![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb jenje al paar dagen niet gezien!! ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Dat wordt een ban. Beetje mensen de dood in wensen. ![]() |
|
Laatste keer inderdaad. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
maar e valt wel goed voor jenje in opzich. Oh en ehm, om on-topic te blijven. *geeft nen een welkomstknuffel. ![]() |
|
Laatste keer van wat? Welkom! ![]() |
|
Welkom aan de goottick ![]() |
|
Hoi. And we were always much more human than we wished to be ![]() |
|
Amoi ![]() |
|
Welkom hier.. ![]() ![]() |
|
wtf? je bent zelf nog een n00b, n00b!! Je moeder. ![]() |
|
quote: Hoi Hak66666! Alles goed? (Best nog wat bekenden hier zeg.) En welkom Nenya! ![]() |
|
quote: Yeah, afgestudeerd en werken enzo. Burgerlijk en dus goed. Alles goed in Zeeland met je menneke? Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Eindelijk, gefeliciteerd! ![]() In Zeeland gaat alles goed. Ben inmiddels ook afgestudeerd en heb een baan gevonden. 3 September beginnen. ![]() |
|
quote: Naja, eigenlijk moet ik nog een punt voor mijn diploma, maar dat komt wel goed ![]() Ben al weer 3 maand ofzo vrijgezel, bevalt ook goed ![]() Ik ga ook 3 september beginnen trouwens, commercieel medewerker binnendienst bij een bedrijf dat HRM businesssoftware maakt/verkoopt Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Hehehe ![]() ![]() Weer vrijgezel? How come? En zolang alweer, wanneer hebben wij elkaar voor het laatst gesproken dan? 4 maanden terug alweer? Hmmm.. laten we verder gaan hyven, voordat we ons vanavond moeten vervelen ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga over een kwartiertje op vakantie, dus dat zal even moeten wachten ![]() En vrijgezel, ach, soms houden dingen op enzo ![]() Ow, fuck, dit is een introductietopic. Welkom nieuwelingen! enzo Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: @n00bs [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 26-08-2007 23:40] ![]() |
|
Nog wat interessants gebeurd hier? ![]() ![]() ![]() ![]() If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever. ![]() |
|
Nope Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
hey, naja, na 3x kijken door het halve forum heb ik eindelijk deze topic gevonden, had al een nieuwe topic gemaakt want ik zag deze niet ![]() ![]() ![]() ![]() naja dan post ik hier maar ff ![]() mijn naam is Dominick, ben 18 jaar en hoop binnenkort in het leger te kunnen gaan ![]() bands: Devildriver, Korpiklaani, Godsmack, Children of Bodom, Dragonforce, In Extremo, Disturbed, Warmen, Corvus Corax, Ayreon, Annihilator, Megadeth ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgt.Sinner op 29-08-2007 2:07] ![]() |
|
Welkom.. ![]() Maar niet echt mijn smaak bands.. ![]() |
|
quote: Sterf zacht!! Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote:? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |