|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Damn, ik heb er ook idioot veel zin in. Met de nadruk op idioot |
|
hey moon, als je geen slaapplek hebt na dit denderende feest, kan je altijd nog bij ons terecht hoor!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hey ik hou wel mijn slaapkamer he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ja natuurlijk, jullie zijn de stamgasten . Imke blijft ook slapen en Paul misschien ook gezwellig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Cool. Is jullie huis te lopen? Of moeten wij een fiets mee nemen? Kunnen we met 2 op. Maar als er veel meegaan, dan heeft het misschien geen zin. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ik denk dat de heenreis ongeveer een half uur lopen is.. terug denk ik een uur Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Met fietsen heen, en terug met de fietsen aan de hand? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:nou, ik bedoel meer na de drank. 1 stap naar links, 1 naar rechts, 2 naar voor, 1 naar achter Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ja weet ik dat je dat bedoeld. Maar dan is het op de fiets een kwartier heen, En omdat er dan meer mensen mee terug gaan. een uur terug lopen. Is het nog zo ver dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
http://www.last.fm/event/311231 en ook wij hebben slaapplaatsen over. voorwaarde is wel dat je mee moet naar de stairway na metalhints en daarna een half uurtje slaap in de auto ervoor over hebt er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: nee, ik denk dat we met meer mensen vertrekken vanuit mijn huis, dan er aan fietsen zijn, dus een half uur lopen heen. Maar als er 1 (of 2) slapers rechtstreeks naar de DB's komen, kunnen we wel heen met de fietsch. We zien het zaterdag wel ffies. We kunnen ook altijd nog met de bus gaan, maar dan zijn we 3 kwartier verder en lopend is het prima te doen vind ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: oki doki. Dan hoor ik wel of het verstandig is om de fiets mee te nemen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:tja wat is verstandig.. hihih. we bellen wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Waterfiets en ik gaan waarschijnlijk ook mee naar de stair.. En hagal vast ook wel! Het is de lichtinval ;') |
|
ik slaap niet bij julia dus dat boeit niet kim Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Lopen is goed voor de mensch! Half uur of een uur lopen heb ik geen problemen mee. Maareh, Lies, neem het aanbod graag aan! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Cool, dat is dan geregeld? Want ik heb het hier nogal vol zitten |
|
Yep, geregeld! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
mooizo |
|
Goedenavond beste mensen! Ik vertrek samen met M. naar de studio om een interview te geven. Tevens nemen wij de demo van Context mee in de hoop dat ze een nummertje willen draaien (ik geef het weinig kans, meestal hebben ze hun muziek wel al uitgezocht, maar je weet maar nooit). Het interview zal volgens de berichten rond 20.30 - 20.45 zijn. |
|
quote: Maar dat kan ik je zeer aanraden...wel Bas af en toe meppen zodat hij wakker blijft onderweg Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: zo nou ff luisteren dan maar he! Luisteren wat voor zwoele radiostemmen die Florisch en maarten hebben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja ik ga ook wel ff luisteren Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
het interview is begonnen |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |