|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja horrr. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Je begrijpt het gewoon niet! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dan download je het opnieuw of je koopt gewoon de cd('s). Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Joh, zover reikt haar intellect helemaal niet :p |
|
quote: ik heb nog steeds msn hoor |
|
Tracklist en coverart hier even posten: quote: |
|
|
|
quote:Zij is er helaas veel te weinig op. Lifelover, niet mijn ding. |
|
quote: Het is dat je een gave Dali avatar hebt... @Ray: Joah, k ben er echt veel te weinig. Eens zien of ik de boel vanavond een slinger kan geven. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nieuwe tracks op de MySpace heerschen! |
|
Klinkt wel goed ja. |
|
Goed, maar ik ben niet echt overdonderd. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ben nu Dekadens aan het draaien, klinkt niet verkeerd. |
|
Lekkere EP! |
|
Zeg dat wel! Weer een stel heerlijke nummers. Het feit dat ze nu werken met een echte drummer vind ik duidelijk te horen, zowel productioneel als de invulling van de nummers zelf. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 Alleen is die drummer wel een beetje een vreemd mannetje... Hij was enthousiaster over het met ons op de foto gaan, dan andersom, hehe. |
|
Moet zeggen dat ik de productie een beetje triest vind, Pulver en Erotik hadden al weinig dynamiek, maar dit slaat alles. Jammer, want de muziek is best goed. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Sorry hoor, maar: |
|
Wel eens gehoord van de Loudness War? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wall of sound principe wel. |
|
Samengevat houdt het in dat alle dynamiek (dus alle pieken, vooral afkomstig van de drums) worden gecomprimeerd tot het niveau van bijvoorbeeld de gitaar. Hierdoor kan de track harder worden gezet. Als je dit ver doorvoert krijg je muziek met een dynamisch bereik van minder dan 4dB, terwijl de originele opname vaak een dynamisch bereik had van zo'n 25dB. Dit alles omdat harde muziek beter in de oren klinkt... Beetje jammer, maar wordt helaas exorbitant veel toegepast in moderne muziek. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zo kut als de Lifelover show in Arnhem was, zo goed warenb ze nu in Oslo afgelopen weekend.. erg gave show deze keer! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dope album wel! |
|
Het is best een aardige EP geworden ja. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |