|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Klote topic eigenlijk maar kom: Ik denk dat anderen me zien als de eigenzinnige klootzak die ik ben en wil blijven. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm: - Arrogant - Spontaan - Aardig - Bitchy - Elegant Tis maar net hoe jij tegen mij doet en wat voor bui ik heb denk ik. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Natuurlijk ziet iedereen mij als uitermate gaaf Kankerlul |
|
..Wat ik echter bedoel met betrekking tot mijn familie ('kort, netjes gekapt haar en standaard kleding') is, nogmaals, niet dat ik een dergelijke standaard verwerp, maar dat zij tot het soort mensen behoren wat mensen die niet in hun straatje passen het liefst willen negeren. Ik kan het weer niet laten om hier nog heel ff op in te gaan Hoe logisch is het dat mensen anderen "verwerpen" die niet in hun straatje passen ??? Ik ga in mijn vrije tijd om met mensen die ik in MIJN straatje acht en toch niet met mensen die ver van mij af zijn.. maar ik zie je al denken "dat zeg ik helemaal niet" Nee, jij hebt het over 'negeren'. Laat ik het zo formuleren...Wat interesseert het jou nou dat die "kortgeknipte standaarders" (familie of niet) jou negeren ???? Het gaat mij juist om die paar mensen op een dag die oprecht aandacht aan me besteden... Waar ik dus toch weer op uit kom is dat het jou om een stuk aandacht en begrip gaat, want het laat je niet koud dat die oninteressante mensen je negeren. Misschien een stukje begrip en respect vanuit je familie ? Als je dat niet om die redenen krijgt is dat heel jammer, maar dan zou ik er lak aan hebben en laten zien dat ik op mijn 'hele andere' manier mijn leven net zo kwalitatief ervaar als je familie hun leven ervaart. [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 23-09-2004 23:02] |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Gieteraar op 23-09-2004 23:04] Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
ik word gezien als een poser. Maar korn leert mij dat ik daar schijt aan moet hebben. |
|
Ik heb eigenlijk geen idee. |
|
Ik zou wel eens willen weten hoe Lord Gore en Audiophile tegen mij aankijken. |
|
HEHE, coentje toch trek je maar niks van die vervelende mannen aan hoor Over het algemeen: Retarded Dom Vervelend Saai Kankerverwekkend Ontkennen kan ik niet. I am the 1%. |
|
Kankerverwekkend ? jij rookt veel? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-09-2004 19:55] Suck my piss |
|
Neen, totaal niet. Maar Kaliumdichromaat rookt ook niet I am the 1%. |
|
quote: hjahahah dit zie ik nu pas Kankerlul |
|
quote: Tegen jou aankijken? Doe maar een vorm van verachting, plaatsvervangend minderwaardigheids complex, bewondering(je bent wel creatief), en totaal niet serieus te nemen. En ik wil wel eens weten hoe jij in het echte grote mensen leven bent... |
|
Hmmm, vorige week zei een meisje dat ik haar bang maakte.. MuayThaigerrr!! |
|
Ik heb vaak met kleinere kinderen dat ze me aanstaren, meestal kinderen tot 6 jaar... Ik weet niet waarom. Door alle andere mensen word ik niet serieus genomen... |
|
Ik denk dat het merendeel van de bevolking niet beseft wat voor een onverbeterlijke tetter ik eigenlijk ben. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik schijn wel een aardige, bedeesde kerel te zijn, maar zeker weten doen ik dat uiteraard niet http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mensen zien mij vaak als verstrooid en droog, naar het schijnt. |
|
Ik weet eigenlijk totaal niet hoe mensen mij zien. Ik geloof dat ik wel meeval, 1 ding is sowieso wel zeker, mensen vinden me warrig en chaotisch. |
|
Als ik mezelf zou moeten omschrijven dan zou ik zeggen: - Lief - Chaotisch - Klein - Denkt te veel na over dingen - Druk - Creatief - Onhandig - Eigenwijs - Sarcastisch Maar mensen zien mij meestal als: - Lief - Druk - Chaotisch - Eigenwijs - Sarcastisch Dus het komt wel aardig overeen |
|
Nog niet maar we hopen dat het nog komt; als mensen me zien denken ze: "Godverdomme wat is hij kankerbreed het is niet mooi meer, maar wel indrukwekkend." (Rasputin hoopt dit ook geloof ik) And my marlboro light |
|
Ik heb geen idee, maar zo belangrijk is het toch niet wat anderen van je vinden? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
tis je sociale leven... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |