IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Hoe kijken mensen tegen je aan? Hoe ben je? Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:33 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:27 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb geen idee, maar zo belangrijk is het toch niet wat anderen van je vinden?
Vaak best wel, denk ik.

Als je bv voor een baan gaat solliciteren, dan heb je toch liefst dat ze je geschikt/aardig vinden, niet?

Ik word meestal ouder dan m'n leeftijd geschat, en wanneer die uiteindelijk bekend is ben ik een wijsneus
Verder worden er een hoop dingen van me gedacht, maar echt boeien doet het me niet.

Ben eerlijk, nieuwsgierig, sarcastisch, sceptisch, ambitieus, humeurig, en heb gauw vooroordelen/minachting omtrent 't één of ander.

"Obras son amores y no buenas razones"

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-10-2004 20:36 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja, solliciteren, maar ik bedoelde meer in het algemeen.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 11-10-2004 20:38 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:36 schreef Leviathanica het volgende:

Op zich heb je wel gelijk, zolang die mensen die op een negatieve manier tegen mij aankijken dat niet op zo'n manier brengen boeit het mij ook niet zo heel erg veel.

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:39 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:36 schreef Leviathanica het volgende:

Mensen creëren sowieso een beeld van je, en soms doet 't er meer toe dan anders, da's een feit.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij sollicitatiegesprek heb je juist erg veel invloed op hoe je bij die mensen overkomt.

Juiste interpretatie van vragen en jezelf op de juiste manier presenteren.

Heeft dus niets te maken met hoe je in je privéleven bent.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-10-2004 20:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Mensen die van zichzelf zeggen dat ze sarcastisch zijn, hebben duidelijk het woord verkeerd begrepen .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 20:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:39 schreef M. het volgende:
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze sarcastisch zijn, hebben duidelijk het woord verkeerd begrepen .
Zelfde met humoristisch

Leviathanica
Posted 11-10-2004 20:40 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Of met bescheiden.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-10-2004 20:41 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Nja, dat sarcastische merk je na een tijd zelf wel op, en kan je ook afleiden aan de hand van opmerkingen van anderen op jou

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen als ze zeggen dat ik een ommeuinig lekkere vent ben, hebben ze gelijk, maar dat is meer iets fysieks ...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-10-2004 20:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:40 schreef Jenje het volgende:
Zelfde met humoristisch

"Ja, ik heb een beetje gekke humor... da's altijd even wennen voor mensen"

Oew, weet je wat ook erg is? Mensen die van zichzelf zeggen dat ze "spontaan" zijn.... brrr

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-10-2004 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:43 schreef M. het volgende:
"Ja, ik heb een beetje gekke humor... da's altijd even wennen voor mensen"

Oew, weet je wat ook erg is? Mensen die van zichzelf zeggen dat ze "spontaan" zijn.... brrr

Spontaan weerzinwekkend bedoelen ze ....

Leviathanica
Posted 11-10-2004 20:44 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 11 oktober 2004 20:43 schreef M. het volgende:

Oeh, zeker.

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-10-2004 14:47 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Denk dat het vrij moeilijk is om te zeggen hoe mensen tegen je aankijken. Mensen di eik niet mag die stamp ik namelijk volledig de grond in. Mensen die ik wel mag kan ik anders als een konijntje tegen zijn

Kankerlul

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-10-2004 14:54 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Konijntje?

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 12-10-2004 14:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 14:54 schreef Azagthoth het volgende:
Konijntje?

Konijntjes zijn lieffff

Kankerlul

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-10-2004 14:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Aha, ik dacht aan wat anders... tenminste iets anders dan waar jij aan dacht waarschijnlijk, normaal denk ik nooit aan iets anders.

MetalgirlOphelia
Botmongool
Posted 12-10-2004 14:57 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 14:57 schreef Azagthoth het volgende:
Aha, ik dacht aan wat anders... tenminste iets anders dan waar jij aan dacht waarschijnlijk, normaal denk ik nooit aan iets anders.

hahahaha

Kankerlul

Lielo
Usericon van Lielo
Posted 12-10-2004 16:15 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:

Ok, dan HOU ik van sarcasme

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-10-2004 16:16 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:

Of ze zijn sarcastisch.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 12-10-2004 16:17 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

chaotisch en naief

Waag eens een dansje!

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-10-2004 16:32 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Het boeit me niet hoe iemand mij ziet. Laat iemand maar eerst zichzelf zien voordat zij zich met anderen bemoeien.

Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 16:45 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2004 16:16 schreef Ralph Plug het volgende:
Of ze zijn sarcastisch.

True..so true

Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 12-10-2004 16:46 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Tja en hoe mensen mij zien?

Denk het meeste als een bemoeial, strevertje en gigantische chaoot..*kijkt slaapkamer een keer goed rond* Ja, chaoot in doen en laten is een hele goede...:S

Nix
Usericon van Nix
Posted 12-10-2004 16:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ben lief.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com