hm, even voortouw nemen dan maar
quote:
Op 3 oktober 2007 9:11 schreef Firefly het volgende:
Aan alle metalmensjes op dit forum: ik ben Jade(maar waag het niet me zo te noemen, want ik haat die naam, dus het is Jat), ik ben 15(jah ik zal wel weer de jongste zijn, like always) en ik zal gelijk eerlijk zijn: ik heb dit account alleen aangemaakt in de hoop dat mijn vader het zal tegenkomen en zich de pleuris schrikt.
schop hem dan gewoon in zn kloten terwijl je heil hitler roept en je jezelf open snijdt, dat werkt veel beter
quote:
Al is het natuurlijk altijd leuk zo'n metalforum.. metal heerscht
.
Anyway, ik ben niet altijd metalliefhebber geweest, ik luisterde niet al te lang geleden nog naar dingen waar de meesten van jullie me wss voor geëxecuteerd zouden hebben(een vriend van mij noemde het meeste 'wanhopige emo's die proberen metal te spelen'), maar daar ben ik mee opgehouden omdat het niet meer bij me paste..
wat is dat dan weer voor een enorm achterlijke bullshit reden? dus het maakt niet uit of je het leuk vind maar alleen of het 'bij je past'?
quote:
met oorzaken die niet zo leuk zijn, en waar ik het dus maar niet over ga hebben. Ieg hield ik op een gegeven moment op met ernaar te luisteren en ging ik over op vrijwel alleen nog metal.. daar komt het tenminste op neer.
je werd gepest? :')
quote:
Waarschuwing: ik kan heel leuk en gezellig zijn, maar soms ben ik echt een onuitstaanbare trut,
dat is dan wél weer een goeie eigenschap hier
quote:
en dat komt meestal omdat ik me depressief of pissed voel. Hopelijk voor iedereen hier hoeven jullie dat niet mee te maken.
jeej, nog zoi'n jankert die alleen maar over zelfmoord lult voor aandacht maar niks doet?
quote:
Nou, ik ben opt moment echt ongelofelijk chago, dus ik heb geen zin om een hele lijst te gaan maken met al mijn bands, want dat zijn er onderhand echt te veel geworden. Ik kan wel zeggen... Dimmu Borgir, Anathema en My Dying Bride heerschen! Heil Dimmu
.
2/3 goeie shit, dat is dan ook wel weer goed.
en welkom
![](/pics/happy.gif)