IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : NK Metalhints, zat. 11 augustus, DB\'s Utrecht + Context + Carnal Leftovers + Chainsaw! Vorige pagina | Volgende pagina
General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 19-07-2007 22:53 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 19 juli 2007 22:52 schreef Julia het volgende:
zal de doorbitch zich de 27e dan ook maar presenteren?

al is de functie van doorbitch lang niet zi bevallig als de functie van assistente



De functie van doorbitch is dan wellicht niet bevallig, de doorbitch in kwestie natuurlijk wel

Leuk als je komt!



herrie
Usericon van herrie
Posted 19-07-2007 23:10 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

trieste vertoning. NK metalhints..

maar voor de trend-volgende metalfiguurzaag c.q. zagen zal ik dan alvast wat oefeningen geven:

1)Krijg de bloedkanker (categorie: medisch)
2)Soa gaat ie goed, Soa gaat ie beter (categorie: spreekwoorden)
3)Ik ga toch maar weer verkering zoeken met mijn ex (categorie: sex met je ex),
3a)want niemand wil die uitgewoonde hoerenkut van me proeven (categorie: koken met sterren);
3b)en vroeger dronk ik altijd gratis van metalheads, waarbij ik net deed of ik ze leuk vond (categorie: borderline-persoonlijkheidstoornis);
4)ik scheld iemand uit in het openbaar, 51% gelooft 't in ieder geval (categorie: wansmaak-politie)
5) met mijn 30 kilogram overgewicht en opgeknoopte tieten, heb ik in de metalscene wel aandacht (CATEGORIE: Gouden FOOI).




Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-07-2007 23:12 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, de humor ligt weer op straat!


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-07-2007 23:16 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

en zelfs meneer sjonneberg had er niets van gesnapt


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-07-2007 23:17 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 22:53 schreef General Skullfucker het volgende:
De functie van doorbitch is dan wellicht niet bevallig, de doorbitch in kwestie natuurlijk wel

Leuk als je komt!
túúrlijk!

(is ook 2 daagjes voor mijn vjaardag)


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-07-2007 23:17 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

verzin zelf dan iets beters, muppets.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 19-07-2007 23:17 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 19 juli 2007 23:10 schreef herrie het volgende:
trieste vertoning. NK metalhints..

maar voor de trend-volgende metalfiguurzaag c.q. zagen zal ik dan alvast wat oefeningen geven:

1)Krijg de bloedkanker (categorie: medisch)
2)Soa gaat ie goed, Soa gaat ie beter (categorie: spreekwoorden)
3)Ik ga toch maar weer verkering zoeken met mijn ex (categorie: sex met je ex),
3a)want niemand wil die uitgewoonde hoerenkut van me proeven (categorie: koken met sterren);
3b)en vroeger dronk ik altijd gratis van metalheads, waarbij ik net deed of ik ze leuk vond (categorie: borderline-persoonlijkheidstoornis);
4)ik scheld iemand uit in het openbaar, 51% gelooft 't in ieder geval (categorie: wansmaak-politie)
5) met mijn 30 kilogram overgewicht en opgeknoopte tieten, heb ik in de metalscene wel aandacht (CATEGORIE: Gouden FOOI).





Dude, uitgerekend jij zou zoiets moeten waarderen! Zie het als een uit-de-hand-gelopen zatte kroegbezigheid! Juist gaaf om zoiets op iets grotere schaal uit te voeren met veel gezelligheid, bier en bands!
Stop met zeiken, neem meer bier en krijg humor!



General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 19-07-2007 23:18 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Cheers dude! Goede aanbevelingen trouwens. Dat zouden meer mensen op ZM moeten doen, na het uiten van een wat negatieve mening toch nog tips ter verbetering geven. De categorieën vind ik ook uitstekend. Wij pakken het deze keer alleen net ietsje anders aan. Wij hebben namelijk vier categorieën, te weten: bands, liedjes, albums en randverschijnselen. We hebben de opdrachten die we gaan uitdelen al op papier staan en je hebt die van jou inmiddels al wereldkundig gemaakt, maar een volgende keer ben je van harte uitgenodigd om input te genereren.

Mijn volgende klusje (na het NK Metalhints) is het organiseren van een Metal Quiz in hardrock-/ metalcafé de Boothill in Utrecht. Heb je daar misschien nog suggesties voor?




herrie
Usericon van herrie
Posted 19-07-2007 23:18 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nee, Carnagath. ik vind er dus bij voorbaat geen ruk aan. gemaakte shows. liever stand up + die comedian. dit is te triest, naar mijn mening. maar have fun daar!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2007 23:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2007 21:20 schreef General Skullfucker het volgende:
EDITHOER: Uiteraard vindt onze demo plaats voordat het NK zich zal afspelen... Dank je Koen!

En je kunt ook blijven pitten als je wilt.


Dat is handig, anders loopt het hier nogal overvol wat eventueel heel riskant kan uitpakken. Het gaat hier dan niet over de gasten maar over externe factoren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 19-07-2007 23:22 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 19 juli 2007 23:20 schreef Mutilator het volgende:
Dat is handig, anders loopt het hier nogal overvol wat eventueel heel riskant kan uitpakken. Het gaat hier dan niet over de gasten maar over externe factoren.


Tssk! Hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch Mautilator?

Oh, ik verwees bij mijn aanbod ook vooral naar 27 JULI En dan was jullie hotel nog lang niet volgeboekt, of wel?

EDIT-EDIT-EDIT

Thanx JULIa, het is inderdaad JULI!

[Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 19-07-2007 23:31]



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 19-07-2007 23:28 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2007 23:22 schreef General Skullfucker het volgende:
Tssk! Hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch Mautilator?

Oh, ik verwees bij mijn aanbod ook vooral naar 27 augustus En dan was jullie hotel nog lang niet volgeboekt, of wel?
JULI toch?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 19-07-2007 23:31 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 19 juli 2007 23:28 schreef Julia het volgende:
JULI toch?


Godverdomme, jij hebt ook gelijk (net als Koen). Ik ga direct slapen en morgen minder nadenken! Dat komt overigens mooi uit omdat er voor morgen voor mij vooral uitvoerende activiteiten en wat kennismakingsgesprekken op het programma staan. Na het werk bestaat de rest van de dag uit bier drinken, bbq-en, Slayer roepen, op de Wii spelen en daarna wellicht nog meer bier drinken in de stad



herrie
Usericon van herrie
Posted 19-07-2007 23:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

[quote]Op 19 juli 2007 23:18 schreef General Skullfucker het volgende:
Cheers dude! Goede aanbevelingen trouwens. Dat zouden meer mensen op ZM moeten doen, na het uiten van een wat negatieve mening toch nog tips ter verbetering geven. De categorieën vind ik ook uitstekend. Wij pakken het deze keer alleen net ietsje anders aan. Wij hebben namelijk vier categorieën, te weten: bands, liedjes, albums en randverschijnselen. We hebben de opdrachten die we gaan uitdelen al op papier staan en je hebt die van jou inmiddels al wereldkundig gemaakt, maar een volgende keer ben je van harte uitgenodigd om input te genereren.

Mijn volgende klusje (na het NK Metalhints) is het organiseren van een Metal Quiz in hardrock-/ metalcafé de Boothill in Utrecht. Heb je daar misschien nog suggesties voor?


Heb ik zeker! Niet aan beginnen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2007 0:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juli 2007 23:22 schreef General Skullfucker het volgende:
Tssk! Hoe meer zielen hoe meer vreugde, toch Mautilator?

Oh, ik verwees bij mijn aanbod ook vooral naar 27 JULI En dan was jullie hotel nog lang niet volgeboekt, of wel?
...


Blijkbaar wordt mijn medewerking verwacht en worden er al zomaar hierop toezeggingen gedaan zonder met mij eerst te overleggen of ik er wel mee eens ben; ik riskeer hier heel veel -blijvend!- gezeik mee terwijl ik ondertussen ook nog eens achter lang verschuldigd geld aan mag gaan; ik moet zeggen dat ik met deze gang van zaken in z'n totaliteit niet bepaald blij ben!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-07-2007 1:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-07-2007 0:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Maar.. Dat gaat ons toch allemaal geen fuck aan dude. Mail of bel dan..


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 20-07-2007 9:27 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Morgenavond op de verjaardag van een vriendin van me eens kijken of ik daar nog een of misschien twee teams kan ronselen.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-07-2007 9:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Uitstekend idee

Gewoon direct met ze oefenen, succes verzekerd!

*metalhintssmiley*


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 20-07-2007 9:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Jullie deelden van die kaartjes uit van Metalhints he? Heb je dat ding misschien digitaal voor me anders? Dan hoef ik dat verhaal morgen ook geen tig keer af te steken, dan kan ik gewoon flyeren en verwijzen naar de site.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-07-2007 10:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, onderaan de frontpage op de metalhints-site staat het logo.

Ik kan nu even geen andere voor je fixen, zit niet thuis.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-07-2007 22:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

*schop*

Heeft iedereen er al ZIN IN?? Wij wel! Even een korte update/reminder:
- Vrijdag aanstaande, om 20:30, houden we een metalhints-demo in de ACU in Utrecht. Komt allen! Daarna spelen trouwens Detonation en Massive Assault daar: dubbele pret dus! Mocht je niet weten wie wij zijn, geen probleem, kom gewoon want het zal erg moeilijk zijn om ons te missen. Tot vrijdag!
- Voor wat veelgebruikte gebaren, hier is een engelstalige wiki over het spelletje hints (in het engels "Charades"): http://en.wikipedia.org/wiki/Charades
- Ik weet van sommige teams dat ze al druk geoefend hebben en steeds beter op elkaar ingespeeld raken. Het is dus aan te raden om in de trein, bij concerten, op festivals en in de kroeg je te bekwamen in het spelletje!
- Tot nu toe hebben zich ZES teams ingeschreven, een zevende en achtste team zitten in de pijplijn. Er is plaats voor slechts tien teams! Als je ook met een team wil meedoen, ronsel dan drie of vier vrienden. Je moet je wel zelf even inschrijven op http://www.metalhints.nl! Meedoen kost 20 euro, maar je hoeft dan geen entree à 5 euro p.p. te betalen! Nadat we het inschrijfgeld ontvangen hebben zetten we je op de site en HOOR JE ERBIJ.

Veel succes!

Maarten de Jong & Floris van Zonneveld
Organisatie NK Metalhints 2007

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-07-2007 23:28]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-07-2007 22:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De tweekoppige jury wordt gevormd door het bekende metalduo Maarten de Jong en Floris van Zonneveld die de afgelopen jaren in het buitenland veel ervaring hebben opgedaan met het fenomeen Metalhints.





M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-07-2007 22:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Retteketet, zo is't maar net! Dankjewel MMayo, het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar bescheidenheid siert de gnoom, eh, mens.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 23-07-2007 22:47 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Wat denk je Maarten? Gaat het er nog van komen, wat dat ZM-Ueber-Chick-Team betreft?



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-07-2007 22:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Het lijkt me best leuk om dit schouwspel te bewonderen, maar laat ik dan net mijn zuurverdiende en enige weekendje weg van deze vakantie hebben. Wie weet als er een tweede editie komt.
Hebben jullie al eens overwogen om een (metal)karaoke te organiseren om in de trant van gezellige spellen te blijven?


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen