|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe mensen me zien... euhm... Heb het nog nooit gevraagd eigenlijk. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: "Ja meesteres!"..Ahum.... Tjee. Maar dat ben ik niet, da's m'n alter ego. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 12-10-2004 16:58] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ej..oops..! Okee, erhm, je bent heel knuffelig met een lading spray paint op je gezicht..zo goed? |
|
quote: Dankje, jij ook. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Joepie! |
|
Nou, in mijn ogen zijn jullie in ieder geval fors de weg kwijt, hebben jullie ook weer iets zinnigs en on-topics te melden hmmm? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: *checked topic naam* We zijn toch on topic? We bespreken hoe mensen tegen ons aankijken |
|
quote:Nee NIx, het gaat erom hoe andere mensen je zien, niet hoe jij jezelf wenst |
|
quote: Andere mensen vinden mij ook zeer lief. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Oh? Welke andere mensen dan?? |
|
quote: Gewoon andere mensen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:WIE? |
|
quote: *meldt zich* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *Tweede melding* |
|
quote:MENSEN, geen tukkers Mijn vriendin (= mens) vind mij lief en lekker |
|
Ha! Ik bedoel maar. Immo is ook lief! Jenje niet. Jenje is werkloos. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Jij bent blont .. |
|
quote: (Al is die laatste opmerking wat laag ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ze weet niet beter ... |
|
quote: Wou je het ontkennen dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jenje doet soms ook heel onlief tegen mij! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Nee hoor, maar ben iig geen scholiertje ... |
|
quote:Pfsh, ik plaag alleen maar een beetje, wordt je hard van. |
|
quote: Dat hoop ik inderdaad niet voor je. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |