|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Tsja, wel logisch dat een sidekick op een forum een sitekick wordt... Helemaal niet eerder bij stilgestaan. Maar mevrouw Maiden, van wat ik zojuist van uw sitekick over de MSN begrepen heb, gaat u alletwee als assistente fungeren! Bijzonder mooi dus! |
|
quote: dit heb je totaal niet begrepen, zucht ik dacht dat ik alleen maar bier hoefde te drinken? |
|
quote: Welnu, Iron Maiden gaf aan dat zij zich beschikbaar stelde als assistente als er verder niemand anders beschikbaar was. Vervolgens merkte ze op dat ze jou wel voor deze mooie functie zou weten te strikken. Daarna merkte jij op dat je als sitekick slechts gaat waar jou superheldin gaat. Als ik dit zo bekijk, lijkt het er dus op dat jullie alletwee als assistente zullen optreden |
|
Dat wordt te ingewikkeld, daar gaan we een nachtje over slapen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Welterusten! |
|
een superheldin wordt niet zomaar ineens een assistente... daar heeft ze toch een side/sitekick voor en die assisteert alleen haar superheldin kee truste |
|
Anders doen jullie dit even tegelijk met PSOA ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Uhm, ik ken deze afkorting niet, maar wat voor Sexueel Overdraagbare Aandoening is een PSOA? |
|
party san denk ik? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: In dat geval lijkt het me verstandig om condooms mee te nemen naar dat festival. |
|
quote: You should know. |
|
Dat is dat festivalletje waar Duitsers de nare gewoonte elkaar in de reet te pissen uitoefenen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Daar ook al? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Awwww man, dat was niet nodig. Één keer was wel genoeg.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Gaaf! Ik wordt voor verstandig aangezien! @Greycloak: Naast de dubieuze afkorting die je in dit topic poneerde schiet het me ineens te binnen dat het NK Metalhints tegelijkertijd met Party San wordt gehouden. Ga jij toevallig naar dat festival of ben je een potentiële kanshebber voor de titel? |
|
quote: Dat zeggen die Duitsers anders niet, hoor. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Moet je niet zien door wie quote: Hehe. Geniale shit daarzo |
|
Beste mensen, Wij willen graag op het NK Metalhints niet direct aan de finale hoeven te beginnen! Schrijf je dus eventjes in! M. en ik krijgen dagelijks allerlei leuke suggesties voor teams door, maar wij doen al mee als organisatie! Zo'n grote 'metal community' als ZM moet toch wel één of twee teams kunnen realiseren? ZM überchick team - - - - - ZM Heerschende Heerschers Team - - - - - |
|
De dames laten wel erg afweten ja. |
|
quote: Meer Carnal groupies wanted dus? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Doen die allebei nog niet mee? |
|
Ik zal ditweekend eens even overleggen of er van onze aanhang enzo geen team gebouwd kan worden. |
|
Goeie zaak koen! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |