|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, solliciteren, maar ik bedoelde meer in het algemeen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Op zich heb je wel gelijk, zolang die mensen die op een negatieve manier tegen mij aankijken dat niet op zo'n manier brengen boeit het mij ook niet zo heel erg veel. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Mensen creëren sowieso een beeld van je, en soms doet 't er meer toe dan anders, da's een feit. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Bij sollicitatiegesprek heb je juist erg veel invloed op hoe je bij die mensen overkomt. Juiste interpretatie van vragen en jezelf op de juiste manier presenteren. Heeft dus niets te maken met hoe je in je privéleven bent. |
|
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze sarcastisch zijn, hebben duidelijk het woord verkeerd begrepen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Zelfde met humoristisch |
|
Of met bescheiden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nja, dat sarcastische merk je na een tijd zelf wel op, en kan je ook afleiden aan de hand van opmerkingen van anderen op jou "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Alleen als ze zeggen dat ik een ommeuinig lekkere vent ben, hebben ze gelijk, maar dat is meer iets fysieks ... |
|
quote: "Ja, ik heb een beetje gekke humor... da's altijd even wennen voor mensen" Oew, weet je wat ook erg is? Mensen die van zichzelf zeggen dat ze "spontaan" zijn.... brrr Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Spontaan weerzinwekkend bedoelen ze .... |
|
quote: Oeh, zeker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Denk dat het vrij moeilijk is om te zeggen hoe mensen tegen je aankijken. Mensen di eik niet mag die stamp ik namelijk volledig de grond in. Mensen die ik wel mag kan ik anders als een konijntje tegen zijn Kankerlul |
|
Konijntje? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Konijntjes zijn lieffff Kankerlul |
|
Aha, ik dacht aan wat anders... tenminste iets anders dan waar jij aan dacht waarschijnlijk, normaal denk ik nooit aan iets anders. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hahahaha Kankerlul |
|
quote: Ok, dan HOU ik van sarcasme |
|
quote: Of ze zijn sarcastisch. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
chaotisch en naief Waag eens een dansje! |
|
Het boeit me niet hoe iemand mij ziet. Laat iemand maar eerst zichzelf zien voordat zij zich met anderen bemoeien. |
|
quote: True..so true |
|
Tja en hoe mensen mij zien? Denk het meeste als een bemoeial, strevertje en gigantische chaoot..*kijkt slaapkamer een keer goed rond* Ja, chaoot in doen en laten is een hele goede...:S |
|
Ik ben lief. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |