|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Whoa! Dat had er zo maar ééntje van Beli kunnen zijn. Bruce Banner |
|
quote:Of niet. Nu komen er allemaal nieuwe bands en/of soloprojecten van al die knakkers. Not sure of ik daar op zit te wachten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Je hoeft dat natuurlijk niet allemaal te luisteren.... Wil je muilperen? |
|
Niet? Oh ok! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ook weer waar. Maar ach, schone lei is vaak beter. Probleem met veel bands/projecten is dat ze gewoon na de eerste paar releases niets meer te bieden hebben. Overigens, gaat er nog iemand naar het concert van ex-Lifelover, Hypothermia, Trist, etc. in Essen, Duitsland? |
|
Mythics geloof ik. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ja ik ga met hem mee ook, maar verder? :p [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 29-09-2011 20:22] |
|
Kall, het vervolg op Lifelover, heeft een nieuwe plaat uit getiteld Brand. Nu heb ik Lifelover altijd genegeerd, maar dit klinkt erg vet. Het rockt, maar is ook jazzy. De zang gaat door merg en been, maar toch klinkt het aangenaam mellow en hoewel het lekker wegluistert, gebeurt er van alles op de achtergrond. Vooral die baslijnen gaan alle kanten uit. En er is een saxofoon. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De omschrijving hierboven over Kall spreekt me zeer aan, dus die plaat ga ik zeker eens beluisteren. |
|
Nummer ff vluchtig geluisterd. Bleef totaal niet hangen. "Mellow" en blackmetal gaan wat mij betreft niet samen. |
|
Saters omschrijving maakte mij nieuwsgierig, maar net niet echt interessant. Beetje Ved Buens Ende? Dat is ook nooit mijn band geweest. De bas spacet'm wel lekker. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vond de track wel aangenaam klinken, vooral het baswerk viel op. Ik denk dat ik de plaat zeker eens ga beluisteren. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |