|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat vind ik ook, zelf doen is beter. Ik heb er al eens 1 geprobeerd, gewoon om te testen of het nou echt super zou werken.. maar het werkte niet echt bevredigend, en dat s ook niet zo gek natuurlijk. Ik zoek effe door naar een goede plugin Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fijne tip (wederom) JB, ik ga vanaaf op zoek naar die plug. Gister heb ik de laatste brulkoortjes opgenomen dus ik kan de mix nu helemaal afwerken en gaan masteren |
|
Snaack: Mijn complimenten.. die eerste productieklus van je klinkt beestig, ik krijg er een enorm live-gevoel bij! Lekker open ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Thnx Super dat je dat "live-gevoel" noemt, dat is namelijk precies wat ik bij deze productie neer heb geprobeerd te zetten. |
|
Ik heb net eindelijk een SSL board kunnen bestellen ! De moeilijk te vinden onderdelen heb ik gelukkig al : 3 dbx202 VCA's (de gewone dbx vca's heb ik ook ), en een PPM meter er voor. De rest zal makkelijker te krijgen zijn, en niet zo veel kosten. Behalve tijd. lampje |
|
Ik ben met Borthulaz een nieuwe band gestart, we zijn druk bezig met schrijven en opnemen op dit moment. Ik wil graag jullie mening over de productie van dit nummer wat als eerste van mix en master is voorzien. Alles behalve zang staat er op. Meningen over de muziek mag ook, maar ik heb graag feedback over de productie Pareidolia - 4 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Very death metal gieter geluid! Klinkt stoer, maar mag nog een tandje rauwer om een beetje het iets te gepolijste Machine Head geluid te vermijden. Drums zijn nog een beetje te midi qua geluid. "Toetsen" mogen een wat breder geluid, is nu ietsje te iel (het is niet storend, maar voegt net te weinig toe). En er mag een interessantere baspartij gespeeld worden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
gepolijst moet het worden.. we zijn gladde jongens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geschoren, lekker Nou OK, dan een wat voller/breder gitaar geluid. Als je het gepolijst doet dan maar een vette monoliet neerzetten En de drums mogen ook gepolijst, maar niet midi Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waar luister je op als ik mag vragen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, op m'n mobiel! Op m'n thuis-PC, 5.1. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmm, raar dat je het hebt over de drums, want daar heb ik verdomd veel werk in gestoken en wat ons betreft klinkt het erg lekker. Maar goed, ik ga eens proberen het te horen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-09-2007 10:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het viel me vooral op met een wat lager volume. Basdrum geluid is in ieder geval prima, en snare geloof ik ook. Zit meer in de (open) hi-hat en uhm crash? Het bekken geluid is gewoon iets te onnatuurlijk voor de rest van het geluid, klinkt niet genoeg door en mist een beetje de harde "peng!". hehe Overigens klinkt het over het geheel best vet, ook de muziek zelf! Je vroeg alleen om kritiek, dus kan je het krijgen ook Als ik dit gewoon moest luisteren had ik het prima gevonden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee feedback, maar ik heb er wel wat aan! *wacht tot jb en snaack online komen* [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-09-2007 10:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ohyeah! Cool! maar je laag van de gitaren zit je drums in de weg denk ik.. vanaf60/100 hz weg filteren en kick anders ook luider en meer 60 hz? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat doe ik expres niet, het moet vooral strak en ritmisch zijn, wat opzich ook interessant is. |
|
quote: Feedback, schmeedback. Hoe ik kritiek geef komt op hetzelfde neer quote: En de bas Op hoge volumes begint het laag opvallend storend te worden wat wegdrukkerigheid betreft. quote: Interesting point Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb hem nu al beter. Update volgt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik hoor de bas niet eens mega duidelijk op de kleine speakertjes hier. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Omdat het ook weggedrukt wordtwerd door de gitaren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
bas hoor je niet goed op ieniemieniespeakers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zeker! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |