IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Hoe kijken mensen tegen je aan? Hoe ben je? Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 15-09-2004 16:03 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:00 schreef Schaep het volgende:
Of jij hebt niet goed opgelet, ik kan me daar namelijk niets van herinneren.

Maar, wat je niet meer weet is ook niet echt gebeurd.

Wat je niet meer weet, is niet gebeurd!

Bram komt over als een over-optimistische schaep.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 16:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:03 schreef Nix het volgende:
Wat je niet meer weet, is niet gebeurd!

Bram komt over als een over-optimistische schaep.

quote:
Op 15 september 2004 16:02 schreef MindlessMayo het volgende:
Hahahahaha..

Ik weet wel dat mijn HJtje, koud en pas geopent plotseling in jou handen was verdwenen.

Goh, dankjewel!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 16:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:05 schreef Schaep het volgende:

Goh, dankjewel!

Ja en nu vind ik je overkomen als een bier jattende klootzak! Goed ontopic maar weer..

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 16:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:07 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja en nu vind ik je overkomen als een bier jattende klootzak! Goed ontopic maar weer..

Ik heb de indruk dat jouw herinneringen niet helemaal meer kloppen doordat je niet echt nuchter meer was maar de volgende keer krijg je wel een biertje van me hoor.

On topic: Mensen kijken tegen mij aan als een bier jattende klootzak.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2004 16:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoe denk ik dat anderen tegen mij aankijken....

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:14 schreef Schaep het volgende:
Ik heb de indruk dat jouw herinneringen niet helemaal meer kloppen doordat je niet echt nuchter meer was maar de volgende keer krijg je wel een biertje van me hoor.

Pff je hebt ongelijk maarre dat biertje is altijd goed..

Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 15-09-2004 16:16 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 16:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:15 schreef ghoulliette het volgende:
hoe denk ik dat anderen tegen mij aankijken....

Ze vinden je slaapverwekkend? Geloof er niks van.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-09-2004 16:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 8:59 schreef Hexegot het volgende:
Typisch, mij zoiets verwijten terwijl ik amper een week actief op dit forum zit en dus nog nauwelijks bekend ben...

Heksengoth, ik hoef je niet goed te kennen om dat te concluderen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

watery black
Usericon van watery black
Posted 15-09-2004 18:02 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik denk dat ik voor veel mensen moeilijk te doorgronden ben. maar toch komen mensen vaak met hun problemen naar me toe om te praten. ik heb vrij veel mensenkennis opgedaan in mn leven, (de manier waarop was niet altijd even leuk maar nu heb ik er wel mn voordeel van)en ik ben vrij goed in mensen een spiegel voorhouden. dat schrikt wel vaker mensen af omdat ik dingen zie waar de personen zelf nog nooit over nagedacht hebben en dan kan de confrontatie soms best afschrikwekkend zijn, maar als ik vind dat het dingen zijn die gezegd moeten worden dan zeg ik ze ook. hoe vreemden verder over me denken weet ik niet, omdat ik zelf een beetje een "kat-uit-de-boom-kijker" ben houden anderen meestal ook wel een beetje afstand. als mensen me eenmaal kennen en het klikt, vinden de meesten me betrouwbaar. mn vrienden zijn t belangrijkste in mn leven, en ik zal dan ook alles voor ze doen. je kan alles tegen mij zeggen, maar van mn vrienden blijf je af. ik ben wel heel resoluut wat ruzie betreft. als ik echt kwaad op iemand ben zal ik m ook niet zomaar vergeven. ik kan mensen dingen soms heel lang nadragen. als je t eenmaal verpest hebt is t ook echt voorbij. ik kan goed tegen kritiek over mezelf en ik ben moeilijk kwaad te krijgen. maar als ik dan ook kwaad ben lopen de meeste mensen voor me weg. niet omdat ik gevaarlijk ben. eerder te confronterend denk ik.
verder... naja... dieren en kleine kinderen (dat laatste ben ik niet altijd even blij mee) vinden me altijd helemaal tegek... ik zou ook niet weten waarom.... maar wat die dieren betreft, daar heb ik geen problemen mee, ben een grote dierenvriend.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 15-09-2004 18:03]

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 15-09-2004 18:12 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

jij klinkt heel erg als mij op veel punten, maar ook wat verschillen, das logisch
bijv...ik wordt dus echt wel heel gevaarlijk als ik gigantisch kwaad op iemand ben, maar dat gebeurt zelden/nooit

edit: even wat vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Gieteraar op 15-09-2004 18:12]

Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!

DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-09-2004 18:33 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Mensen kijken niet tegen me aan, ze kijken tegen me op!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-09-2004 18:36 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 15 september 2004 18:33 schreef DeadBitchFuck het volgende:

Ja bij mij ook maar ik ben 2 meter...

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-09-2004 18:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 18:33 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ah joh, deze opmerking was totaal niet te voorspellen.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-09-2004 20:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten,hoe ik door anderen word gezien.

spelfout weggehaald...

ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 15-09-2004 20:47 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 15 september 2004 20:42 schreef varanus het volgende:
Zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten,hoe ik door anderen word gezien.

juist!

(niet dat het je ook maar iets interesseert dat ik het met je eens ben, maar toch...hehe)

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-09-2004 20:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 20:47 schreef ivar het volgende:
juist!

(niet dat het je ook maar iets interesseert dat ik het met je eens ben, maar toch...hehe)

Hehe

spelfout weggehaald...

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 15-09-2004 21:01 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

wat een zuig threat is dit...
moest op mn vorige opleiding iedere keer zelf evaluaties doen en dat zuigt als de tyfus.. vooral als je dan ook de meningen van andere over je daarna hoort. en over hoe ze vinden dat je je zelf evalueerd... zelfs als hun reacties hier over positief zijn heeft dit in mijn geval nog negatieve invloed omdat ik dus weet dat ik het goed doe en dus me minder ga inzetten...

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 15-09-2004 21:12 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Ik moet eerst mezelf nog leren begrijpen.

Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 15-09-2004 21:15 by Gieteraar Wijzig reactieProfiel van GieteraarQuote dit bericht

dan is je subtitel niet echt gepast dunkt me

Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2004 23:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 21:01 schreef Rensykdom het volgende:
wat een zuig threat is dit...
moest op mn vorige opleiding iedere keer zelf evaluaties doen en dat zuigt als de tyfus.. vooral als je dan ook de meningen van andere over je daarna hoort. en over hoe ze vinden dat je je zelf evalueerd... zelfs als hun reacties hier over positief zijn heeft dit in mijn geval nog negatieve invloed omdat ik dus weet dat ik het goed doe en dus me minder ga inzetten...

Nou eh, als het helpt, ik vind je een domme kneus! Hahahaha!!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2004 23:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:44 schreef Zenial het volgende:
Of allebei

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik vind jou dan weer een watje. Hebben meer mensen dat?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 16-09-2004 0:05 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 15 september 2004 23:48 schreef M. het volgende:
Nou eh, als het helpt, ik vind je een domme kneus! Hahahaha!!

dankje

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 16-09-2004 0:44 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

wat anderen vinden:

- onverschillige klootzak
- sarcast
- stil
- raar
- aardig

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 16-09-2004 1:28 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

VET COOL EN KICKIN'

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com