|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Kimmey! Aaaahhhhaha |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
leuke muziek dit. ben er vaak naar aan het luisteren. de him van de blackmetal scene, dat snap ik wel. Met die huil zang af en toe. heb jij je gesneden jongeman, ach gossie hier heb je een pleister met een gezichtje er op. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik luister nu Dekadens. Héérlijk als je je wat depri voelt. Konurs en Pulver vind ik iets minder, Erotic ga ik nu ff uitchecken. |
|
Dekadens is zeker een vet album! |
|
Pulver blijft favoriet, maar Dekadens volgt daarna, denk ik. |
|
quote: Hahaha, hier moet even om gelachen worden. |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Hopelijk een Dekadens/ Pulver kruising. |
|
quote: Ben benieuwd! |
|
Dat zou gaaf zijn, inderdaad. Ben benieuwd! |
|
Tracklist 01. Svart Galla 02. Led By Misfortune 03. Expandera 04. Homicidal Tendecies 05. Resignation 06. Doften Av Tomhet 07. Totus Anctus 08. Horans Hora 09. Bitterljuv Kakofoni 10. Becksvart Frustration 11. Nedvaknande 12. Instrumental Asylum 13. Utdrag 14. Karma quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-12-2010 15:05] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik ben benieuwd. Hopelijk zit er wel wat meer vernieuwing in. |
|
ah mooi !... ben wel benieuwd... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ben ook wel benieuwd wat Kim en co deze keer brengen. Al heb ik soms wel vragen bij zijn figuur zelf. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
waarom dat nou weer? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Misschien omdat die in z'n onderbroek optreedt? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja inderdaad, ik ken artiesten die 't doen maar ik begrijp 't niet altijd. Ik moet er nog aan wennen zeker? Kim verbergt de zijne buiten zijn optredens wel goed. Jan loopt nog wel eens met korte mouwen rond. Die van Jan zien er ook erger uit. Dieper ook. Hij legde mijn hand op mijn arm zodat ik ze kon voelen en ergens fascineerde het mij. Ik vind gewoon niet dat die dingen MOETEN gebeuren om goede muziek te maken. Gelukkig is Kim er ook grotendeels mee gestopt. Voor de rest is dat een lieve, vriendelijke en correcte man. Edit: Die van jan zijn al erger geworden dan op je avatar. Mooi en toch afstotelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Bastet op 09-12-2010 18:29] Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Wat fijn om te lezen over het wel en wee van Kim en Jan. |
|
Het klinkt altijd als zo'n standaard Vinex-wijk gezin met een hond die bij de bank past. Kim en Jan, 2 kinderen met bril, een prius en elke vakantie twee weken lekker gek naar Spanje @ Bastet: ik denk niet dat dit de plaats is om hier een serieuze discussie over te voeren. Ik zou het sowieso geen kwestie van 'wennen' noemen in deze situatie. Of ik begrijp je verkeerd natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-12-2010 18:53] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
indd we hebben hier een topic voor.. zoekfunctie gebruiken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Eerder een jochie. Vond het echt nog zo'n klein ventje. |
|
quote: Ja, even met Albert Verlinde bellen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |