|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat nummer staat op 'Erotik'. Superplaat! |
|
Gisterenavond de ruwe mix van de nieuwe plaat gehoord toen enkele Lifelover leden hier bleven crashen: die nieuwe plaat klinkt weer fucking gestoord en is erg vet. Kan niet wachten tot ie uit komt in oktober! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hebben die altijd zo'n ruwe mix in hun achterzak zitten? |
|
die hadden ze meegenomen om te laten horen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Zozo, 12 scenepoints erbij voor jou... |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Je moet wel iets kunnen zeggen he! Zolang ie maar geen namen noemt! |
|
quote: |
|
Erg goed nieuws |
|
Zeker! "Erotik" en "Pulver" draaien hier nog de nodige rondjes. |
|
Mooie hoes |
|
Nieuwe is , met dank aan ome R.2 |
|
Ik heb 'm nu een aantal keren geluisterd, vind hem erg goed ja. |
|
quote: Graag gedaan baas. Inderdaad erg puike schijf! |
|
Een dezer dagen maar eens bestellen, samen met de nieuwe Lantlos en Darkspace. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Die gasten moeten lekker in de studio blijven en niet proberen als echte muzikanten te spelen. |
|
quote: Moest wel even lachen bij het foutje op 00:42, zie volgende clip: http://www.youtube.com/watch?v=ueuB0xx0xJM |
|
quote: Suck my piss |
|
Luister de nieuwe nu, erg fijn plaatje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik moet zeggen dat dit album me een stuk beter bevalt dan de vorige twee. Meer black metal minder jammerende cleane zang. Ik overweeg een aanschaf. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ben het met je eens. Gave plaat trouwens, Konkurs [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 20-10-2008 10:00] |
|
Ik moest er even inkomen, maar dit is toch wel weer een erg mooi plaatje geworden. Beter als Erotik, maar dat ben ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |