|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tssk! Metal is een serieuze hobby waar wij geen grapjes over maken. Karaoke... |
|
quote: Ik vroeg het maar even, maar misschien zijn er meerdere tv-spellen waar jullie denken een metaldraai aan te kunnen geven. |
|
quote: In dat licht bezien lijkt de donorshow me wel wat |
|
quote:Doe je goed. Precies gelijktijdig met Detonation en Massive Assualt in de ACU. Wat is meer metal vraag je je dan af |
|
quote: Staat dat inmiddels op de site van de Acu? Dat werd volgens mij pas héél kort van tevoren publiekelijk bekend gemaakt, of heb ik vergis ik mij daarin? Overigens baal ik er uiteraard wel van. Als ik niet al naar de Metalhints demo zou gaan... Oh, wacht even, vanuit marketingperspectief houd ik nu mijn mond |
|
quote:Enkel Detonation maar dat was al wel iets langer bekend meen ik |
|
quote: Okay! Update: Demo NK Metalhints om 20:30u in de Acu! |
|
|
|
quote: Ben je er dan ook bij? |
|
*repost* LET OP: info m.b.t. de demo gewijzigd Heeft iedereen er al ZIN IN?? Wij wel! Even een korte update/reminder: - Vrijdag aanstaande, om 20:30, houden we een metalhints-demo in de ACU in Utrecht. Komt allen! Daarna spelen trouwens Detonation en Massive Assault daar: dubbele pret dus! Mocht je niet weten wie wij zijn, geen probleem, kom gewoon want het zal erg moeilijk zijn om ons te missen. Tot vrijdag! - Voor wat veelgebruikte gebaren, hier is een engelstalige wiki over het spelletje hints (in het engels "Charades"): http://en.wikipedia.org/wiki/Charades - Ik weet van sommige teams dat ze al druk geoefend hebben en steeds beter op elkaar ingespeeld raken. Het is dus aan te raden om in de trein, bij concerten, op festivals en in de kroeg je te bekwamen in het spelletje! - Tot nu toe hebben zich ZES teams ingeschreven, een zevende en achtste team zitten in de pijplijn. Er is plaats voor slechts tien teams! Als je ook met een team wil meedoen, ronsel dan drie of vier vrienden. Je moet je wel zelf even inschrijven op http://www.metalhints.nl! Meedoen kost 20 euro, maar je hoeft dan geen entree à 5 euro p.p. te betalen! Nadat we het inschrijfgeld ontvangen hebben zetten we je op de site en HOOR JE ERBIJ. Veel succes! Maarten de Jong & Floris van Zonneveld Organisatie NK Metalhints 2007 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik zat er wel aan te denken ja |
|
quote: Mooi! Bier voor Judge M. dan, wegens deze mooie tip! Bovendien mag je meedoen met onze demo |
|
quote:Hehehe. Just the beer will be fine thank you |
|
Ben aan het twijfelen of ik me met waterfiets +2 vrienden inschrijf.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 24-07-2007 0:10] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Niet twijfelen, gewoon doen! Meedoen is leuk, voordelig en je maakt kans op mooie prijzen en de kampioenstitel! Bovendien is het NK Metalhints goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ongeveer 100 meter van de locatie is namelijk een nieuw station (Utrecht Zuilen) gebouwd! |
|
quote: Ohh gaaf, Zuilen is af? Das nog een pluspunt idd om heen te gaan (kom sowieso wel ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik zie nog wel even of ik van de partij ben Verrassend triviaal |
|
quote: Nee jij gaat gewoon mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja mevrouw Verrassend triviaal |
|
braaf zusje |
|
Voor de liefhebbers hier nog even het logo uit het midden in EPS vectorformaat (509 Kb): http://metalhints.nl/metalhints-logo.eps Da's dan meer voor mensen die begrijpen wat je er mee moet doen... |
|
Goed initiatief Mark! Laat de bootlegshirts maar komen! De eerste die ik met een zelfgemaakt metalhintsshirt zie, krijgt een biertje van me! Om dit extra gemakkelijk te maken, biedt ik hierbij ook het verschrikkelijk lelijke logo aan dat M. en ik op de onderstaande foto achterop onze shirts hebben staan. Onder de foto staat een linkje naar het logo. Het is geen EPS maar een GIFje. Wel groot genoeg voor elke copyshop om op een shirt te drukken (flexprinten). Mocht je héél graag een EPS willen hebben, dan stuur je maar een mailtje. http://www.metalhints.nl/logo_metalhints_groot.gif |
|
ben er niet, verjaardag verziekt het, en ik kan er niet onderuit. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Om even een citaat uit Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer te gebruiken: 'There’s always a choice.' |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |