|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ohja het was gaaf, toch blij dat ik niet meedeed want ik volgde er geen snars van Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gezellie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
de rest volgt. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 13-08-2007 18:39] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Haha, dank je Koen! |
|
quote: Ach, ik ben ook wel eens met mijn zatte kop vergeten hem in te leveren waardoor ik terug moest. Er zal daar wel iets in het water zitten [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 13-08-2007 18:46] Life doesn't get much better than this! |
|
quote:ik raakte alleen steeds in verwarring... volgens mij had hij het pak van Bas gejat! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hmm, ik moet toch toegeven dat het Flris beter stond. |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
photobucket uploaden is indeed hoerenwerk er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Normaal gaat t best snel maar ik word er nu knettergestoord van!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: hey, do not touch my ears Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Precies! Wat doet onze Ollie-mon trouwens zomaar buiten zijn Poké Ball? |
|
quote: dat zal ik, zoals je snapt, ten alle tijden moeten ontkennen: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Stokbrood-warrior: te laat door het Utrechtse OV: Foto's maken van hintende mensen is niet handig: Ook in de bar was het gezellig: Oké alleen maar weer rare mensen op de foto!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Wat sta ik bruut geil op de foto! Zenial |
|
Zo, ik heb me maar eens aangemeld dan. vette foto's tot nu toe. Er waren toch ook video opnamen gemaakt? |
|
quote:welkom en geduld, geduld, geduld! Meneer Julia is er mee bezig (aan het gescheld te horen gaat het erg goed) er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hey Sven! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
k |
|
l? |
|
doe mij maar de M dan!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:niet zo plagen dat jong! (n) [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 13-08-2007 19:30] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
O. |
|
P ja |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |