|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn wereld! mvg wk10 |
|
quote: PDD-nos? Hoe zien anderen jou? |
|
We hadden het anders over "mijn" wereld, hoor. Die van de firstpersonshooter enzo. |
|
Ik word zo kwaad door jullie. mvg wk10 |
|
quote: Ontopic maar weer.. Is dat een normaal iets dat mensen die van metal houden als raar worden aangezien? Lees het veelvuldig hier.. |
|
Ik vind veel metalgasten ook maar raar. Maar dat is vast wederzijds. |
|
Mensen zien mij niet als raar, ze zien mij als rustig en vergeetachtig. |
|
quote: Och, ik vind mensen in het algemeen raar. |
|
quote: Ik vind veel mensen interessant, het komt maar zelden voor dat ik iemand raar vind. |
|
quote: Ik geloof dat jij me beter moet leren kennen |
|
quote: Vertel, wat is er zoal raar aan je? |
|
quote: Het is wel interessant, daar niet van.. maar mensen blijven voor mij rare wezens. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-08-2005 23:39] |
|
quote: Mensen roepen vaak dat ze raar zijn of gestoord, puur om de aandacht die ze er mee denken te krijgen. Maar eh, okee ben benieuwd.. leg eens uit waarom jij vind (of anderen) dat jij raar bent? Dus eh specifieke situaties enzo.. Ben ik wel nieuwsgierig naar. |
|
quote: Ik heb soms van die momenten dat ik mensen per definitie lekijk vind. Op zich is dat wel vreemd. |
|
quote: Scheld je me nu uit?!11! |
|
quote: Ik wil het ook wel doen. |
|
quote: Wat vind je daar vreemd aan dan? Ik heb soms al een hekel aan mensen als ze een bepaalde blik hebben of een bepaald kapsel hebben. Vind ik niet raar of vreemd, ik kan me jouw momenten ook wel voorstellen eigenlijk. quote: Ja! |
|
quote: Ok. Ontopic: Dat ik het moeilijk vind om met vreemden te spreken. Ik ben een groot verlegen jongentje. |
|
quote: Ik bedoel niet lelijk als persoon, maar lelijk als in een lelijk voorwerp. Dit gaat dan op dat moment voor alle mensen op. Het is net zoiets als wanneer je vogelbekdieren lelijk vind. |
|
quote: Daar hebben hele volksstammen last van, daarom bestaat er ook bier. |
|
quote: Ja dat snap ik, maar wat is daar vreemd aan? Sommigen zijn nu eenmaal lelijk voor de een en voor de ander weer niet. Smaak of wansmaak.. achja. |
|
quote: Weet ik, hehe. Maar dan krijg je weer rare taferelen. 5 euro enzo. |
|
Ik ben blond. |
|
quote: Ze denken niet zo van.. hee zij is blond? Iedereen die jou ziet denkt spontaan "ik ben blond" ? Wow! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |