nodig. |
|
quote: Idd Aisatti vind ik beter dan Affalay die na elk contact een pijntje of blessure heef.t SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
En Bakkal was ook wel leuk geweest voor in de breedte. |
|
quote:Ja maar die komt Europees nog tekort volgens mij. |
|
Hoeveel doelpunten moet AZ nu scoren om door te gaan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
2-0, 3-1, 5-2, 6-3, 7-4, etc. Dan zijn ze door |
|
Nou ja 2 moet lukken. Maar had niet verwacht dat Newcastle zo makkelijk over az zou walsen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: + 1 Ik heb het helaas niet kunnen zien, maar aan het scoreverloop te zien, had AZ wel wat scherper mogen beginnen. |
|
quote: in de 6 of 7de minuut al een eigen doelpunt.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Arme Steinsson. Maar je mag natuurlijk nooit 2 doelpunten binnen 2 minuten tegenkrijgen. |
|
quote: Met Liverpool heeft PSV nog enigszins geluk, denk ik. Als PSV wint zal het wel tegen Chelsea moeten, dat wordt nog wat. |
|
Hannover - Schalke 1-1 Schalke blijft met de punten morsen en daardoor kunnen Bremen en Bayern tot op 1 en 4 punten komen. Barcelona - Real Madrid 3-3 Real kwam drie keer op voorsprong, maar Messi zette het telkens recht. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: En Barca speelde de hele tweede helft met 10 man, omdat Oleguer rood had gekregen. Laatste doelpunt van Messi in de blessuretijd. Vandaag moet HSV tegen Leverkusen, eens kijken of ze verder door kunnen stoten naar de middenmoot |
|
Het is ook Werder - Bayern Hopen dat Bremen wint ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Duitsland: Bayern - Werder Bremen 1-1 Frankrijk: PSG - Auxerre 0-1 Lyon - Marseille 1-1 Italië: Inter - AC Milan 2-1 Schotland: Celtic - Rangers 0-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
Hoe gaat het met Zulte? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |