|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/captainortega Laatste nummer hoor je die feedback dus, halverwege het eind en op het einde zelf. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat de modderfokkende FOK, dit is echt geniaal.. Dit pakket wil ik absoluut in huis hebben! Nooit gedacht dat dit mogelijk was... Filmpje over Celemony Melodyne 2.0 Revolutionair.. Akkoorden opsplitsen in individuele tonen en bewerken... Edit: Nog een filmpje, gedemonstreerd op de Messe '08: http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=6281 [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-03-2008 19:01] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
vraagje ik zet een delay(ook nog de meest standaard in neundo) op een van mijn gitaarsporen, en zodra ik op preview druk klinkt alles dus goed, maar zodra ik druk op process en er na luister hoor ik ten eerste het effect niet en begint het enorm te kraken :S, en met mijn cpu en andere plugins is niks aan de hand. dus alleen met de standaard plugins.., iemand? |
|
quote: Wilde ik ook net posten. |
|
Al gezien. Idd tegek, gaat ook snel aangeschaft worden JB. [Dit bericht is gewijzigd door NightNurse op 16-03-2008 19:29] |
|
Het lijkt me wel vet om riffs mee te ontleden en anders in elkaar te zetten... Als schrijftooltje voor de niet-gitarist zeg maar. De vraag is wel of dat programma echt doet wat het zegt en ook distorted gitaren aankan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij staat op magesy, ff uitproberen dus |
|
ik gok dat dat de oudere versie is zonder de akkoordensplitsfunctie... op zich nog steeds cool om te testen, kan je gelijk de cleane zang in golddigger effe een vakje omhoog of omlaag schuiven In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: haha en dit wilde ik ook net posten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
kwam er gister achter dat er ook multitracks van bekende bands te downloaden zijn. Kun je via 'multitrack masters' op torrentsites vinden. Supervet om zulke dingen eens te gaan mixen heb net eens een mixje gemaakt van Nirvana: http://www.box.net/shared/32xgs76ogk kick is echt super beroerd opgenomen. Kon er echt niks mee. Had heel veel bleed van bekkens. Heb uiteindelijk drumagog maar gebruikt Voor de rest hebben ze echt superveel roommics gebruikt. Ik geloof wel een stuk of 8. Toch cool om zo eens een mixje te maken [Dit bericht is gewijzigd door robinprins op 18-03-2008 20:56] |
|
Roommics zijn tegek En toch klinken de drums op die plaat tegek, is gewoon niet opgenomen voor de manier van afmixen die wij gewend zijn denk ik "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
idd.. k ga ook maar eens wat meer met roommics werken denk ik. Klinkt zo toch wel heel vet. Maarja geen idee hoe die mixer nog wat van die kick heeft kunnen maken Ik kreeg gewoon geen tik in de kick doordat als je hoog toevoegt die bekkens er keihard overheen knallen. valt er gewoon niet uit te halen met een gate, met equalizing wilde het ook al niet Maarja ik heb het origineel zo ook niet bij de hand. Misschien zat er wel niet zoveel tik in de kick. |
|
natuurlijk niet. het is geen metal [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 19-03-2008 8:16] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
idd ja When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: je originele post zou zo op een tegeltje aan de muur kunnen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Damn, Melodyne is echt geniaal. Fuck Antares! |
|
Fuck Anteres indeed! Ik heb de oude variant van melodine maar eens geprobeert en ik snap bij god niet waarom autotune de industriestandard is |
|
Ik sinds ik met Melodyne met 1 muisklik perfecte resultaten heb gehaald (zelfs die fucking auto-tune macro werkt goed!!!) en met Antares na uren kutten maar besloot dat de zangtakes over doen sneller en beter was, ook niet meer. |
|
quote:Stuur mij ook een exemplaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
lal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hier 2 nummertjes voor de demo van de nieuwe plaat van NE1! Zelf opgenomen en al gedeeltelijk gemixed.. Mastering laten we extern doen (Dick Kemper, S&K Studio's) Inmiddels zijn we ook aan het mixen met nog 4 nieuwe nummers, de rest van de plaat is kwa composities af maar daar moet nog e.e.a. aan teksten en gitaren worden geschreven cq opgenomen. Enjoy, ben wel benieuwd naar reacties! NE1 - Prisoner NE1 - Lonely Road Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
whaha dat basgeluid VET gedaan man, nu al! tududududu enzo, super kut quote:Zozo, respek yo! Heel netjes gedaan. Coole nrs ook, vooral die 2e Gaaf gitaargeluid ook. Ik hoor de speakerkast En @ Kemper; gaaf. Die gast levert altijd vet spul [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-03-2008 17:55] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |