IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lifelover Vorige pagina | Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-11-2008 21:11 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

*zet Konkurs voor 5de keer op* benieuwd wat ik er dit keer van vind


Why doesn't my music get me all the chicks?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-11-2008 21:12 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

En wat vond je er tot en met de 4e keer van dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-11-2008 21:12]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-11-2008 21:17 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

eerste keren wat minder dan Erotik, daarna ongeveer even goed, dus er is al een stijgende lijn


Why doesn't my music get me all the chicks?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-11-2008 21:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hehe, ik ken het. Pulver blijft mijn favoriet, met Konkurs tot nu op een tweede plaats. Op naar de volgende


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 26-11-2008 21:24 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik vraag me echt af of de volgende full-length weer zo gaat worden, ze hebben deze stijl (naar mijn mening) toch al wel redelijk uitgemolken (niet op een negatieve manier).



Why doesn't my music get me all the chicks?


R.
Usericon van R.
Posted 26-11-2008 21:25 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Het goede concept was met de komst van hun 2e album al flink versleten. Ik zal een 4e iig niet kopen of downloaden wanneer ze weer zo doorgaan, ik heb het wel begrepen na zo'n 3 uur.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2009 17:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 12:30 schreef nuclearwarfare het volgende:
Moest wel even lachen bij het foutje op 00:42, zie volgende clip:

http://www.youtube.com/watch?v=ueuB0xx0xJM


Als hij in het begin zn scheur open trekt klinkt t precies als Koefnoen's Balkenende

Wat ik op de myspace hoor klinkt een stuk interessanter



Angela
Usericon van Angela
Posted 22-02-2009 23:05 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

SLOTJE!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-02-2009 23:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

... want ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Angela
Usericon van Angela
Posted 22-02-2009 23:06 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik vind deze band keihard kut.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-02-2009 23:06 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Oh. Nee. Dan is het goed.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-05-2009 1:40 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Lifelover - Line Up Changes

The following announcement was posted on Lifelover's Myspace blog:

"1853 and S. have quit the band.
Our members 1853 - Additional vocals, speech, lyrics and S. - Drums (live) has left Lifelover, due to personal reasons they could no longer be a part of this sick miserable orchestra. We wish them the best in the future and would like to thank them for their time in Lifelover.

Some of their work during their time in the band:

1853:

Lyrics: Herrens Hand, En Sång Om Dig (written in co-operation with , Besatt, Cancertid, Twitch, Mitt Annexia.
Vocals/speech: Vardagsnytt (second verse), Herrens Hand, Besatt, Mitt Annexia.

S.:

Rehearsed with the band 2007-2008 and played the drums during our first live show September 2008, and was supposed to be handling the drums on upcoming releases and live-shows.

We have found ourselves a new drummer now! He will call himself Non and will if everything works out fine, play drums on our upcoming live-shows and releases. We welcome him to the band."


Faustian Spirit of the Earth


Zwart_Metaal
Usericon van Zwart_Metaal
Posted 21-05-2009 16:45 by Zwart_Metaal Wijzig reactieProfiel van Zwart_MetaalQuote dit bericht

Kvind ze persoonlijk goe.


R.
Usericon van R.
Posted 21-05-2009 16:47 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Mwa, ik hoop wel dat ze het qua productie en sfeer bij een drieluik houden. Leuke muziek, maar zo enorm gestagneerd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2009 17:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 mei 2009 16:45 schreef Zwart_Metaal het volgende:
Kvind ze persoonlijk goe.


ja ik oo we.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-05-2009 18:15 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik hoop wel serieus dat deze line-up verandering ook een verandering in de muziek teweeg gaat brengen. Die 3 albums zijn allen erg tof, maar het feit dat ik de laatste twee nog vrij moeilijk uit elkaar kan houden bewijst wel dat ze nu maar eens wat anders mógen gaan proberen


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-05-2009 22:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb nog steeds alleen Konkurs,
Opzich is het per nummer vrij tof, maar na een paar nummers is de gimmick er een beetje vanaf. Af en toe een nummertje is dus prima!



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 23-05-2009 0:45 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Damn, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik pas echt goed naar Pulver luister, en ze hebben verdoome Fruity Loops voor de drums gebruikt Valt me nu pas op.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-05-2009 1:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Fruity loops is KVLT! Op de middelbare school grijsgebruikt.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-07-2009 13:16 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2009 0:45 schreef GrindMaster het volgende:
Damn, dit is eigenlijk de eerste keer dat ik pas echt goed naar Pulver luister, en ze hebben verdoome Fruity Loops voor de drums gebruikt Valt me nu pas op.


Haha mij al bij de eerste luisterbeurt, maar ik werk er ook te veel mee.

Nieuwe EP, ben benieuwd! (Met dit keer wel een vaste drummer in tegenstelling tot de eerste drie schijfjes)


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-07-2009 1:59 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
NEWS:

We are currently finishing the work on the upcoming MCD.
We are all very satisfied with the result so far, and we all feel
that this with out a doubt is our best effort ever.
Our new drummer Non did a great job in the studio,
so there will be real drums on this release,
and upcoming ones as well. This MCD will feature 7 tracks,
and have the total length of around 26-27 minutes.
We surely look forward to putting this piece out!

More info will be revealed soon!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-07-2009 7:31 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Bedoel ik!


LLCOF
Usericon van LLCOF
Posted 29-07-2009 8:30 by LLCOF Wijzig reactieProfiel van LLCOFQuote dit berichthttp://www.myspace.com/liarliarcrossonfire

Lifelover, gaaf op plaat. Hoor alleen dat het live niet veel soeps is, jammer.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-08-2009 21:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2009 1:59 schreef Helvete het volgende:



http://www.zwaremetalen.com/nieuws/13811/Lifelover-brengt-MCD-uit.html


signature


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-08-2009 21:38 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De HIM van de black metal scene.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen