|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
-Kimmey -Waterfiets -Stoomfiets -Sodom -Vonth misschien -De onbekende gitarist -Michel -Carnagath -Nogayblackmetal -Verlepte theedoek -Adam -Rosatan -Moon1976 -BRG -Bringer of wat was het ook al weer?? -Oni -LL -RajackAr -Cadaveria -Valorian -Moerke -Zillah-Morte -Illusione -Ralph Plug -7th Fallen Angel -Julia -dappere-speerwerper -Hagal (+ lekker ding..) -Murdering Monk -General Skullfucker -Ohneschwanz |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Kheb het maar gecopy paste hoor |
|
was ook niet persoonlijk hoor fietsje |
|
|
|
quote: dusch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Word nog druk Het is de lichtinval ;') |
|
Mooi zo! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Neem vooral al je vriendjes en vriendinnetjes mee Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tof, dat zoveel mensen aanwezig zullen zijn om team tulling te zien winnen "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ik neem alle schuld op mij... *schopt zichzelf tegen scheenbeen* Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
-Kimmey -Waterfiets -Stoomfiets -Sodom -Vonth misschien -De onbekende gitarist -Michel -Carnagath -Nogayblackmetal -Verlepte theedoek -Adam -Rosatan -Moon1976 -BRG -Bringer of wat was het ook al weer?? -Oni -LL -RajackAr -Cadaveria -Valorian -Moerke -Zillah-Morte -Illusione -Ralph Plug -7th Fallen Angel -Julia -dappere-speerwerper -Hagal (+ lekker ding..) -Murdering Monk -General Skullfucker -Ohneschwanz -Iron Maiden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
-Kimmey -Waterfiets -Stoomfiets -Sodom -Vonth misschien -De onbekende gitarist -Michel -Carnagath -Nogayblackmetal -Verlepte theedoek -Adam -Rosatan -Moon1976 -BRG -Bringer of wat was het ook al weer?? -Oni -LL -RajackAr -Cadaveria -Valorian -Moerke -Zillah-Morte -Illusione -Ralph Plug -7th Fallen Angel -Julia -dappere-speerwerper -Hagal (+ lekker ding..) -Murdering Monk -General Skullfucker -Ohneschwanz -Iron Maiden -Fetuskiller + 1 Spreek me aan, mocht je daar behoefte aan hebben Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Boerzoem en vikingbloed zijn er ook. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee hoor, wij gaan Utrecht in maar we gaan niet naar DB's. |
|
edit: burrie was me voor [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-08-2007 16:23] Het is de lichtinval ;') |
|
Hihi. oeps. Fuck the world and fuck you |
|
Boerrie en ik gaan stappen..en als goede toerist neem ik een camera mee Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zeer toffe avond! Het spel was lachen. Uiteraard zeer trots op de prestatie van team tulling, hehehe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Voor de liefhebbers heb ik op de site een beknopt verslag van de avond geplaatst. Uiteraard heeft Team Tulling hier een bijzondere vermelding gekregen... www.metalhints.nl |
|
Mooi feestje jongens!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
America, fuck yeah!! Het was gisteren een zeer, zeer geslaagd avondje! Met als hoogtepunt uiteraard het winnen van het NK Metalhints. Floris en Maarten, en alle andere mensen, nogmaals bedankt voor de enorme toffe avond! |
|
quote: tHrash.... |
|
quote: Thanx, gecorrigeerd |
|
Hey hey bedankt allemaal, en Team America gefeliciteerd natuurlijk!! Het bekende metalduo is zeer in zijn nopjes met het verloop van de avond Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |