![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik OWN jou ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Cees, speel je 1.6? Zo ja, welke server? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ik zit u op school dus kan niet CS'en. Edit: U heeft een Myspace friends dinges. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 11-10-2007 10:47] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Voeg mij een keer toe op msn dan, msn staat in profiel ![]() EDIT: Ik heb geen myspace friends req. --> www.myspace.com/ceesberserker [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 11-10-2007 10:49] The trend is dead. ![]() |
|
Ff naar Lultopic? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
heej,ik zal me even voorstellen. nou, ik ben mark de leeuw,16 jaar oud een woonachtig te varsseveld(varsseveldyou know) ben vooral in voor trash,death Nwobhm en (shame)Metalcore,maar luister eigenlijk alles wel. verder doe ik veel aan multimedia design,ben graag dronken en hou ook van gamen heb ook zon profielshizzlding,voor degene die er een hoofd bij willen zien ![]() www.xseno.nl/pleasuretokill ![]() |
|
Voor metalcore hoef je je zeker niet te schamen. THrash verkeerd spellen is een grotere schande. Welkom iig. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() nog maar eens dan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ach, misschien luistert-ie echt naar troep ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ha ha. Welkom. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Hey lekker ding! *PETS* ![]() |
|
miauw! ![]() |
|
Hoi Aapvid! welkom enzo! Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: *SCHOP* Ga lekker tegen iemand anders miauwen! Jezis! ![]() |
|
quote: Ey! Aber... Wo ist dein schwanz? ![]() |
|
Ich habe keine ahnung! ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Dat is niet zo best... ![]() |
|
quote: Niet om het een of ander maar als ik goed opgelet heb bij Duits, moet het toch gewoon "mein" zijn in je signature? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Heb het vermoeden das das keine flaus ausmacht bij Ohneschwanz ![]() |
|
Das ist mir egal ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ich habe keine aanoes ![]() ![]() |
|
Arschwalder kirschtorte? ![]() Verrassend triviaal ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |