|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan men een beetje feedback op deze mix geven? http://www.box.net/shared/hbo30my8rg Snare triggert soms een beeeettjje weird (al is het maar 30%) ofzo en snare is nog een beetje vaag. Maar hoe klinkt dit verder in jullie oren? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:De snare klinkt inderdaad raar. Alsof je op karton mept of zo Mocht dit nog te veranderen zijn (drumagog?), zou ik hem wat agressiever (meer het echte snaregeluid) maken. Vind hem ook iets te hard in de drummix staan. Qua totaalmix staat de zang wellicht wat te hard tov de gitaren. Maar zijn allemaal kleinigheidjes, en persoonlijke smaak. De basis-sound klinkt al erg lekker, en past uitstekend bij dit genre. Zoals ik vaker gezegd heb, goed bezig www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De mix/ master van mijn 1e productie is helemaal af. De opbouwende kritiek dat de mix een beetje dof was heb ik ter harte genomen, waarvoor dank! Zat hem vooral in de gitaren die een beetje wollig waren. Ook heb ik de bekkens een stuk "frisser" gemaakt. Mixje staat hiero Laat me weten wat jullie ervan vinden Thnx! |
|
Ik wil eigenlijk een andere track ook ff laten horen. Heb daar een eigenlijk te cheasy productietrucje uitgehaald, maar ik vond het er zo goed bij passen haha.. |
|
Tel effect? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ha, die zit er ook in, ergens op een intro Eigenlijk kan het niet, maar met de sample die er voor zit werd het wel erg gaaf. En de band vind het mooi, haha! Edit: neem aan dat je telefoon-effect bedoelt? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-09-2007 17:04] |
|
Ik ben voor veel productietrucjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Check deze: CDH - Fall Hoor alleen ineens een tikje in een break.. Irritant.. Ff checken.. Gelukkig is het nog niet naar de perserij. *phew* |
|
hele stomme vraag misschien, maar waarom kan ik uit absynth niet meerdere geluiden krijgen. dwz verschillende miditracks die gebruik maken van 1 geladen absynth. Als ik de 1e op kanaal 1 zet enz dan zou je toch verschillende geluiden moeten kunnen selecteren... Ik zie in absynth nergens iets dat ik geluid 1 aan kanaal 1 kan toewijzen of zo. Weet iemand misschien de oplossing of moet ik echt per geluid absynth inladen?... |
|
mja volgens mij wil dat niet. Ook wel eens gecheckt ooit. Ik heb versie 2 en 3 (nouja, heb.. niet legaal dan ). Check Hypersonic 2 (of deel 1, maar 2 is vetter) eens. Daar kan dat heel mooi mee en kun je wel vergelijkbare sounds uit halen. Ook te editten (maar niet zo diep volgens mij). |
|
gebruik nu 4 (ook niet legaal nee) je zou toch wel verwachten dat het zou moeten kunnen want op deze manier loopt je interne geheugen wel erg snel vol. ff kijken of ik dat hyper sonic kan downloaden |
|
heb je gemaild @ mailadres in profiel deze is dat; http://www.steinberg.net/152_1.html samples op de site (@ http://www.steinberg.net/199_1.html ) zijn lang neit de coolste tho [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2007 18:43] |
|
hoest reason 4 kuch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
serial al geregeld? |
|
en weer mail terug. En ja reason 4, had al eens op jouw aanraden R3+refills gedownload, maar eigenlijk nog nooit wat mee gedaan. Ik vin cubase lekker makkelijk werken vandaar |
|
via rewire kun je reason heel makkelijk in cubase (devices > rewire) gebruiken.. als het werkt hehe (hier conflict met drivers vd geluidskaart ofzo.. schoot niet op iig) |
|
Even een vraagje hier voor de mensen die er ervaring mee hebben (JB?), ik ben op zoek naar een goeie re-amp set, iemand tips? |
|
Radial reamp set, te koop bij thomann! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
*luiheid* Heb je een linkje van de site van dat spul, kan ik ff kijken enzo. Jij gebruit die set toch ook? Bevalt ie enzo? |
|
GAST, thomann.. zoek op radial reampset en klaar.. ik moet nu mijn trein halen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
heeft een van jullie die drumkit from hell expansion voor EZdrummer? en waar staat die DFH eigenlijk voor bij EZdrummer toch ook voor Drumkit From Hell? is dat dan een soort gedowngrade versie of zo? Probeer dat fokking ding al de hele tijd te downloaden, maar geen van de torrets is erg actief! |
|
Ik stuur je wel een torrent. Ik heb het zelf wel hier, maar das voor mac. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kut man die torrent doet het ook niet goed.... |
|
magesy.net "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |