|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Imke neemt dus mijn spullen mee, ik rijd met Ollie meer naar Utrecht, dus neem aan dat ik jullie dan bij db zie!! oooh en zondag ga ik ook vroeg weg, anders zit Anne hier zolang met de kinderen.. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 10-08-2007 13:54] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hoe gaan we die taart regelen dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ollieeeee! nog plek over ja? voor mij ook? *prettyplease* quote: *snapt de vraagtekens niet* ja heel graag op de terugweg heen zal ik iedereen verder niet aandoen maaarre, is't geen probleem dan, met 6 man? anders kan ik vast nog wel een slaapplek regelen in utrecht. |
|
Roadie nodig? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Je mag ook gewoon mee hoor!!! Wel zelf rijden dus... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Het wordt nog een behoorlijke ZM-meeting, da's wel duidelijk.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gezellig toch!! Heb dr zin in!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:taart is in the house. je weet het maar nooit, straks is het op ofzo en morgen gaan de winkels al weer om 17.00 uur dicht.. tja ik denk graag 3 stappen vooruit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Natuurlijk wordt 't gezellig! Veel mensen al een tijd niet gezien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:idd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Trutje Zal ik dan wat baileys voor bij het eten meenemen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wie komen er allemaal naar db's eigenlijk?? - Kimmey - Waterfiets .. .. Het is de lichtinval ;') |
|
De dames gaan morgen weer aan de zuip hoor ik? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: wat nou weer heeheh. Ik weet toch hoe dat gaat met jou oeh, daar zeg ik geen neen tegen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hoe wat gaat bij mij? Ik bedoel je kan van alles bedoelen hehe. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Haha cool, Lies staat in de krant! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Dat gaat morgen weer helemaal mis, dat zie ik wel weer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hahahaha, had ook niets anders verw8!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Kortom; een ouderwets avondje gezelligheid! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:jeeeehhh Jane, Naat, florisch en Maarten ook hoor hihiihi @mir. lol Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nou ik denk dat het wel mee gaat vallen. ze schenken daar geen passoa of andere zeer sterk suiker bevattende drankjes. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Heb er best zin in! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |