IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Hoe kijken mensen tegen je aan? Hoe ben je? Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-09-2004 23:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zou godverdomme goed over de zeik gaan, als iemand mij voor gothic uit zou maken.

Oud Vuil.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-09-2004 23:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar gothics zijn toch ook maar mensen...

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 14-09-2004 23:58 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 31 januari 2002 23:49 schreef Vargen666 het volgende:
hoe kijken mensen tegen je aan? Mensen die je kennen, of je nog moeten leren kennen... Wat voor een persoon ben je en wat vinden mensen daar van?

Ik zelf word door de meeste mensen als "lief", aardig, vrij intelligent en grappig gezien.
Ik ben een persoon dat over heel veel dingen nadenk, al is het of de kleur van de hemel rood mooier is dan blauw of diepere dingen... vaak denk ik te veel over vrij onbelangrijke, emotionele, dingen na.

Ik kan wel meef vertellen, maar vertellen jullie eerst maar eens!

EDIT: Kut, ik zette hem in ONZIN ipv ALGEMEEN. Kan iemand dit veranderen?

Niemand kan in principe uitdrukken hoe die is.. als we over onszelf praten, dan praten we niet over onszelf, maar over een verzonnen plaatje dat uitdrukt wat de samenleving van ons verwacht. Iedereen is spontaan en lief en aardig. Wat weet je dan ? niets...

WMP
Usericon van WMP
Posted 15-09-2004 0:00 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik ben een hippie.
En als mensen dat niet willen inzien, laat ik ze altijd even een boom knuffelen.

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 15-09-2004 0:03 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 1 februari 2002 10:17 schreef Cadaveria het volgende:
mensen moeten mij beter leren kennen om met mij om te kunnen gaan. Ben best een moeilijk persoon.
Ik ben erg autoritiar. En zal ook alles krijgen wat ik wil. (Lukt ook altijd nog)
bij de studie die ik volg, moet je jezelf eerst heel goed leren kennen. En dan zie je de vreemdste dingen. Mensen uit mijn klas, mensen op mijn stage kijken heel anders tegen mij aan dan dat ik zou verwachten, namelijk dat ik heel begrip vol ben, zorgzaam, enthousiast, optimistisch.. Snap jij dat nou??

Maar aan de andere kant ben ik erg gevoelig en begrip vol, al een vriend of vriendin ergens mee zit, kan ik nachtenlang wakker liggen. En meestal gaat een ander altijd voor mijzelf. Ben ook best wel een beetje lief.

Nadat mensen een poosje met mij omgaan, vinden ze mij meestal, ik citeer "een super wijf". hehe dat vind ik nou ook!

Ik ben zelf erg direct met woorden, kies soms ook de verkeerde timing. Dat kunnen sommige mensen niet verdragen.
Ik haat het om te liegen om in de smaak te vallen bij mensen, ik ga niet uit de weg voor een pittige discussie, die ik waardig acht om iets van te leren.
Ik kan heel fel reageren op dingen waar ik een uiterste hekel aan heb, en sommige mensen vinden dat niet erg prettig. Jammer voor hun.

Ik vind het erg leuk om nieuwe interessante mensen te leren kennen, en dat doe ik ook regelmatig, als ik een slok op heb.
Mijn instelling in het leven is zo als ik mij gedraag, 1 grote grap. Met zoveel mogelijk lol en drank... heheh ik ben heel optimistisch.
Ach en af en toe moet je nog eens een studie afmaken. Het leven is zoals je het zelf maakt!

"Jammer voor hun" zeg je... denk je niet dat je zo misschien een paar kansen vergooit om "nieuwe interessante mensen te leren kennen" ?

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 15-09-2004 0:09 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

Kut... ik ben weer eens fosielen van berichten aan het quoten

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 15-09-2004 0:20 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Mensen vinden mij leuk

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 15-09-2004 0:25 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

quote:
Op 14 september 2004 23:02 schreef Hexegot het volgende:
De meeste mensen in mijn omgeving - ik zit jammer genoeg nog steeds op de middelbare school (VWO 6) - snappen werkelijk geen donder van mij. Ik ben geloof ik erg 'vreemd', in ieder geval wat mijn uiterlijk betreft ("welke mafkees draagt er nou een colbertje boven een wijde zwarte broek en een T-shirt van, euh, Tiamat ofzo?"), en mede daardoor zijn de enige mensen die mij, laten we zeggen, niet wantrouwend aankijken de mensen die weleens langer dan tien seconden met mij gesproken hebben. Ik merk meestal wel dat, als zo'n gesprek eenmaal gepasseerd is, hun mening bijna 180 graden veranderd is, want (en dat weet ik ook wel) mijn persoonlijkheid contrasteert behoorlijk met het idee dat mijn, naar burgerlijke maatstaven, behoorlijk extravagante uiterlijk doorgaans oproept. Wat betreft de huidige VWO 6-groep bijvoorbeeld kan ik met recht zeggen dat ik een van de beter algemeen ontwikkelde leerlingen ben, zeker op het gebied van actualiteit en politiek.
Verreweg het grootste deel van mijn famílie echter heeft het hierboven genoemde contrast nog steeds niet door en denkt nog immer dat ik een weinig ontwikkelde, alleen maar naar 'harde muziek' luisterende dertien-in-een-dozijn 'alto' ben - en ik heb door de weinige bezoekjes die ik aan hen breng maar zelden de kans om te proberen dat idee de wereld uit te helpen. Daar komt nog bij dat een groot deel van die groep mensen ook nog eens in een vrij klein wereldje leeft, om het zo maar uit te drukken, en daardoor overduidelijk geen bal snapte van een behoorlijk diepgaande monoloog over (buitenlandse) politiek die ik tijdens een van mijn 'overtuigings-pogingen' hield. Maar ach, het zijn dan ook van die mensen die je als je niet net zo bent als zij (kort, netjes gekapt haar en standaard kleding) gewoon niet serieus willen/kunnen nemen...

Je weet van tevoren dat als je dit soort kleding draagt en er dus "afwijkend" uitziet dat mensen naar je (gaan) kijken... dat is echter niets nieuws... Bovendien snap ik niet dat je aan de ene kant "moraal" verwerpt in de zin van een standaard voor uiterlijk en aan de andere kant wel waarde hecht aan algemene ontwikkeling! Algemene ontwikkeling is net zo goed een standaard... ik ken mensen die verdoemd goed over dingen nadenken en die vind IK veel ontwikkelder dan een eventeuele standaard, terwijl ze misschien op een ander gebied van de "algemene ontwikkeling" falen.
Als je het mij vraagt weet je goed wat voor een reactie je uitlokt en is dat volgens mij ook je bedoeling, niet dan ?
Om zo'n reactie WAAR TE NEMEN moet je ZELF ook kijken. Als het je koud liet zag je het niet eens.
Misschien kijk jij wel net zo wantrouwend terug ?
Wat ik wil zeggen:
De massa is op het eerste gezicht een teleurstelling, dat is denk ik niets nieuws.
Maar jij beschouwt het als een massa, waardoor die "massa" jou op z'n beurt weer als een "raar individu" beschouwt.
Het staat of valt allemaal met je eigen perceptie...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2004 1:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Goedzo, Wijers.

Hexegot, je bent gewoon een mafketel. Leer je eerst maar eens normaal te gedragen en er normaal uit te zien, dan zal je zien dat je stukken betere zaken doet. Dat afzetten is allemaal nergens voor nodig.

On topic, de meeste mensen vinden mij een autoritaire kwast dan wel een stuk verdriet.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-09-2004 8:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Bereid je maar voor, want hier zijn mijn reacties:

quote:
Op 14 september 2004 23:04 schreef Misanthrope het volgende:
Typisch, het probleem bij een ander leggen...

Typisch, mij zoiets verwijten terwijl ik amper een week actief op dit forum zit en dus nog nauwelijks bekend ben...

quote:
Op 14 september 2004 23:05 schreef Bloem het volgende:
ik dacht dat alle 'dertien-in-een-dozijn alto's' zeggen dat ze anders zijn dan alle andere alto's?

Onder 'dertien-in-een-dozijn alto' versta ik persoonlijk de u allen welbekende kindjes van 15 met hun regenboogkleertjes en de vijfhonderd kettingen die zo lang zijn dat ze er over struikelen. Ik zal bovendien nooit zeggen dat ik, om met jouw woorden te spreken, anders ben dan alle andere 'alto's' omdat ik mezelf helemaal niet als 'alto' zie.

quote:
Op 14 september 2004 23:20 schreef ElitE het volgende:
ik heb nooit last dat ik uitgemaakt wordt voor gothic oid terwijl ik vrijwel altijd in het zwart loop. Het ligt gewoon aan je houding naar andere mensen.

Ah, dus ik wordt voor 'alto' uitgemaakt omdat ik er simpelweg de noodzaak niet van inzie om Jan en alleman in (bijna) alles tegemoet te komen?

quote:
Op 15 september 2004 0:25 schreef Wijers het volgende:
Je weet van tevoren dat als je dit soort kleding draagt en er dus "afwijkend" uitziet dat mensen naar je (gaan) kijken... dat is echter niets nieuws... Bovendien snap ik niet dat je aan de ene kant "moraal" verwerpt in de zin van een standaard voor uiterlijk en aan de andere kant wel waarde hecht aan algemene ontwikkeling! Algemene ontwikkeling is net zo goed een standaard... ik ken mensen die verdoemd goed over dingen nadenken en die vind IK veel ontwikkelder dan een eventeuele standaard, terwijl ze misschien op een ander gebied van de "algemene ontwikkeling" falen.
Als je het mij vraagt weet je goed wat voor een reactie je uitlokt en is dat volgens mij ook je bedoeling, niet dan ?
Om zo'n reactie WAAR TE NEMEN moet je ZELF ook kijken. Als het je koud liet zag je het niet eens.
Misschien kijk jij wel net zo wantrouwend terug ?
Wat ik wil zeggen:
De massa is op het eerste gezicht een teleurstelling, dat is denk ik niets nieuws.
Maar jij beschouwt het als een massa, waardoor die "massa" jou op z'n beurt weer als een "raar individu" beschouwt.
Het staat of valt allemaal met je eigen perceptie...

'"Moraal" in de zin van een standaard voor uiterlijk' verwerp ik niet - als ik daartoe werkelijk geacht wordt kleed ik mij gerust anders dan op een gemiddelde doordeweekse dag. Wat ik echter bedoel met betrekking tot mijn familie ('kort, netjes gekapt haar en standaard kleding') is, nogmaals, niet dat ik een dergelijke standaard verwerp, maar dat zij tot het soort mensen behoren wat mensen die niet in hun straatje passen het liefst willen negeren. En nee, ik ben er niet op uit om een geschokte/afwijzende/whatever reactie uit te lokken met mijn manier van kleden o.i.d., maar blijkbaar is dat soms toch wel het gevolg. Dat ik die reacties ook registreer, komt simpelweg voort uit mijn gewoonte om (bijna) iedereen die mij passeert te bekijken/aan te kijken.
Ik vind overigens wel dat je gelijk hebt op het punt dat mensen die goed over 'de dingen' nadenken over het algemeen beter ontwikkeld zijn dan mensen die blindelings mee kunnen wauwelen over de gebeurtenissen van dit moment, omdat die laatsten meestal minder goed, of zelfs helemaal niet in staat zijn om een eigen mening te formuleren.

quote:
Op 15 september 2004 1:05 schreef M. het volgende:
Goedzo, Wijers.

Hexegot, je bent gewoon een mafketel. Leer je eerst maar eens normaal te gedragen en er normaal uit te zien, dan zal je zien dat je stukken betere zaken doet. Dat afzetten is allemaal nergens voor nodig.

Jij kent mij (nog) helemaal niet en dus ben jij een van de laatsten die mag oordelen of ik mij wel of niet 'normaal' gedraag of er 'normaal' uit zie of moet zien. Bovendien heb ik (godzijdank) al vóór mijn middelbare schoolperiode afgeleerd om mij tegen allerhande zaken 'af te zetten' omdat je daar toch niks mee bereikt, dus ik DENK zomaar dat 'het' daar ook niet aan ligt...

quote:
On topic, de meeste mensen vinden mij een autoritaire kwast dan wel een stuk verdriet.

En gelijk hebben ze, als ik jouw reactie zo lees...

Een kleine toevoeging nog bij mijn eerste post in dit topic: de omschrijving van mijn schoolsituatie is inderdaad nogal zwartwit geformuleerd (het was laat toen ik het schreef, he ), maar de mening die ik heb over mijn familie staat nog steeds als een huis en zal ook altijd blijven staan.
Voor mij is dit topic nu in principe klaar en mag iedereen mij op grond van mijn toekomstige posts verder beoordelen.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2004 9:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Beste Hexegot,

Aan je verhaal te lezen, kleed jij je, net als veel mensen van jou leeftijd (let wel VEEL mensen, niet allen) afwijkend ten opzichtte van de rest van de bevolking. Als je serieus genomen wilt worden, zul je je toch voor een deel moeten aanpassen aan de maatschappij waarin jij je voordoet. Ik, als voorbeeld, loop gewoon in een bandshirt en een spijkerbroek, en hoor er eigenlijk niemand over. Dit, omdat dit een redelijk normale kleedwijze is. Op m'n werk loop ik redelijkerwijs in pak, met of zonder colbert, dat maakt op zich niet uit (op vrijdagen na, dan is het tijd voor weekend en dus mag iedereen in vrijetijdskleding lopen). Bij deze concludeer ik dat je je gewoon behoorlijk afstandelijk gedraagt en kleedt ten opzichte van de maatschappij.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-09-2004 9:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hexegot, naast een rare kwast ben je ook nog eens arrogant en denk je mensen oppervlakkigheid te kunnen verwijten omdat ze zich normaal en standaard kleden, of omdat ze jouw muzieksmaak niet delen. Sinds wanneer is er iets mis met normaal zijn?

Het maakt allemaal niet zoveel uit hoor, ook jij wordt een keer ouder. Het kristalliseert zich toch wel uit. Verder heb ik nog een motto: "If you're so damn smart, then why ain't you rich?".

Forse post, trouwens, je bent nogal bezig met hoe anderen over je denken, zie ik...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-09-2004 9:17]

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2004 9:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De simpele, makkelijke en snl getrokken conclusie: gothje ...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2004 9:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hexagothje?

overigens heeft M. gelijk kwa opgroeien hehe

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2004 9:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dit doet me wel denken aan M's topic: Metal trekt losers aan ...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-09-2004 9:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Goedzo, Wijers.

...in een pak.

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-09-2004 10:04 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 23:22 schreef ElitE het volgende:
maar gothics zijn toch ook maar mensen...

Ik quote:

quote:
Dat is een groot misverstand, gothics zijn geen mensen, althans ze kunnen niet geplaatst worden onder de noemer 'nuttige wezens'.

Ik bedoel, wat moet een beschaafde man als ik denken van imbecielen die denken dat zij vleermuizen zijn? Een honkbalknuppel tegen hun hoofden is dan ook een softe benadering voor hun collectieve afwijking. Het zij zo.

Nogmaals, ik heb niets tegen mensen in het algemeen, maar een dierenvriend wil ik niet zijn.

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-09-2004 12:02 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

IK word getollereerd door mijn omgeving aangezien ik breder en sterker ben dan mijn vrienden (hoera voor de sportschool) en omdat ik iemand tot de veters af kan fikken als ik in de stemming ben..

Nee zonder gekheid, ik val best mee in de omgang, sociaal, vriendelijk en altijd in voor een praatje. Het maakt niet echt uit hoe je er uit ziet maar wat je uitstraalt.

Een kleine snol zit zo vol.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 12:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:02 schreef SkinPeeleR het volgende:
Het maakt niet echt uit hoe je er uit ziet maar wat je uitstraalt.

Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is.

...zei de man in de roze broek.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:25 schreef Schaep het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is.

...zei de man in de roze broek.

HOMO!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2004 12:42 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

mensen zien mij als een flauw, overmatig bierzuipend en ietwat gestoord persoon

I don't blame them

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 12:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:39 schreef ZelThoR het volgende:
HOMO!

Ah jeetje, de maatschappij accepteerd mij niet meer, vanaf nu draag ik alleen nog maar zwarte kleren en make up en slaap ik in een doodskist.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:43 schreef Schaep het volgende:
Ah jeetje, de maatschappij accepteerd mij niet meer, vanaf nu draag ik alleen nog maar zwarte kleren en make up en slaap ik in een doodskist.

uhhh

GOFFIC HOMO!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-09-2004 12:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:

Of allebei

Zenial

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2004 12:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:44 schreef ZelThoR het volgende:
uhhh

GOFFIC HOMO!
Euj, Guess the Gender!

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com