|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Benieuwd naar die nieuwe plaat. Konkurs vond ik veruit hun beste plaat, dus de verwachtingen zijn groot Faustian Spirit of the Earth |
|
http://www.facebook.com/lifeloverofficial Nieuw nummer te beluisteren op hun Facebook pagina. Redelijk agressief naar Lifelover normen. edit: ik had het dus over Totus Anctus, dat andere nieuwe nr klinkt al meer als typische Lifelover. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 31-12-2010 17:29] Faustian Spirit of the Earth |
|
Haha, deze topic zelf geopend! Helemaal vergeten! Zaadband. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mokerband nog steeds |
|
Aanstellers idd. |
|
Zijn ze weer teruggevallen op een drumcomputer? Of hebben ze gewoon een zaadproducer? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nieuwe is gelekt. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Zelfs voor een drumcomputer klinken de drums erg slecht, helaas. |
|
quote:Drumcomputer. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ben na Erotik opgehouden met het volgen van deze kutband, het aardigheidje was er voor mij héél snel vanaf. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Erotik vind ik persoonlijk ook het enige goede album van de band. Pulver vond ik allerminst een zeer positieve kennismaking met de band (naast Promo 2005 dan) en Konkurs kon de stijgende lijn die ingezet was met Erotik niet voortzetten. Hetgeen eveneens geld voor de Dekadens EP. Ik ga zometeen Sjukdom eens beluisteren maar ik denk niet dat ik er heel positief over ga zijn. In ieder geval, ik vind het veruit het zwakste project waar Kim Carlsson aan meewerkt. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 30-01-2011 13:41] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Net beluisterd. Ondanks de storende drumcomputer begint het album niet slecht. Echter, na nummer 8 begon de interesse wel weg te ebben. Het album wel afgeluisterd, maar het kan mij niet echt bekoren, maar echt slecht vind ik het (naast de drumcomputer) ook weer niet. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Erotik vind ik dan weer veruit hun minst goede album. Konkurs daarentegen Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind Konkurs ook sterker dan Erotik. Ik ben benieuwd naar de nieuwe. |
|
quote:+1 Met Erotik had ik het grapje wel gehoord en sinds die derde release heb ik hun spul überhaupt niet meer aangeraakt. Eerste persing van het debuut al wat waard? :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Het is volgens mij meer 'wat de gek ervoor geeft' aangezien het niet echt een vaste waarde schijnt te hebben. Echter, op Ebay zal die zooi wel weer voor exorbitante bedragen verkocht worden :') Heb je de CD versie (vrouw liggend in gras) of de LP versie van Pulver? Die LP kan je nog wel redelijk verkopen denk ik. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Die eerste CD-versie waar er 'maar' 500 van, zouden, zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ja, van die 1e verzie, die misprint, daar heb ik nog 10 exemplaren van liggen.... CA$H! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Goatowarex heeft dat album volgens mij in twee versies uitgebracht, een tot 500 stuks gelimiteerde editie met de vrouw liggend in het gras en een 'tweede' editie met de vrouw leunend tegen een rots. Later is het album met de cover van de 'tweede' editie opnieuw uitgebracht door Osmose en op LP door Northern Sky Productions. In ieder geval, succes met de verkoop I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Hm, ik heb de mijne toen voor een vrij schappelijk prijsje van € 30,- van de hand gedaan, op eBay vang je er misschien € 50,- tot € 60,- voor. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Veel te veel moeite. Staat wel mooi in de kast naast m'n Alcest-collectie en de overrated Urfaust-splits. Of ik moet even op cursus bij NihilismNow; dan leveren de verkoopactiviteiten wel een rendement op. :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Alcest kopen :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
hmm... goed idee Kwijlgeert!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |