|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Goh, dankjewel! |
|
quote: Ja en nu vind ik je overkomen als een bier jattende klootzak! Goed ontopic maar weer.. |
|
quote: Ik heb de indruk dat jouw herinneringen niet helemaal meer kloppen doordat je niet echt nuchter meer was maar de volgende keer krijg je wel een biertje van me hoor. On topic: Mensen kijken tegen mij aan als een bier jattende klootzak. |
|
hoe denk ik dat anderen tegen mij aankijken.... |
|
quote: Pff je hebt ongelijk maarre dat biertje is altijd goed.. |
|
|
|
quote: Ze vinden je slaapverwekkend? Geloof er niks van. |
|
quote:Heksengoth, ik hoef je niet goed te kennen om dat te concluderen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik denk dat ik voor veel mensen moeilijk te doorgronden ben. maar toch komen mensen vaak met hun problemen naar me toe om te praten. ik heb vrij veel mensenkennis opgedaan in mn leven, (de manier waarop was niet altijd even leuk maar nu heb ik er wel mn voordeel van)en ik ben vrij goed in mensen een spiegel voorhouden. dat schrikt wel vaker mensen af omdat ik dingen zie waar de personen zelf nog nooit over nagedacht hebben en dan kan de confrontatie soms best afschrikwekkend zijn, maar als ik vind dat het dingen zijn die gezegd moeten worden dan zeg ik ze ook. hoe vreemden verder over me denken weet ik niet, omdat ik zelf een beetje een "kat-uit-de-boom-kijker" ben houden anderen meestal ook wel een beetje afstand. als mensen me eenmaal kennen en het klikt, vinden de meesten me betrouwbaar. mn vrienden zijn t belangrijkste in mn leven, en ik zal dan ook alles voor ze doen. je kan alles tegen mij zeggen, maar van mn vrienden blijf je af. ik ben wel heel resoluut wat ruzie betreft. als ik echt kwaad op iemand ben zal ik m ook niet zomaar vergeven. ik kan mensen dingen soms heel lang nadragen. als je t eenmaal verpest hebt is t ook echt voorbij. ik kan goed tegen kritiek over mezelf en ik ben moeilijk kwaad te krijgen. maar als ik dan ook kwaad ben lopen de meeste mensen voor me weg. niet omdat ik gevaarlijk ben. eerder te confronterend denk ik. verder... naja... dieren en kleine kinderen (dat laatste ben ik niet altijd even blij mee) vinden me altijd helemaal tegek... ik zou ook niet weten waarom.... maar wat die dieren betreft, daar heb ik geen problemen mee, ben een grote dierenvriend. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 15-09-2004 18:03] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
jij klinkt heel erg als mij op veel punten, maar ook wat verschillen, das logisch bijv...ik wordt dus echt wel heel gevaarlijk als ik gigantisch kwaad op iemand ben, maar dat gebeurt zelden/nooit edit: even wat vergeten [Dit bericht is gewijzigd door Gieteraar op 15-09-2004 18:12] Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Mensen kijken niet tegen me aan, ze kijken tegen me op! |
|
quote: Ja bij mij ook maar ik ben 2 meter... |
|
quote:Ah joh, deze opmerking was totaal niet te voorspellen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten,hoe ik door anderen word gezien. spelfout weggehaald... |
|
quote: juist! (niet dat het je ook maar iets interesseert dat ik het met je eens ben, maar toch...hehe) |
|
quote: Hehe spelfout weggehaald... |
|
wat een zuig threat is dit... moest op mn vorige opleiding iedere keer zelf evaluaties doen en dat zuigt als de tyfus.. vooral als je dan ook de meningen van andere over je daarna hoort. en over hoe ze vinden dat je je zelf evalueerd... zelfs als hun reacties hier over positief zijn heeft dit in mijn geval nog negatieve invloed omdat ik dus weet dat ik het goed doe en dus me minder ga inzetten... |
|
Ik moet eerst mezelf nog leren begrijpen. |
|
dan is je subtitel niet echt gepast dunkt me Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
quote: Nou eh, als het helpt, ik vind je een domme kneus! Hahahaha!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat kan ik me heel goed voorstellen! Ik vind jou dan weer een watje. Hebben meer mensen dat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: dankje |
|
wat anderen vinden: - onverschillige klootzak - sarcast - stil - raar - aardig www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
VET COOL EN KICKIN' the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |