|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je nou's stopt met blowen? Misschien kan je dan meer dan 2 namen onthouden , ik denk dat de naam van je mama vast ook belangrijk is. |
|
opzich ken ik me moeders naam best prima, mede omdat ze 9.5 jaar geleden overleden is en ik het wel respectvol vind de naam dan te onthouden. Blowen doe ik met mate, eens per maand is wel weer genoeg, dus daar moet het niet aan kunnen liggen |
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Pattie: Je noemt jezelf 'biergod' ? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-10-2007 1:01] Bruce Banner |
|
quote: Volgens mij is dat best gewaagd hier.. |
|
...vooral omdat ie dan met Fi(n)ckbrau komt aanzetten. Bruce Banner |
|
quote:hoor ik daar een uitdaging Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik? Nee.. Ik drink bijna nooit bier.. Ik ben ook pas 15.. |
|
quote: het was niet mijn idee, biergod, zo werd ik benoemd bij the creator van mn account hier.. Maar het leek wel me leuk verder dus ben ik gebleven.. zal mn shit proberen aan te passen, ben over t algemeen erg bescheiden |
|
quote: ohw.. ik maak op uit...veel films kijken en drink daar graag bier bij... dus ook veel bier van Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: klopt goede zaak vrouw |
|
quote:"Passies: snowboarden, music, films, vakanties, voetbal, chilluh Reizen: Festivals en wintersport <3" |
|
quote: klinkt een beetje als mij inderdaad, maar zou zo niet weten waar het vandaan moet komen.. |
|
quote: Ehhm.. Van je Hyves? http://pdioncre.hyves.nl/ Lijkt me sterk dat er nog iemand met precies dezelfde naam is en ook 19 jaar is.. |
|
quote: Probeer maar eens meer dan Pattie te zuipen op een avond dan, amateur. Ps. Het is mij vanavond wel gelukt. Edit: Wat betreft het "slechts twee namen"-gebitch, dat er aandacht is voor metal is sowieso positief, met jullie nare muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-10-2007 3:19] |
|
quote: Oh, hoi David! Dat je veel onzinnige uren op ZM mag verblijven.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Welkom brainiacs Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: nee klopt dat is hem, was weer teveel onder invloed door een klein ondeugend schaepje.. Verder zijn er sowieso weinig Dioncre's te vinden, en ben al vereerd dat er zo snel naar nadere info wordt gezocht, hehe |
|
Welkom noebs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Toch overstag gegaan???? Mafkees!! Maar ontopic: Welkom!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Finkbrau is sloeber pils, dat drink ik dan ook niet ik ben iemand met klasse. Against God and Government |
|
quote: Mooie avatar ook, bijvoorbeeld... [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 11-10-2007 9:56] |
|
quote: 1.6 of Source? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: beide, in principe liever 1.6 maar paar vrienden van me hebben alleen source |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |