IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lifelover Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 30-11-2009 20:08 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Oeh ik krijg een Shining de-javu.

Het nummer mental central dialog klinkt lekker net als lethargy.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 30-11-2009 20:08]


Het is de lichtinval ;')


R.
Usericon van R.
Posted 30-11-2009 22:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Kimmey! Aaaahhhhaha


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-11-2009 22:25 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-01-2010 20:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

leuke muziek dit. ben er vaak naar aan het luisteren.

de him van de blackmetal scene, dat snap ik wel. Met die huil zang af en toe.

heb jij je gesneden jongeman, ach gossie hier heb je een pleister met een gezichtje er op.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-05-2010 3:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik luister nu Dekadens. Héérlijk als je je wat depri voelt. Konurs en Pulver vind ik iets minder, Erotic ga ik nu ff uitchecken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2010 3:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dekadens is zeker een vet album!


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-05-2010 8:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Pulver blijft favoriet, maar Dekadens volgt daarna, denk ik.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-05-2010 11:58 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 20:40 schreef Black Jew het volgende:
leuke muziek dit. ben er vaak naar aan het luisteren.

de him van de blackmetal scene, dat snap ik wel. Met die huil zang af en toe.

heb jij je gesneden jongeman, ach gossie hier heb je een pleister met een gezichtje er op.


Hahaha, hier moet even om gelachen worden.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 12-06-2010 21:37 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Things might seem a little bit cold regarding Lifelover at the moment.
But nothing could be further from the truth. We are working very hard
on the new album and have currently written 13 songs, and there is more to
come. We are aiming for our longest album yet.
Songtitles, cover artwork and much more surprises regarding all our
releases will come very soon. Soon we will be back bigger and stronger
than ever, ready to deprave!



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Silence
Usericon van Silence
Posted 12-06-2010 22:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht



Hopelijk een Dekadens/ Pulver kruising.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 12-06-2010 22:19 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2010 22:15 schreef Silence het volgende:

Hopelijk een Dekadens/ Pulver kruising.



Ben benieuwd!


Lotte.
Usericon van Lotte.
Posted 13-06-2010 11:48 by Lotte. Wijzig reactieProfiel van Lotte.Quote dit bericht

Dat zou gaaf zijn, inderdaad. Ben benieuwd!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-12-2010 15:04 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht



Tracklist
01. Svart Galla
02. Led By Misfortune
03. Expandera
04. Homicidal Tendecies
05. Resignation
06. Doften Av Tomhet
07. Totus Anctus
08. Horans Hora
09. Bitterljuv Kakofoni
10. Becksvart Frustration
11. Nedvaknande
12. Instrumental Asylum
13. Utdrag
14. Karma

quote:
The master for our new album as well as the layout for both the standard CD and the LP-edition (which will come with a poster) have now been delivered to Prophecy Productions!

The album clocks in at around 55 minutes and features 14 tracks. Right now it looks like February 14th, 2011 will be the release date for this piece of twisted music.


[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-12-2010 15:05]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 09-12-2010 16:30 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik ben benieuwd. Hopelijk zit er wel wat meer vernieuwing in.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-12-2010 16:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah mooi !... ben wel benieuwd...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-12-2010 16:36 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

Ben ook wel benieuwd wat Kim en co deze keer brengen. Al heb ik soms wel vragen bij zijn figuur zelf.



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-12-2010 16:44 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

waarom dat nou weer?



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-12-2010 17:11 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Misschien omdat die in z'n onderbroek optreedt?



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-12-2010 17:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 9 december 2010 15:04 schreef Mythics het volgende:


Tracklist
01. Svart Galla
02. Led By Misfortune
03. Expandera
04. Homicidal Tendecies
05. Resignation
06. Doften Av Tomhet
07. Totus Anctus
08. Horans Hora
09. Bitterljuv Kakofoni
10. Becksvart Frustration
11. Nedvaknande
12. Instrumental Asylum
13. Utdrag
14. Karma






...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 09-12-2010 18:27 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 16:44 schreef DaVinz het volgende:
waarom dat nou weer?




Ja inderdaad, ik ken artiesten die 't doen maar ik begrijp 't niet altijd. Ik moet er nog aan wennen zeker? Kim verbergt de zijne buiten zijn optredens wel goed. Jan loopt nog wel eens met korte mouwen rond. Die van Jan zien er ook erger uit. Dieper ook. Hij legde mijn hand op mijn arm zodat ik ze kon voelen en ergens fascineerde het mij. Ik vind gewoon niet dat die dingen MOETEN gebeuren om goede muziek te maken. Gelukkig is Kim er ook grotendeels mee gestopt. Voor de rest is dat een lieve, vriendelijke en correcte man.

Edit:
Die van jan zijn al erger geworden dan op je avatar. Mooi en toch afstotelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 09-12-2010 18:29]



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-12-2010 18:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat fijn om te lezen over het wel en wee van Kim en Jan.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-12-2010 18:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Het klinkt altijd als zo'n standaard Vinex-wijk gezin met een hond die bij de bank past. Kim en Jan, 2 kinderen met bril, een prius en elke vakantie twee weken lekker gek naar Spanje


@ Bastet: ik denk niet dat dit de plaats is om hier een serieuze discussie over te voeren. Ik zou het sowieso geen kwestie van 'wennen' noemen in deze situatie. Of ik begrijp je verkeerd natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-12-2010 18:53]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-12-2010 18:54 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

indd we hebben hier een topic voor.. zoekfunctie gebruiken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-12-2010 22:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 18:27 schreef Bastet het volgende:
Voor de rest is dat een lieve, vriendelijke en correcte man.


Eerder een jochie. Vond het echt nog zo'n klein ventje.


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-12-2010 22:30 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 18:44 schreef Burzum het volgende:
Wat fijn om te lezen over het wel en wee van Kim en Jan.




Ja, even met Albert Verlinde bellen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen