|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hoe slecht! gewéldig! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: |
|
Fuck yeah! Mijn team begint ook al vorm te krijgen. Nog 1 extra lid en ik ben klaar om jullie collectieve kont te schoppen! |
|
quote: Wie gaan er allemaal dan??? [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 11-07-2007 18:31] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:geef mij zo'n sjurt! btw ik heb álle bezoekers, bandleden en medewerkers afgelopen zaterdag een flyer in de handen gedrukt en/of op het hoofd geplakt. én het gangetje volgeplakt er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: zelfs ik heb er 1 in het gangetje geplakt Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat is inderdaad een bewonderingswaardige activiteit, waarvoor hulde en waarvoor veel dank! Helaas moeten we een beetje spaarzaam omgaan met onze resources aangezien we wel precies weten wat onze uitgaven zijn, maar nog niet weten wat onze inkomsten zullen zijn op 11 augustus! Maar... schrijf je vooral in, er kunnen namelijk mooie prijzen gewonnen worden! Verder bekijken we momenteel ook de mogelijkheden om de teams van verschillende goodies te voorzien, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit! [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 09-07-2007 22:15] |
|
Oproep voor het NK Metalhints 2007: Wij zoeken: Vrijwilligers die 1 of 2 uurtjes aan de deur willen zitten om entree te innen. Het gaat hier om de periode tussen 20:00u en 22:00u. Dit levert op: onze dank, een vrijkaartje en wat consumptiebonnen. Een assistente die tussen 20:00u en 22:00u wil helpen met het omdraaien van bordjes en het uitdelen van prijzen aan deelnemers. Dit levert op: onze dank, een vrijkaartje en wat consumptiebonnen. Reacties graag versturen naar info (apenstaartje) metalhints (puntje) nl. |
|
Moet er in de cv nog relevante werkervaring vermeld zijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Nee, maar je kunt ons nadien wel als referentie opgeven en bovendien doe je als medewerkster van het NK Metalhints 2007 natuurlijk tonnen relevante werkervaring op! |
|
Staat wel interessant als functie: NK metalhints bordjesomdraaister Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Zeker! Bovendien is de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers heel belangrijk voor ons. In een adequaat opleidingsprogramma wordt dan ook ruimschoots voorzien. Als je interesse hebt, dan denk ik dat wij een zeer geschikte kandidate hebben gevonden die alle competenties lijkt te bezitten en daarnaast ook uitstekend in het team past. |
|
quote: Klinkt een stuk beter als de afwijzing van Securicor (... waar ik btw toch al niet meer op zat te wachten na jouw overtuigend "nee, dat is geen leuk bedrijf om voor te werken".) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik begrijp dus dat je op ons aanbod ingaat? |
|
Nou ehm... euh... ik ben wel stand-in voor als de hoofd bordjesomdraaister d'r been breekt ofzo. Ik wil wel iemand voordragen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Relaxed, dan sta je bij deze genoteerd als officiële stand-in! Degene die jij voor wilt dragen, is dat wie ik denk dat het is? |
|
quote: Hmmmmmmm, maar Ollie is toch geen assistente? Wel een wijf qua crêmpjes op festivals enzo. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Het zou kunnen... ze is iig niet zo groot maar wel erg gevaarlijk quote: Vergeet het spiegeltje met panterprint niet hè. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik haat jullie |
|
Is er al een ZM überchick team? Nee he? Waarom niet? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hmmm, nu weet ik nog niets. Het 'ze is iig niet zo groot', deed mij denken dat we het over dezelfde persoon hadden, maar dat 'wel erg gevaarlijk' kan ik dan weer niet plaatsen. |
|
quote: Wij ook van jou [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-07-2007 21:50] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ja, en wij ook! |
|
quote: Nooit gehoord dat ze m'n lesbische sidekick en bodyguard is? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |