|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij hoopt het leger in te gaan. Spel vouten zijn cool! |
|
da's ook toevallig, met een beetje geluk kom ik in de opleiding voor onderofficier, oftewel opleiding voor sergeant |
|
quote: Ik vind het erg nobel dat hij wil meewerken aan de wederopbouw van landen. Dat doet het leger namelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Weer zo'n emo die het zelf niet durft!! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: persoonlijk doe ik het eerder voor de geweren en het uniform, maar ik neem aan dat iemand moet helpen die landen op te bouwen dus dat zal ook wel gebeuren |
|
quote: Wederopbouw zou ik zeker voor zijn maar volgens mij loopt ons leger meer ene George Bush na die onze JP wel ff verteld waar de nl legers heen moeten, de resultaten lezen we wel in het nieuws! Opbouwen zou toch geen levens kosten? Spel vouten zijn cool! |
|
Was 'ie niet sarcastisch? |
|
quote: *zoekt koffie* Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Hehehe. Welkom. <--- Speciaal voor jou. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hoe het allemaal begon met die liefde voor wapens: dat was zo'n 5 jaar geleden, was toen pas 13 of 14 (was toen naar een soort open dag van de mariniers gegaan, mijn broer is zelf een marinier ) tegenwoordig zie ik er heel anders uit (gelukkig) |
|
quote: Denk dat je over 5 jaar (als je dat red) hetzelfde wel weer zult zeggen. Maar euh.... Welkom!! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: naja, ik kleed me tegenwoordig iig beter =P (en voor de mensen die naar het tijdstip van posten kijken, jah ik heb moeite met slapen =P |
|
quote: Maar naar jouw smaak wordt ook niet gevraagd...Annihilator heerscht namelijk Welkrom sinner [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 29-08-2007 6:09] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hallo Het is de lichtinval ;') |
|
Welkom N00b! En alvast veel plezier in Ermelo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Welkom, en meteen een vraag. Zou je niet liever eerst een contract bij een parate eenheid uitdienen en wat ervaring opdoen over het reilen en zeilen binnen het leger voordat je meteen onderofficier wordt? |
|
Ik haaaaaaaaaaaaat het leger, maar verder welkom. |
|
Welkom meneer Sgt.Sinner. |
|
quote: Wat een boze jongen. Maar welkom dusch. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: maar levia, dat moet, want dat is tr00. dat moet jij toch wel weten welkom n00b "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Tweemaal :'). |
|
Welkom The trend is dead. |
|
quote: je bent echt zo'n enorm zeikwijf WR welkom trouwens Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: En als je dan neergeschoten wordt of uitgezonden wordt liggen drammen en mekkeren zeker? Anyways, welkom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |