IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Hoe kijken mensen tegen je aan? Hoe ben je? Vorige pagina | Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-02-2002 20:38 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

wow, donders gaaf! als ze met corpse paint op mijn school-nieuwjaarsbal rond hadden gelopen dan was ik wel gegaan uiteraard! Dat had me errug vet geleken, hehe. Tussen al die popi-hopies (of hoe-je-dat-ook-schrijft ) maar ja, op school ben ik (samen met een oud-klasgenoot) de enige die van harde, snelle en niet-zo-populaire muziek hou
. . . dus uhhh ja.

Maar uhh, hoe men tegen me aankijkt? Ja... rustig/stil/droog meestal. Hoe ik ben? Ja, zo ongeveer, hehe. Ook ik kan snachts wakker liggen als iemand die ik ken in de shit zit... soms voel ik me dan wel eens 10 keer zo erg als de persoon waar het dan omgaat... ookal ken ik de persoon alleen maar 'online' weet je?

Eerder dacht men weleens dat ik vaak stoned was... maar uhh... nope. Straight-edge dus, nee. hehe

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-02-2002 20:45 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Het ligt eraan. Mensen die mij niet kennen (de massa zeg maar), zouden mij waarschijnlijk onaardig vinden, omdat ikzelf selectief sociaal/aardig tegen anderen ben.

Maar de mensen die mij kennen (en ik hen), vinden mij over het algemeen aardig. Ik ben gewoon mijzelf en ben bijvoorbeeld heel eerlijk en spontaan. Dat wordt gewaardeerd. Verder ga ik dus ook niet geforceerd aardig lopen doen, zodat anderen mij aardig vinden. Dat is gewoon een kwestie van een paar seconde na ontmoeting waarin ik besluit of iemand het waard is om aardig tegen te doen. Dus dat betekent dat ik met de meeste mensen wel op kan schieten en zij met mij.

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2002 21:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben ontzettend graag alleen en ik vind het dus ook niet nodig om met iedereen contact te maken. Ik heb niet veel mensen nodig om te leven, ik vind het ook verschrikkelijk als ik op iemand anders moet rekenen als er iets moet gebeuren. "Als iets goed moet gebeuren moet je het zelf doen" is voor mij dan ook een zeer belangrijke spreuk. Al kan ik er bij sommige mensen wel op vertrouwen dat het goed gebeurt.

Ik irriteer me ontzettend snel aan medemensen, gewoon kleine dingen, dat ze me bijvoorbeeld in de weg lopen op het station, of zitten te praten in de bioscoop of iets dergelijks.

Bepaalde mensen die mij verder echt niet kunnen boeien hebben wel de neiging om steeds maar weer met mij te komen praten, en ik vind het best jammer dat ik er dan nooit in slaag om ze eindelijk eens bot af te wimpelen... Ik kan dan slechts korte antwoorden geven en de persoon niet aankijken (nog iets, ik kijk mensen zelden aan als ik tegen ze praat, tenzij ik mijn best doe om zijn/haar ogen te zoeken).

Verder lijk ik ook iemand die goed naar mensen kan luisteren, aangezien ik vaak van mensen die ik enigszins ken de problemen in hun relatie of leven te horen krijg. Bij sommige van die mensen kan het me allemaal eigenlijk geen ruk schelen, maar het doet hun gewoon goed als ik iets zeg van "ja, dat is idd vervelend", en dus blijven ze toch terug komen...

Dingen als een cafébrand in Volendam kan ik echt niet wakker van liggen. Mensen die ik niet ken die iets vreselijks meegemaakt hebben, kan me niet schokken.

Ik heb een hekel aan massa's mensen (station!)en massafeesten (dus aan het gemiddelde café, Carnaval, gedwongen gezelligheid met kerst/nieuwjaar). Ik merk wel dat ik "metalfans" als "higher beings" zie of zo, als ik een onbekende metalfan zie dan denk ik er in den beginne positief over, terwijl ik over andere mensen in het begin altijd negatief denk; zij moeten zich eerst behoorlijk bewijzen willen ze mijn aandacht waardig worden. Maar in een drukke 013 stoort het me bijv. niet als iemand in de weg staat of zo, terwijl ik in dezelfde situatie met een "ander soort mens" me meteen gruwelijk ga irriteren.

Samenvattend, metalfans hebben mijn respect, andere mensen moeten er erg hard voor werken om het te vergaren. En standaard jongeren zijn voor mij per definitie triest, aangezien woorden als "macho" en "stoer" voor hun een betekenis hebben...

Ik ben dus gewoon mezelf, aangezien ik het niet nodig vind om bij iedereen in de smaak te vallen en me dus ook niet als iemand anders voor hoef te doen. Het is niet mijn doel om veel mensen te leren kennen en te vriend te houden, dat zijn slechts "positieve toevalligheden" waar ik zo nu en dan over struikel.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-02-2002 21:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Mensen die ik "vrienden" noem daar kan ik wél mee meevoelen als ze problemen hebben, daar kan ik zelfs ook erg lang over piekeren. Voor deze mensen probeer ik ook altijd klaar te staan als ze me nodig mochten hebben, aangezien het zo'n selecte groep mensen is. Voor hun verlaat ik mijn geliefde kamer waar ik alleen kan zijn, wanneer dan ook.

Wat andere onbekende mensen van mij denken? Ik heb geen idee. Jongeren laten me keurig met rust, en ouderen "vertrouwen" me wel. Ik zie er verder ook niet extreem uit als ik mijn jas aan heb. Volwassenen zien mij denk ik als een niet-standaard jongere, wat zij denk ik (on)bewust toch positief vinden (ik ben als het ware een uitzondering in de "lakse probleemgeneratie met een grote mond", in hun ogen).

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-02-2002 22:04 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Allereerst vind ik het moeilijk om te vertellen hoe anderen over mij denken, maar het wordt me wel es gezegd..

Ik kan me redelijk vinden in TNightmare's stuk. Ik irriteer me ook continu aan veel mensen.

Ik ben in den beginne vrij rustig tegen onbekenden en kijk de kat een beetje uit de boom. Als de persoon mij bevalt zal ik me gewoon normaal gedragen, wat men daarvan vindt verschilt per persoon. Bevalt een persoon mij niet heb ik er ook geen zin om me er mee te bemoeien en horen ze verder niets van me.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 01-02-2002 22:45 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Collega's:
-Ze denken dat ik tijdens concerten m'n hoofd tegen dat van anderen of een muur ofzo ram...
-Ze denken dat de concerten waar ik kom altijd grote orgies zijn

Zulke dingen hebben ze me serieus gezegd.. ik heb 't idee bij een aantal collega's ff uit hun hoofd gepraat... voor de rest... laat maar lekker denken...

M'n vrienden mogen me over 't algemeen wel. Zien me als een vrij open-minded persoon, maar weten ook dat ik zo mijn princiepes heb waar ik niet van afwijk.

Please give blood. Vampires are an endangered species!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-02-2002 23:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben een rasechte heerscherin, maar dat ziet iedereen zo!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-02-2002 23:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

------ SHIT .. IK BEN VALORIAN666, maar sta nog onder CADAVERIA ingelogd... --------- sorry...

Hmm...

De mensen die mij een beetje kennen vinden mij voor zover ik weet meestal wel ok,,.. De mensen op school en dergelijke kennen mij nauwelijks, maar vinden mij ook wel ok.. Wel vreemd sommige, ivm kleding/langhaar/etc.. maar ik kan met de meeste wel goed opschieten..
Verder vinden de meeste mensen mij terecht chaotisch maar weten ze wel dat ze op mij kunnen rekenen indien nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-02-2002 23:09]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-02-2002 23:30 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De meeste mensen vinden mij in eerste instantie een beetje vreemd. Vaak komt dit door mijn voorkeur voor metal, horror en andere 'extreme' interesses. (en mijn uiterlijk natuurlijk).
Als ze me beter leren kennen komen ze er wel achter dat ik eigenlijk best een vrolijk persoon ben.

Eigenlijk ben ik ook best een vrolijk persoon. (behalve 's ochtends ) Ik houd van de natuur en van een ongecompliceerd leven. Ik probeer dan ook om het beste van mijn leven te maken en niet teveel stil te staan bij problemen.

the only pleasure is pain

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-02-2002 13:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

In het dagelijks leven ben ik nogal stil en maak ik eerder een norse indruk,maar de mensen die me echt kennen,weten dat ik eerder menselijk en gevoelig ben-

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 02-02-2002 13:19 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

de meeste die mij voor het eerst zien, vinden me vaak een beetje agresief en zeggen dat ik een norse blik heb.

mensen die me beter kennen weten wel beter.
agresief jazeker maar wel op gepaste momenten.
verder ben ik best wel gedreven in de dingen die ik wil doen en bereiken.
en vrolijk ben ik eigenlijk altijd wel.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-02-2002 16:42 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 0:04 schreef Dargull het volgende:
Mensen mogen mij of ze haten mij, ken maar heeeeel weinig mensen die mij ergens daar tussen in plaatsen verder vinden mensen mij:
- DIRECT
- intelligent
- flamboyant & extravert
- relaxed (dat zeggen ze maar ze bedoelen eigenlijk lui.)
Verder vertellen mensen me de meest walgelijk persoonlijke dingen (die ik vaak helemaal niet weten wil) dus blijkbaar wordt ik als "te vertrouwen" beschouwd.

Dat vinden anderen van mij, zelf ben ik het er wel mee eens alleen vindt ik dat directe wel meevallen, ik hou gewoon van eerlijk.

Moet ik nog aantoevoegen, dat ik 100% tactloos ben en extreem un-true!!! (daar ik eigenlijk een hele pacifistische, prolentarische, linkse persoon ben) Behalve als mensen mij kwaad maken -en dat is bija onmogelijk- en als mensen dat dus verdienen (naar mijn mening) een manipulatieve, intrigerende klootzak ben en een expert in cynisme en sarcsme ben (tot grote ergernis van sommige vrienden en kennisen).

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 02-02-2002 17:11 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik dacht dat de meeste mensen me wel okee en redelijk "normaal" vonden..totdat ik van m'n vriend te horen kreeg dat de meesten op school mij satanistisch vonden Daar vat ik dus helemaal nix van, want zo extreem zie ik er niet uit, en ik ben écht niet satanistisch.
Vroeg m'n vriend of ik me wat "normaler" kon kleden en gedragen

M'n échte vrienden vinden me wel okee, zij kennen me tenminste (Btw het zijn er drie) en waarderen me voor wie ik ben

MuayThaigerrr!!

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-02-2002 13:18 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2002 17:11 schreef Angela Mortis het volgende:
Ik dacht dat de meeste mensen me wel okee en redelijk "normaal" vonden..totdat ik van m'n vriend te horen kreeg dat de meesten op school mij satanistisch vonden Daar vat ik dus helemaal nix van, want zo extreem zie ik er niet uit, en ik ben écht niet satanistisch.

M'n échte vrienden vinden me wel okee, zij kennen me tenminste (Btw het zijn er drie) en waarderen me voor wie ik ben

zoiets kreeg ik vrijdag te horen, weet je hoe klote ik me voelde

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 03-02-2002 13:19]

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 03-02-2002 15:39 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

hehe dit is een interesante topic zeg. nou het boeit me eigenlijk niet wat mensen over me denken. want als ze gelijk gaan vooroordelen dan zijn ze mijn energie nie waard. een heleboel kleintjes noemen me : witch en tja in general opt eerste blik zijn mensen wel wa bang van me. ben een vrij rustig persoon, eerlijk ook wel, soms nogal spontaan en gestoord (hangt van tijd in de dag af..haha) degene die me echt goe kennen:zeggen dak lief ben. kluister veel naar ander en geef advies enzo. vind nie zo leuk om over mezelf te praten. er word vaak tegen me gezegt dat het lijkt alsof it's just me against the world. oh en ja wat de ene persoon voor me zei over het snel geirrieteerd worden aan andere mensen dat heb ik ook, en vaak zalk het ook zeggen aand die persoon ook. maar ben dus echt wel mezelf (heb jaren geduurt). *ohja en heb al 2 jobs verloren vanwege mn uiterlijk* extreme? mhhh

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-02-2002 22:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 2 februari 2002 17:11 schreef Angela Mortis het volgende:

Is je vriend dan geen échte vriend? Erg fijn voor je...

Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 03-02-2002 22:42 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

nog een toevoeging over mij

mensen die mij niet kennen vinden me meestal eng, lomp, druk, extrovert of introvert (ligt aan mijn bui)

mensen die mij vaag kennen hebben vaak hele verhalen over me (wat ik in hun bijzijn gedaan heb (ik ben iemand die zich niet schaamt om wildvreemde voor de gek te houden of met een beetje zelfspot de maatschapij hier en daar aan de kaak te stellen of voorspellend gedrag te analizeren en ook laten zien aan anderen dat het zo is)

mensen die mij een beetje kennen zeggen meestal dat ik te aardig ben, te eerlijk en altijd vrolijk.

mensen die mij echt kennen weten dat daar ook een schaduw kant aan zit.

Ik heb heel veel kanten (wel 1 karakter)
Ik probeer het zelf in balans te houden, alleen soms is dit erg moeilijk

citaat van iemand anders over mij: "Ik ken je nu al een hele tijd en iedere keer als ik denk dat ik je ken en doorheb hoe je in elkaar zit verbaas je me steeds weer."

"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."

Str8 edge CR
Usericon van Str8 edge CR
Posted 14-09-2004 16:51 by Str8 edge CR Wijzig reactieProfiel van Str8 edge CRQuote dit bericht

jo mensen
ik ben blij om te zien dat we een beetje serieus bezig zijn... ....ik ben 16 en ik houd van HARD CORE en ik ben sinds een tijdje str8 edge....dat bevalt heel goed...de mensen zeggen wel eens negatieve dingen over mij (zoals bij iedereen)....maar sinds ik me serieus verdiep in hardcore maakt het mij geen fuck meer uit het veranderd mijn leven....ik ben vrolijker minder negatief....ik leef mee....help mensen met problem...terwijl ik eerst zelf het probleem was...zoals vele lui op deze site.... ....ik speel gitaar en ik heb best veel vrienden....kortom ik ben best gelukkig en volgens mij kan dat prima als je van metal en hardcore houdt en niet meedoet aan drank,drugs en one-night-stands mazzel
XXX CaspaR XXX

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2004 16:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

..."Hate can only create more hate"...

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-09-2004 16:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 16:51 schreef Str8 edge CR het volgende:
jo mensen
ik ben blij om te zien dat we een beetje serieus bezig zijn... ....ik ben 16 en ik houd van HARD CORE en ik ben sinds een tijdje str8 edge....dat bevalt heel goed...de mensen zeggen wel eens negatieve dingen over mij (zoals bij iedereen)....maar sinds ik me serieus verdiep in hardcore maakt het mij geen fuck meer uit het veranderd mijn leven....ik ben vrolijker minder negatief....ik leef mee....help mensen met problem...terwijl ik eerst zelf het probleem was...zoals vele lui op deze site.... ....ik speel gitaar en ik heb best veel vrienden....kortom ik ben best gelukkig en volgens mij kan dat prima als je van metal en hardcore houdt en niet meedoet aan drank,drugs en one-night-stands mazzel
XXX CaspaR XXX
http://www.libelle.nl/TinekeWiekeetc/Forum/

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2004 16:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Mensen vinden mij LiEv

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-09-2004 16:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 16:57 schreef Immortella het volgende:
Mensen vinden mij LiEv
Chelman?

Veel mensen vinden mij schattig.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 14-09-2004 17:01]

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2004 17:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 16:59 schreef Misanthrope het volgende:
Chelman?

Que?

Ik sprak in z'n AlGeMeEnHeId!
(Inclusief een lichte zelfspot).

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 14-09-2004 17:01]

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-09-2004 17:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 17:01 schreef Immortella het volgende:
Que?

Ik sprak in z'n AlGeMeEnHeId!
(Inclusief een lichte zelfspot).
*hihi*

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2004 17:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 16:51 schreef Str8 edge CR het volgende:
....ik ben 16 en ik houd van HARD CORE en ik ben sinds een tijdje str8 edge....

ach gossie toch....wat was je voor hiervoor?

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com