|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, komt op het rijtje te staan, bedankt. Heb je trouwens ook een gitaar gekocht? Zoja, welke? en hoe bevalt hij? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
peavey 5150 bbe sonic maximizer ibanez equalizer 2x ENGL 4x12 grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Niemand verder??? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Marshall MG30 DFX |
|
quote: Line 6 Spider-serie. Ik heb zelf de 112 voor thuis en is meer dan genoeg lawaai. Ook om in het begin in een band te spelen. Verder veel mogelijkheden en goed geluid. ±450,- euro. |
|
Voor echte top effecten moet je de BOSS GT6 floorboard hebben.. een vriend van me heeft het. Iets van 90 verschillende levels Een V-amp is ook niet slecht, maar niks vergeleken met de GT6!! |
|
Ik ga denk ik een Line 6 Flextone III aanschaffen. Beetje een goede keus? Ik, Wil Schuurman |
|
Zijn de Laney versterkers eigenlijk goed? En dan doel ik voornamelijk op die nieuwe hardcore serie? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Kijk gewoon gelijk naar een goede 2e hands... En zeker geen transistor.. Daar zit GEEN goed geluid in. Altijd buizen..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Iemand geinteresseerd in mijn PAEAVEY XXX? Uberr scheurmonster zet menig Mesa recto te kakken, 3 volledig gescheiden kanalen, clean, crunch en Ultra.... Klnikt super strak, en de power buizen zijn zowel schakelbaar op EL 34 als op 6L6, momenteel heb ik er ent nieuwe buizen ingezet, en hij klinkt weer als een tiet! Voor meer info zie: http://www.peavey.com/products/shop_online/browse.cfm/action/details/item/00456390/wc/1A1B222/fam/TA/tcode/2/triple.cfm dit is HET parade paardje van PEAVEY! Bij interesse mail me op tankard@NOSPAM wanadoo.nl zonder NOSPAM natuurlijk! |
|
Iemand nog interesse in een Marshall JCM2000 Dual Super Lead combo? Heeft nog geen 50 uurtjes aan gestaan. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-09-2003 19:16] |
|
Hmm iemand een goed idee voor een nieuwe basversterker? mijn Samick SM-50B heeft een scheur in de conus en wel meer ruizen, maar nu weet ik niet wat ik moet kopen als ik een nieuwe wil. Ik ben nog een beginner maar wil wel een beetje hard geluid hebben. en moet ik naar een nieuwe kijken of 2e hands.? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
iemand interesse in een Marshall TSL 100w Tube Amp??? with Marshall Footcontroller Three Channels with Reverb Heb namelijk een mesa boogie gekocht.De marshall is nu ongeveer een jaar oud en in een perfecte staat [icl doos,footswitch,papieren] Mail me voor een goed bod GrizzlyRob666@hotmail |
|
Ok, dan maar hier ook... Waarom zijn hier eigenlijk 2 topics van? Mod? You there? quote: |
|
heb een line 6 spider II 212 (150 watt) gekocht, scheurt echt lekker man , woohoo when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
heeft iemand hier tips voor een goede/betaalbare top? heb een Marshall 4 x 12" kabinet. [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 18-05-2004 23:49] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
mijns insziens is een jcm 800 (met een gain mod)de enige goede marshall top, weet verder niet hoe betaalbaar. op de een of andere manier vind ik de meeste marshalls gewoon nooit lekker strak klinken, alles klinkt zo "wollig" grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
je mag mijn jcm900 4100 wel kophu. |
|
quote: humz, als je geen vindt wil ik anders wel je kabinet overnemen In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik wil ook altijd nog een nieuwe versterker. Vooral eentje die clean veel beter is. Maar ik ga eerst maar voor een nieuwe gitaar. Omdat ik de laatste tijd minder speel en vooral bijna geen metal meer zit ik er toch over na te denken om de gitaarversterker van Crafter te kopen. Dat vond ik wel een erg mooie akoestische versterker. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
*SCHOP* Helpt mij aub! (zie boven) (en voor de beginnende liefhebber heb ik nog wel een Samick LA20R Prelude Combo'tje staan voor weinig ) [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 18-05-2004 23:53] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Someone? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
JCM 900 TOP KOPEN?? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |