|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
David!!!! Welkom hier! Het is nu officieel: ook jij hebt geen leven.... |
|
quote: Tell me about it... |
|
Welkom N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:+1 Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hallo, ik ben Patrick, ik ben negentien en bang twintig te worden, ik kijk veel films en drink daar graag bier bij, ik ben ook lichtelijk verslaafd aan Counterstrike en aan Lowlands, quote: |
|
Optyfen vieze nieuwe. |
|
quote: Nou nou..... |
|
quote: ...en in een dronken bui op een metal-site gestommeld? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nou ja, dronken ben ik niet altijd. Toch vond ik het wel tijd om een site bij de passie te zoeken. |
|
damn.. bang om 20 te worden.. weet je wel hoe erg het is om straks 27 te worden aaarghhgg. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
PFfft, 27... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja 27 klinkt nog veel te erg joh, straks ga ik nog aan de rand van het balkon staan.. Heb een zeker persoon zijn filmsmaak hier bekeerd dus vond het wel tijd een passie van hem te delen.. Wat natuurlijk volkomen terecht is! Zal de laatst bekeken films ook eens proberen te posten snel |
|
quote:Of 30.. Ik heb nog anderhalve maand om me geestelijk voor te bereiden |
|
quote: Maar luister je ook metal ofzo? |
|
Wel in goed gezelschap, vele grootheden zijn er op hun 27e uitgestapt. Hendrix, Cobain, Joplin, Morrisson, erm... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Verpest het nou niet She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Oh sorry.. Maar zo niet, vind ik het ook niet erg hoor.. Welkom enzo.. |
|
ja opzich wel, anders zat ik wel héél verkeerd aandacht te zoeken.. Slayer, craft en nog wel meer waar ik de naam van op zou moeten zoeken aangezien ik slecht ben in namen onthouden. |
|
quote:lekker dank je.. zie je dat het zo'n psychologische grens is.. erger dan 30 hoor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Nietus! 30 worden is erger! |
|
quote: Je kunt niet eens meer dan twee namen uit je hoofd opnoemen? |
|
quote: Als je er eenmaal doorheen bent valt het wel mee hoor, de volgende mijlpaal is opeens heeeeeeel ver weg She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ja opzich wel ernstig, al valt het me mee dat ik er tegenwoordig al 2 per keer kan onthouden |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |