|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen kijken mij liever niet aan Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Dat is prima, maarre.. snap je de bedoeling van dit topic of eh kom je hier alleen vertellen dat je blond bent? De bedoeling was overigens geheel niet grappig, zeer serieus zelfs. |
|
pwned |
|
quote: Als de bedoeling van je post niet grappig was en het een serieuze vraag was of mensen die mij zien spontaan denken dat ik blond ben, is dat natuurlijk een beetje jammer. Ik bedoelde natuurlijk dat mensen mij ook zien als een blondje. |
|
quote: Same here! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Misschien had je dat ook zo in eerste post in deze topic moeten zetten, dat komt wat minder blond over. |
|
quote: Ja maar dat stond er niet he.. er stond.. Hoe kijken mensen tegen je aan? Ik ben blond. Dan had er moeten staan, mensen zien mij als blond. Nouja, in ieder geval.. ik zie je nu ook als blond. |
|
quote: Sinsdien geen steek veranderd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wees blij dat het Mayo maar was... Er zitten bepaalde mensen (ahum kuch) op dit forum waar je pas echt chagrijnig van was geworden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat past wel. (inside joke, -> msn) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat is waar, hoewel het ook blond overkomt als mensen het niet begrijpen. quote: Dat begrijp ik, maar mijn punt was dat jij dat niet begreep. Ik ben ook blond, dat had ik geloof ik al eens eerder gepost. |
|
quote: Ik begreep het niet Nu weet ik wel dat je heel erg blond bent hoor |
|
quote: *streng* Kom jij eens snel online... *streng* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Iets als "Ik ben blond" valt haast niet anders te interpreteren als het feit dat je blond bent. Ik dacht in de eerste plaats dat je post een soort van: 'Ik vind dit een kolere-topic, dus ga ik er maar wat onzin in zetten'-reactie was. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 29-08-2005 20:43] |
|
quote: Ma'am, yes, ma'am. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En nog steeds niet, dat geeft verder ook niet hoor. quote: Het valt wel anders te interpreteren, maar je punt is duidelijk, en mijn punt nu ook lijkt me, al duurde het even. Dus, on topic maar weer? |
|
Mensen vinden mij altijd tering gaaf Maar ja, is ook gewoon zo .... Wat nou onzeker ... |
|
quote: |
|
Kutstudent |
|
quote: quote: |
|
quote: Voor sommige mensen is het schijnbaar moeilijk om in zinnen te spreken hihi. Kut hee! |
|
quote: Jenje in de fora: Botte klootzak. Maar..... In real: Schattig ventje "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
'Tering, wat is die kerel zat.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@concerten: "Ach wat zielig" Zo klein! "Je mag wel voor me staan, hoor" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |