|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee Het is echt maar 3 mb groot! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok, nu wordt ik echt benieuwd, hehe, vanavond thuis maar meteen even installeren. Maar weet je toevallig of het problemen op gaat leveren als ik Cubase nog op mn computer laat staan en blijf gebruiken? (cd is bijna compleet opgenomen in Cubase) |
|
quote: ja dan krijg je waarschijnlijk problemen met de buren, je hond en de postbode.. nee natuurlijk niet man! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
lol. Alhoewel.. het is wel een PC Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hhehehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: reaper op een mac geeft denk ik meer problemen..... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Haha, ik ben al voorzichtig aan het kijken of een MacBook niks voor me is, zeker als we willen gaan samplen live, ik heb meer dan genoeg aanslagpads, dus heb alleen maar een fatsoenlijke aansturing nodig. Maar mooi, vanavond weer wat te doen dus, hehe Hoe zit het trouwens, kan ik op een pc gemaakte .wav bestanden in een Mac laden, of is dat niet mogelijk? |
|
quote: waarom koop je nou geen spd dan... das op zekers goedkoperder dan een macbook... je zet t naast de drummert en die kan alle smapels aansturen. tering waarom kies jij altijd voor de onhandige weg dan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Tuurlijk wel. Mijn band heeft nu 3 Reaper setups. FRNK heeft een PC met Reaper + Reason plugin Ik een Macbook met Reaper Beta + Reason plugin En onze Bassist heeft een PC laptop met Reaper+ Reason plugin Alle bestanden zijn via usbstikkies / mail overdraagbaar waardoor ieder thuis kan experimenteren met een huidig nummer. Erg goed voor de productiviteit Ik zou ook voor de spd gaan idd. Tenzij je echt alles wilt voorprogrammeren met een clicktrack... Maar dat is echt lastig in de praktijk en je drummer moet het willen natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-03-2008 11:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hoooow. reaper voor mek?... oke dat wissiknogniet de wereld is mooi In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:http://www.cockos.com/forum/forumdisplay.php?f=34 Het is nog een Beta dus nog niet alles werkt naar behoren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok, n00bheid ten top, wat is een spd? edit: En ik zie staan bij Spectre Reaper + reason plugin, moet ik reason nog in een ander programma inladen dan, of hoe moet ik dat zien? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 11-03-2008 11:03] |
|
quote: gokje: als je de antwoorden op je vragen zou lezen zou je eerder klaar zijn gewoon met een compactflashkaart hop.. je geluiden erop... http://www.roland.com/products/en/SPD-S/ [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-03-2008 11:09] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik wil alleen maar aangeven dat we ook alle 3 nog Reason als plugin hebben meelopen.. Reason loopt als slave mee in Reaper voor alle toetsen beats etc etc. Die spd is dat kastje wat ik je in een aantal posts terug aanraadde quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die eerste is idd met pads, die 2de moet je aansturen met pads.. maar die heb je eventueel al. Uitkiezen ftw! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
het enige nadeel van een spd is dat die omkasting plastic is... menig drummer zou binnen no-time de stukken eraf slaan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ah, ik meende al dat die SPD dat kastje was. Misschien vraag ik veel, en snap ik niet alles wat er verteld wordt, maar dit is voor mij ook een compleet nieuw iets, en moet nog even begrijpen wat alles precies inhoud. In mn hoofd heb ik wel hoe het moet gaan, maar nu is het gewoon even uitzoeken en rondvragen wat de mogelijkheden zijn, en wat de meest handige/beste optie is. |
|
Tip: 2 pagina van de Magesy VST page, onder music apps, een bepaalde erg coole EMI abbeyroad plug in "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik zou eerst gewoon effe een tijdje met reaper en reason samen een beetje rommelen, dan heb je heel snel door wat de ogelijkheden qua programmeren zijn. als je dar een beetje uit bent is denk ik een sampler voor live zoeken een tweede stap In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Een beta voor Mac, eens ff proberen dan hoe het werkt ipv Pro-Tools (zeker ivm plug-ins draaien idd But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Reaper gebruikt trouwens moeiteloos PT hardware als je dat wilt blijven gebruiken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ga er zeker eerst ook mee rommelen en stoeien. Eerst maar eens kijken hoe het programeren gaat, en hoe dat werkt met de drummer ALs dat inderdaad een beetje werkt gaan we wel een keer voor die sampler kijken, maar wat ik al zei, eerst even kijken wat er allemaal mogelijk is, en daar dan uiteindelijk een keuze uit maken. |
|
Heb de PT M-Powered versie met hardware van M-audio, maar dat zal ook wel werken gok ik mij zo But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Opnemen bij JB: http://www.youtube.com/watch?v=cIzD_FtldSg 1 van mijn ingevingen 2 keer gedaan en onder een opbouwend stukje langzaam ingefade, klonk erg cool "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |