|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: EMO Het is de lichtinval ;') |
|
Vempaier frieks! Iellll! Oh ja. Welkom enzo [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 02-10-2007 21:22] Verrassend triviaal |
|
quote: Dat mag hoor smaken verschillen. Het is de lichtinval ;') |
|
Mooi man, zodra er iets vrouwachtigs post staat gelijk het topic op stelten Life doesn't get much better than this! |
|
Haha tja metal is een 'mannen' sport Het is de lichtinval ;') |
|
Mooi is dat, ik ben geen man dus volgens jou? Hehe, welkom noobs though Life doesn't get much better than this! |
|
quote: hahaha geweldig toch.. Jij wilde je toch ook nog even opniew voorstellen.. wie was je ook al weer?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Naja, blijkbaar niet mannelijk dus aldus Kimmey Hmmz, krijg ik vast veel reacties Life doesn't get much better than this! |
|
Nou het is het proberen waard toch?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Oow jij bent zeker een man haha hoef ik niet aan te twijfelen hoor Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Robin kan natuurlijk ook voor vrouwen.. en ik heb een hoog stemmetje. Wie weet is er nog hoop, zelfs voor mij Hmmz, kont naar achter, borstkast vooruit "haiiii" Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hey succes he. The trend is dead. |
|
quote: Ooooowh, Haaaaaai Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Sarcast. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
The trend is dead. |
|
quote:neen, iedereen hier heeft al wat, behalve arme kleine mental. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Leen de bank van BRG nou gewoon. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: hehe.datingsites? The trend is dead. |
|
ik weet niet of mandy zin heeft om samen met mij op een bank te gaan zitten. Fuck the world and fuck you |
|
quote:sterf i'm tryin'to score here!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik weet ook niet of de bank dat wel aankan |
|
Ontopic? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Dat is niet aardig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je moet ook niet zitten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |