![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ JB, Jij hebt toch de Framus Dragon ofniet? Ik kan nu een nieuwe voor 1200 krijgen uit duitsland, kosten normaal 1750 ofzo. Speel in een melodic death/thrash band. Denk je dat dit een vette amp daarvoor is? ![]() |
|
quote: ![]() Ik heb trouwens net m'n kit verplaats in de oefenruimte. Hij staat nu 2 m verder van de muur af. Nooit gedacht dat dit qua klank zo'n groot verschil zou maken! ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Niet doen, zijn betere amps voor tekopen ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Meel terug en ook alvast bedankt, man! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ok tnx. Toch maar eens verder gaan kijken dan. Engl Savage, Powerball of Framus Cobra lijkt me wel wat. Binnenkort maar eens naar Ibbenburen om ze te testen. ![]() |
|
we gaan binnenkort ff drums opnemen voor een promo/demo van 3 nrs. Ik wil alles via de ddrum middels midi opnemen (toms, basses en snare getriggerd), en 2 overheads gebruiken voor de bekkens en wat meer leven. Midi koppel ik later samples aan. Het gaat wel goed komen, maar als iemand nog do's en don'ts voor me heeft, graag! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-01-2008 17:44] ![]() |
|
God damn it.... ik heb een iets te hooggegrepen bod gedaan op ebay op een ssl equalisermodule, en nu heb ik de veiling nog gewonnen ook. Nog steeds wel redelijk onder de lijstprijs, maar toch.... Aaaarrgghh.... Nu moet ik nog meer spul te koop gaan zetten... JB, die Urei's op marktplaats heb ik expres wat te duur neer gezet, zodat de biedingen wat beter uit zouden vallen, mocht je nog de overweging nemen.... lampje ![]() |
|
Ik wil ze mega graag met heb echt het geld niet momenteel vrees ik ![]() ![]() edit: JB dus. [Dit bericht is gewijzigd door NightNurse op 29-01-2008 15:34] ![]() |
|
De haast van die verkoop is niet zo groot, ik heb nog wat meer spullen die er uit gaan. Dus als je ze eventueel later wel wilt kopen, dan wil ik best nog wel even wachten. Maar.... Ik ga ze naar jou niet versturen, je moet dan langskomen om te kijken of het echt wel wat is voor je. Ik wil jou namelijk geen spul verkopen waar je later van baalt. lampje ![]() |
|
quote: Hier staat een interessante link over stereo mics van Shure en vooral wat nou precies het middelpunt van een drumkit is (een veel gemaakt fout!). Dat laatste is zeker van belang als je de overhead ook gebruikt voor bleeding van snare en toms etc. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ja, bedankt voor de link ![]() ![]() was van plan het met 2 overheads te miken maar wel zo weinig mogelijk bleed (bekkens hoog hangen I assume) van de toms/snare enzo anders denk ik dat het teveel beperkt bij het mixen met tom/snare enzo-samples. Maar benieuwd naar je link ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-01-2008 19:20] ![]() |
|
misschien een idee om de overheads van onder de bekkens te micen. Heb je niet zo veel last van overspraak van de snare en toms. ![]() |
|
hm, mn headset trekt het niet om als gitaarmicrofoon gebruikt te worden hehe drooooooooooooooooneeeeeeeee klinkt dan als bggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggrrgrgrrrgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg Je moeder. ![]() |
|
Weet misschien iemand een manual voor de line 6 guitarport online? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Er zit alleen een volumeknop op, dus waar heb je een handleiding voor nodig? ![]() ![]() |
|
Hehehe. Hoe dat apparaat precies moet aangesloten worden. Qua boxen en ik heb een marshall staan en de line in en tulpstekkers en en en en. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: lol ruisblackie ;p als je mics wilt lenen, zeg het maar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-02-2008 13:52] ![]() |
|
quote: Dude, op de line6 site is hij gewoon te downen. lampje ![]() |
|
Euh... Ow. Hehehe. Ik heb het nu voor elkaar dankzij je file, het werkt!!! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 04-02-2008 22:49] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Wie heeft dit wel eens geprobeerd? Ervaringen? ![]() |
|
Nope. Heb wel een keer alle cyms apart gemiked (werkt erg goed als je echt zo weinig mogelijk bleeding in je OH's wilt..) Cyms vrij hoog hangen helpt iig ook maar misschien vind de drummer dat niet chill (toch doen ![]() Je kunt om bleeding in je OH's te verminderen de OH's evt ducken met de snare (die waars het hardst bleed in de OH) als key in je sidechain om maar wat te noemen. ![]() |
|
quote:Praat jij eens gewoon nederlands ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ik heb juist het meeste problemen met de hihat op wat dan ook (snare mic, maar ook overheads...). Dat de snare op de OH meegaat vind ik meestal niet zo erg.... lampje ![]() |
|
thanks fur den tips. ![]() de toms en snare gaan we denk ik ff flink dempen, worden toch getriggerd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |