IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lifelover Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 22:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik zit mijn tenen met een tang te ontkrommen.


Het einde van de eerste nummer lijkt trouwens op dit:

http://www.youtube.com/watch?v=vjvVBCNcL_A

lol


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-02-2007 22:17 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ook vette muziek!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-02-2007 22:23 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Wat een bagger.

Next!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-02-2007 22:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:23 schreef Psychonaut het volgende:
Wat een bagger.

Next!
jouw posts zijn ook bagger.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2007 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:24 schreef mental het volgende:
jouw posts zijn ook bagger.
Vriendjes napraten ja?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-02-2007 22:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:28 schreef Jenje het volgende:
Vriendjes napraten ja?
uiteraard.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2007 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Individualisme is iets waar je voorouders voor gestorven zijn, don;t let it be in vain ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mental heeft nog nooit blijk gegeven van enige originaliteit of zelfstandig nadenken (op dit forum althans). Als zijn mening hem niet voorgeluld wordt door zijn maaties, is hij verloren.

Als de marsmannetjes een hersengolf scan op Mental zouden uitvoeren, zouden ze vaststellen dat op de aarde geen intelligente levensvormen bestaan.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-02-2007 22:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Napraten is gewoon zo makkelijk...geleerd van diverse users hier.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2007 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:30 schreef Chelman het volgende:
Mental heeft nog nooit blijk gegeven van enige originaliteit of zelfstandig nadenken (op dit forum althans). Als zijn mening hem niet voorgeluld wordt door zijn maaties, is hij verloren.

Als de marsmannetjes een hersengolf scan op Mental zouden uitvoeren, zouden ze vaststellen dat op de aarde geen intelligente levensvormen bestaan.


Enge is dat dat het voortbestaan van de mensheid zou kunnen redden ..


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-02-2007 22:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Vrienje napraten ja?

Tering, iets met een pot en een ketel.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-02-2007 22:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:30 schreef Chelman het volgende:
Mental heeft nog nooit blijk gegeven van enige originaliteit of zelfstandig nadenken (op dit forum althans). Als zijn mening hem niet voorgeluld wordt door zijn maaties, is hij verloren.

Als de marsmannetjes een hersengolf scan op Mental zouden uitvoeren, zouden ze vaststellen dat op de aarde geen intelligente levensvormen bestaan.


Chelman, beste kerel. geniet je nog een beetje van het voetbal de laatste tijd ?


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 22:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:31 schreef Jenje het volgende:
Enge is dat dat het voortbestaan van de mensheid zou kunnen redden ..


Mentaaaal....saviour of the universe...Mentaaaal Gordon!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2007 22:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:32 schreef Burzum het volgende:
Vrienje napraten ja?

Tering, iets met een pot en een ketel.
Voor de goede orde, ik heb jou meer IRL gezien dan Chelman ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 22:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:32 schreef mental het volgende:
Chelman, beste kerel. geniet je nog een beetje van het voetbal de laatste tijd ?


Ja. Hoezo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-02-2007 22:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Jongens toch, ontspan!

Het is Uw geloofwaardigheid maar.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2007 22:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2007 22:52 schreef skullfuck het volgende:
Jongens toch, ontspan!

Het is Uw geloofwaardigheid maar.

MaAr jIJ snapD het NIEHIET


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2007 2:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Bram:
te gay voor woorden man

hahahahahahahaha nou en. zegt:
gottik

Bram:
Total Holocaust Records

hahahahahahahaha nou en. zegt:
necro is joods

quote:
The week before our initial interview, Necro's mother went to the cemetery to pay her respects to his late grandmother. "She was gangsta—a Holocaust survivor from the Russian ghetto. I had my mother put an Ill Bill and Necro CD by her grave as a gift."




[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-02-2007 2:14]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2007 2:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

misschien is dit em wel, helemaal rechts!



Suck my piss


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-02-2007 2:19 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Argh
Usericon van Argh
Posted 14-02-2007 2:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ontopic!:

Lifelover is gaaf, hun debuut album is in mijn ogen geen meesterwerk zoals zovelen zeggen maar ze zitten wat mij betreft wel degelijk in de goede richting en ben dan ook erg benieuwd naar een eventueel volgend album (hopelijk met betere productie ook). Verfrissende elementen en enorm veel variatie (!) een band die durft en niet de zoveelste kloon is van een random BM band.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-02-2007 7:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 februari 2007 22:01 schreef R. het volgende:
Juistem.

Maar ik snapte het toch niet? Jammer hoor.

Het is natuurlijk lekker elitair als je "Je begrijpt het niet" kan antwoorden op iedereen die zegt dat ie het kut vindt, maar misschien snap je het zelf niet.
Als ik sarcasme wil dan zet ik Anal Cunt "Picnic of Love" wel op. 'Lifelover' is niet sarcastisch maar gewoon gay.


Zenial


R.
Usericon van R.
Posted 15-02-2007 0:12 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Prima dat mensen het kut vinden en om eerlijk te zijn kan het mij zo weinig schelen dat ik slecht een antwoord geef met de tekst 'je snapt het niet'.

Sowieso valt er over smaak niet te twisten.

En ik weet niets gayers te bedenken dat zeuren over een bandnaam. Alsof stront als "koning diamant" en "celtisch ijs" o-zo stoer is.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-02-2007 0:13]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2007 9:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2007 7:42 schreef Zenial het volgende:
Maar ik snapte het toch niet? Jammer hoor.

Het is natuurlijk lekker elitair als je "Je begrijpt het niet" kan antwoorden op iedereen die zegt dat ie het kut vindt, maar misschien snap je het zelf niet.
Als ik sarcasme wil dan zet ik Anal Cunt "Picnic of Love" wel op. 'Lifelover' is niet sarcastisch maar gewoon gay.
Ik begrijp wat jij gay vindt aan Lifelover. En dat jij Lifelover gay vindt geeft voor mij aan dat jij het idd niet begrepen hebt. Verder is het natuurlijk vrij moeilijk uitleggen wat jij niet begrijpt. Muziek, smaak, kunst is immers geen echte wetenschap.
Maar als je met bands als 'Anal Cunt' begint te schermen dan geeft het toch aan dat je er mijnlen naast zit. Anal Cunt is niet sacastisch, anal cunt is triest, puberaal. Die jongens hebben iets bedacht wat zij zelg heel bruut, stoer en schokkend vinden en denken daarmee iedereen te shockeren en vinden dat heel stoer van zichzelf. Nou, veel plezier. Ik doe niet mee aan het circus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-02-2007 11:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 februari 2007 9:23 schreef kwelgeest het volgende:
En dat jij Lifelover gay vindt geeft voor mij aan dat jij het idd niet begrepen hebt.

Wow. Als ik het gay vind heb ik het niet begrepen. Dus je kan dit onmogelijk begrijpen en toch gay vinden. Mooie propositie man, zouden meer bands moeten hebben. Kan je tenminste roepen dat je het tof vindt terwijl niemand je tegen kan spreken!
quote:
Op 15 februari 2007 9:23 schreef kwelgeest het volgende:
Maar als je met bands als 'Anal Cunt' begint te schermen dan geeft het toch aan dat je er mijnlen naast zit. Anal Cunt is niet sacastisch, anal cunt is triest, puberaal.

Dus sarcasme kan niet triest en puberaal zijn? Potverdikkie ik leer wel een hoop bij vandaag.
quote:
Die jongens hebben iets bedacht wat zij zelg heel bruut, stoer en schokkend vinden en denken daarmee iedereen te shockeren en vinden dat heel stoer van zichzelf. Nou, veel plezier. Ik doe niet mee aan het circus.

Na nog eens een blik op de cd-hoes van jouw geweldige Lifelover te hebben geworpen, kan ik alleen maar concluderen dat je ontzettend meedoet met het circus.


Zenial


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen