|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoi Het is de lichtinval ;') |
|
Beste Zm’ers Ik ben Marco, mijn leeftijd is te raden, ik zit in Amsterdam op het Media College. Ben op het moment bezig met een opleiding grafisch Nabewerker, en wil hierna doorgaan als Desktop Publisher. Ik ben uiteraard een Metalfan, ik heb een vrij brede smaak hier komt dan ook een hoop in voor. Ik houw onder andere van; Grunge, niet alleen Nirvana ,Death Metal, Melodic Deathmetal, Doom Metal, Gothic Metal, Power Metal, Metalcore, hxc, en nog een shitload aan genre’s die buiten Metal vallen. Verder ben ik op het moment druk met mijn studie dus zal ik jullie niet al te vaak lastigvallen Met vriendelijke groeten, Marco |
|
Welkom Marco.. |
|
quote: Is die onderste zin een hint ? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik weet DE band voor je... Welkom!! |
|
quote: Echt een inkoppertje ja. |
|
quote: Nee dit is geen hint, wel leuk gevonden trouwens. |
|
quote:Echt, Vin, zelfs jij hebt af en toe humor ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: NEXT [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 17-09-2007 21:53] Het is de lichtinval ;') |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja man een dijenkletser van jewelste |
|
Hoi Allemaal! Ik ben Ruud, 21 jaar oud en woonachtig in Groningen. Ik studeer geschiedenis in Leeuwarden en ik luister graag naar heavy metal en thrash metal. Favoriete bands op het moment zijn: Hallows eve, Anthrax, Sacred Reich, Mekong delta, Brocas helm en Laaz rockit. Sommigen kennen mij wellicht van metalfan.nl waar ik onder dezelfde naam spam. |
|
oei, dat laatste moet je niet zeggen ... |
|
quote: Da's een tijd geleden! |
|
quote: hehe, wat zijn de gevolgen over het algemeen dan? |
|
quote:Bespotting |
|
quote: Jij bent de zwakste schakel. Tot ziens! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tja.. kinderachtige concurrentie zul je overal wel hebben. Ik zie wel wat er gebeurt. |
|
quote: Metalfan een concurrent van Zware Metalen? Anyway, welkom hier. |
|
quote:Het zijn niet jouw dijen waarop ik klets, dus laat me.doos. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Maar niet lang genoeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:\ Dat hele "panda" grapje is gewoon een beetje uitgekauwd, kansloos dus. |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heb je dezelfde nickname op MF of?? Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |