![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, hoewel onze toetsenist voornamelijk met de Triton Extreme (niet op plaatje) heeft opgenomen blijft die 'oude' natuurlijk ook een geweldige allround synth. Heb net je mp3 beluisterd trouwens, klinkt goed. Inderdaad beetje italiaans/spaans horror-sfeertje ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Heb thuis een Korg TR-61, klinkt super! Maar is vooral voor het wat meer modernere werk, dance etc. Voor piano's etc gebruik ik de MOTIF ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik was van plan om vanmiddag een aantal zanglijnen op te nemen met mijn rode NT1000, krijg ik alleen maar een enorme bak ruis binnen, met en zonder phantom. Ook heb ik programmas ge restart en snoeren etc verwisseld, het ligt echt aan de mic, komt iemand dit bekend voor/of heeft iemand een oplossing? ![]() ![]() |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Weet iemand hier hoe ik een project uit Reaper als 1 .WAV bestand kan exporteren? Ik krijg nu allemaal losse tracks... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
File -> Render Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ah, mucho thanx! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Audix D6 vrijdag binnen, sikey sikey!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
el mucho el nice o ![]() ![]() |
|
hee gasten, ff een vraagje. Kan je een VST in cubase "live" opnemen als audio? Dat wil dus zeggen, ik wil het geluid dat uit mijn vst komt direct in een audiotrack opnemen. In Ableton kan je een miditrack "bouncen" naar audio en dit zo recorden, maar ik kan hier voor cubase niets over vinden... alvast bedankt! ![]() |
|
Heet dat niet 'track freezen' in Cubase? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
zoiets vond ik ook al, maar dat is volgens mij eigenlijk een soort exporteren, en dan moet je eerst iets hebben ingespeeld als ik het goed begrijp. ![]() |
|
Gewoon een leeg audio track en je VST instrument track solo-en en recorden. Et voila! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Kan volgens mij ook idd. D6 laatst live gebruikt, verschil met D112 was dag en nacht.. of beter.. straklaag met tik vs. floppy laag zonder tik ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Heb je dan geen enorme latency? Ik zou midi opnemen en dan omzetten naar wav... Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote:Dat zei ik ook ![]() edit: ik lees nu pas goed dat men "live" wilde opnemen naar wav.. dat kan wel volgens mij ook, maar heeft idd een flinke latency. Gewoon lekker eerst MIDI opnemen, en dan terugspelen en opnemen op een audio track. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 08-05-2008 14:45] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ahaa I see... koffie to you, too. Alhoewel het nu toch echt wel tijd en weer is voor een ![]() Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote: Whoa synchroon typen... Dat zeg ik, gamma. Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
Zo zo, de nieuwe Beta van ReaperMac heeft nu ook eindelijk Reamote aanboord. Dat betekend dat ik eindelijk kan proberen mijn oude stoffige PC's als DSP te laten functioneren. Bijkomend voordeel is dan dat ik een aantal plugs die ik alleen heb voor PC nu kan draaien onder Mac, tenminste dat ga ik proberen. Check: http://www.cockos.com/wiki/index.php/ReaMote Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Of Reaper gebruiken, dan kun je door de CPU-besparing veel meer plugs draaien zonder stotteren ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Is Reaper soms een soort van plug-in waarmee je VSTi's op specifieke hardware kunt laten draaien? Ofzo? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nee een DAW Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: waarom proberen mensen zo'n programma niet gewoon.. in mijn kennissenkring heb ik ook van die figuren die na een x aantal keer er op aandingen nog immer bij knoeibase blijven hangen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Wat de boer niet kent ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |