IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lifelover Vorige pagina | Volgende pagina
Dronckaerdt
Only Beer Is Real
Usericon van Dronckaerdt
Posted 31-01-2011 18:07 by Dronckaerdt Wijzig reactieProfiel van DronckaerdtQuote dit bericht

Fantastische band. Ik zie dat dit forum best wel black metal minded is...Zal me hier wel vermaken, denk ik zo.


No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 31-01-2011 18:45 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Vind Sjukdom erg goed. Drumcomputer niet storend, zang en sfeertje lekker ziekig.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-02-2011 8:16 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Boutplaat die laatste.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-02-2011 11:03 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hij valt mij tegen, net als Konkurs. Hij pakt me gewoon niet zoals Pulver en Erotik dat deden, jammer! (Of het kan nog komen, hehe, maar dat lijkt me niet)


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-02-2011 15:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind hem vrij goed, hij haalt het nog niet bij bijv. Pulver. Wel jammer van de drumcomputer. Ik stoor me er nu meer aan dan op oude platen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-02-2011 20:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Sterke plaat wel die nieuwe, tot dusverre een stuk lekkerder dan het oudere werk. Vooral Expandera is een vet nummer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MONISM
Usericon van MONISM
Posted 05-02-2011 21:23 by MONISM Wijzig reactieProfiel van MONISMQuote dit bericht

Muziek is best ok. Het drumgeluid is echter erg storend voor deze stijl, iets minder getriggerd zou de muziek mi ten goede komen. In Expandera en ms salmonella zijn de keys ook echt verschrikkelijk..sjezus.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-02-2011 10:03 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik ben pas bij het tweede nummer, maar weinig kans dat ik het hele album af zal luisteren. Dat drumgeluid, damn. Ergens heel ver weg is nog is een gitaar te ontdekken af en toe. Als je zo´n kut drumgeluid hebt, mix het dan op zijn minst een beetje naar achteren.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2011 0:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de uitvoering is niet mijn ding, maar de nummers hebben wel prima arrangementen. Dat doet het hem wel voor mij


niet dat het top 20 wordt maar zeker geen kutplaat, in mijn geval dan


signature


Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 27-02-2011 14:32 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Laatste album net pas geluisterd, had ik niet moeten doen.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 27-02-2011 15:30 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Stoorde me ook aan het drumgeluid. Met name de eerste nummers. Gaandeweg valt het minder op. Beetje HIM maar dan harder.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-02-2011 15:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Drumgeluid vind ik helemaal zo erg niet eerlijk gezegd. De kwaliteit van de eerste 5 nummers is evenwel niet helemaal hoogstaand, maar alles daarna vind ik echt goed


Faustian Spirit of the Earth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2011 21:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2011 15:03 schreef Silence het volgende:
Ik vind hem vrij goed, hij haalt het nog niet bij bijv. Pulver. Wel jammer van de drumcomputer. Ik stoor me er nu meer aan dan op oude platen.


Mee eens!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-05-2011 21:30 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht





I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2011 11:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Lifelover, samen met Shining (SWE) de uitvinders en wegbereiders van de post-heterocore.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-05-2011 11:15]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-05-2011 16:52 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

snack rechts met zonnebril.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 11-09-2011 14:22 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

B (Nattdal) van Lifelover is overleden in zijn slaap





Horns up!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-09-2011 16:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ben gisteren naar Lifelover in Aarschot geweest... speciale avond, want tijdens het optreden (na het tweede nummer) kondigde de band aan dat hun gitarist en songwriter B. overleden was vrijdag en dat ze er hoogstwaarschijnlijk mee stoppen. De band speelde nog 2 nummers als eerbetoon en hield het daar dan bij. Jammerlijke zaak.


Faustian Spirit of the Earth


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 11-09-2011 21:06 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 11 september 2011 14:22 schreef Jokke het volgende:
B (Nattdal) van Lifelover is overleden in zijn slaap






Waar staat dat het in z'n slaap was dan?
Gewoon op tour in de tourbus overleden?



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-09-2011 21:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, hij is niet meer wakker geworden....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 21:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Lullig voor de nabestaanden, maar als het een natuurlijke dood is best mooi natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-09-2011 21:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

autopsy rapport afwachten....




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 21:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Yep.
Alle sterkte voor de nabestaanden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-09-2011 22:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2011 21:14 schreef bastianus het volgende:
Lullig voor de nabestaanden, maar als het een natuurlijke dood is best mooi natuurlijk.
idd


signature


mengelemoes
Doodongelukkig
Usericon van mengelemoes
Posted 12-09-2011 19:15 by mengelemoes Wijzig reactieProfiel van mengelemoesQuote dit bericht

Hij was dus toch niet zo'n liefhebber van het leven...


Abattoir, abattoir, mon dieu quelle horreur


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen