IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : versterkers Vorige pagina | Volgende pagina
Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 02-06-2003 19:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 2 juni 2003 19:13 schreef goblinjester het volgende:
Meshuggah

Pardon ?!?!?!?!?!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 19:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Inderdaad, Meshuggah heerscht goddomme!

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 02-06-2003 19:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 19:43 schreef MBMarduk het volgende:
Inderdaad, Meshuggah heerscht goddomme!

Sorry jongens kan het niet waarderen. Misschien ooit.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 19:58 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Line6 Vetta heads zijn ook transitorbakken;

Ron thal speelt erop, Micheal Romeo ook trouwens.... dat zijn nie de minste

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 19:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Relax! tegen mij hoef je je iig niet te verontschuldigen...
Ik vind Meshuggah vooral goed omdat ze bruutheid toch kunnen destilleren uit weirde tempos en breaks zonder saai te gaan doen zoals een -pak 'm beet- Cryptopsy anno 2002.

goblinjester
Posted 02-06-2003 19:59 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 19:58 schreef ratje het volgende:
Line6 Vetta heads zijn ook transitorbakken;

Ron thal speelt erop, Micheal Romeo ook trouwens.... dat zijn nie de minste

Maar dat is wel erg veel modelering shit. Ik kan het niet waarderen.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 20:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 19:59 schreef goblinjester het volgende:
Maar dat is wel erg veel modelering shit. Ik kan het niet waarderen.

Heb je OOIT over zo'n Vetta gespeeld, gruwelijke SUFKUT

Dan lul je wel anders

goblinjester
Posted 02-06-2003 20:25 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:19 schreef Snaack het volgende:
Heb je OOIT over zo'n Vetta gespeeld, gruwelijke SUFKUT

Dan lul je wel anders

Ok daar heb je een zeer goed punt. Ik heb de Vetta nog niet geprobeerd maar de rest van Line6 kon ik niet waarderen. Zowiezo heb ik iets tegen modelering.
Maar ik zal over twee weekies als ik weer wat meer tijd heb er één proberen en dan nog een keer mijn mening geven. Moet ik de top of de kast proberen?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 20:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:25 schreef goblinjester het volgende:
Ok daar heb je een zeer goed punt. Ik heb de Vetta nog niet geprobeerd maar de rest van Line6 kon ik niet waarderen. Zowiezo heb ik iets tegen modelering.

Hoezo? Omdat het niet "echt" is? Bijzonder goed onderbouwd argument

Ik heb er iets tegen!
Hoezo?
Nou.. Daarom!

quote:

Maar ik zal over twee weekies als ik weer wat meer tijd heb er één proberen en dan nog een keer mijn mening geven. Moet ik de top of de kast proberen?

In jouw geval: probeer eens een Peavy Bandit uit met een Boss Metalzone.. Dat is even gaaf genoeg voor je

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 20:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik hou ook absoluut niet niet van Line 6 produken en modeling versterkers in het algemen en ik heb wel een vetta uitgeprobeerd maar sorry komt niet in de buurt van een ceht ruige scheurbak!

Ik ga voor de ENGL Savage 120, VHT 100 CLX of een DIEZEL VH-4 om mijn ENGL POWERBALL en PEAVEY XXX aan te vullen deze laatste zal waarschijnlijk eruitgaan, alhoewel het een megavette scheurbak is!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 21:27 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Waarom kiezen bovengenoemde goeie gitaristen dan voor de Vetta????? das toch een goed teken.... Zelfs Metallica speelt er sinds kort op..

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 21:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 21:27 schreef ratje het volgende:
...Zelfs Metallica speelt er sinds kort op..

LOL!!!
Gezien hun laatste product is dit GEEN aanbeveling IMO !!!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 21:33 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 2 juni 2003 21:31 schreef MBMarduk het volgende:
LOL!!!
Gezien hun laatste product is dit GEEN aanbeveling IMO !!!

Bij Metallica moet je 2 zaken van elkaar onderscheiden; de muziek en de produktie....

die gitaren bv. van de black album klinken dus errug vet, drums en de rest ook trouwens...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 21:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 21:33 schreef ratje het volgende:
Bij Metallica moet je 2 zaken van elkaar onderscheiden; de muziek en de produktie....

die gitaren bv. van de black album klinken dus errug vet, drums en de rest ook trouwens...

Juist!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 21:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Zal wel maar metallica speelt er iig NIET op, die hebben in de studio MARSHALL JCM 2000's, RANDALL CYCLONES, DIEZEL VH-4's en MESA RECTO's gebruikt was geen vetta te zien op geen enkle studio pic dus ik denk dat dat gelul is, mar ze staan er om bekend dat ze van alles gebruiken dus misschien dat ze en keer zo'n ding gebruikt hebben!

En die andere gitaristen zeggen me niet ik weet dat die ene bij Symphony X speelt en een gigantische shredder is maar dat doet me echt helemaal niets!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-06-2003 21:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 21:33 schreef ratje het volgende:

Weet ik wel. Het was maar een grapje. Toen ik je verwijzing las naar hun laatste opname vond ik het toch wel een lonkend open doel

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 22:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 2 juni 2003 21:42 schreef enforcer het volgende:
Zal wel maar metallica speelt er iig NIET op, die hebben in de studio MARSHALL JCM 2000's, RANDALL CYCLONES, DIEZEL VH-4's en MESA RECTO's gebruikt was geen vetta te zien op geen enkle studio pic dus ik denk dat dat gelul is, mar ze staan er om bekend dat ze van alles gebruiken dus misschien dat ze en keer zo'n ding gebruikt hebben!

En die andere gitaristen zeggen me niet ik weet dat die ene bij Symphony X speelt en een gigantische shredder is maar dat doet me echt helemaal niets!

Zeg kerel, ga eens kijken op de www.line6.com
zij gebruiken wel degelijk die produkten van line6, dus geen gelul. En als je Ron Thal echt nie kent ben je volgens mij ook een gitarist die net z'n eerste akkoorden leert spelen zeker!!!!!hahahahaha

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 22:18 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 2 juni 2003 21:51 schreef MBMarduk het volgende:
Weet ik wel. Het was maar een grapje. Toen ik je verwijzing las naar hun laatste opname vond ik het toch wel een lonkend open doel

Mike

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 22:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Luister eens kerel, ik wens niet zo aangesproken te worden noch ingeschat door iemand die me niet eens kent ongelofelijk zeg dat je er niet eens tegen kan als iemand je tegenspreekt!

Triest gewoon!

Ik heb toch studio pics gezien op de metallica site, en kijk maar eens naar hun recente video's zie jij een vetta head???

Tja George Lynch ensdorsed ook Peavey XXX's maar live staat er weliswaar een in zijn rack maar hij staat nooit aan!

Onze vrioend E van Halen endorsed ook peavey maar bij een inspectie bleek er gewoon een SLO-100 interieur in de peavey top te zitten en ook onze vriend dimebag staat om deze grappen bekend!

Moet ik artisten gaan opnoemen dei buizenversterkers gebruiken twijfel je eraan dat dat 95 % is van alle metalgitaristen met enig aanzien!

Ik pretendeer helemaal geen virtuoos gitarist te zijn maar mijn eerste akkoorden liggen ver achter mij en als jetwijfelt of ik echt de spullen heb die ik claim te hebben of hebben gehad nodig ik je uit om eens een kijkje te komen nemen!

Bovendien hoef ik geen vituoos te zijn om verstand van toon toon te hebben en van gear!

buiten dat kick ik helemaal niet op freakige shred gitaristen, en dat in IMO mijn goed recht!

ik zoek helemaal geen ruzie ik heb gewoon een mening over line 6 productenheb zelf ook een POD gehad en op een vetta gespeeld dus ik weet echt wel een beetje waar ik het over heb!

Cheers!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 22:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

wat ik een beetje dubieus aan je verhaal vind Enforcer is dat je eingelijk zegt "anderen gebruiken het dus zla het wel goed zijn.."

ik vertrouw altijd nog op mijn oren voordat ik ergens een oordeel over vel

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 22:35 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Dat zeg ik juist niet dat zegt de heer Ratje die somt een aantal namen op die een Vetta zouden gebruiken en verbind daar een conclusie aan, lees de posts maar!

Ik gebruik twee versterkers die je niet veel ziet enn zeker niet dioor wereldberoemde gitaristen gebruikt worden dus beschuliodig ma daar niet van!

Ik sopeel bovendien exclusief op DEAN gitaren (USA welteverstaan!) naar mijn wteen speelt bijna niemand daar op (nog niet, cq niet meer)

Ik snap je dus niet echt!

Ik noem wat voorbeelden van amps waar metallica mee gesignaleerd is (kan pics posten indien gewenst) dat is alles en ik noem voorbeelden van gitaristen die geld vangen door een merk te endorsen maar in werkelijkheid iets anders gebruiken da's wat anders of niet??

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 22:37 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 2 juni 2003 22:26 schreef enforcer het volgende:
Luister eens kerel, ik wens niet zo aangesproken te worden noch ingeschat door iemand die me niet eens kent ongelofelijk zeg dat je er niet eens tegen kan als iemand je tegenspreekt!

Triest gewoon!

Ik heb toch studio pics gezien op de metallica site, en kijk maar eens naar hun recente video's zie jij een vetta head???

Tja George Lynch ensdorsed ook Peavey XXX's maar live staat er weliswaar een in zijn rack maar hij staat nooit aan!

Onze vrioend E van Halen endorsed ook peavey maar bij een inspectie bleek er gewoon een SLO-100 interieur in de peavey top te zitten en ook onze vriend dimebag staat om deze grappen bekend!

Moet ik artisten gaan opnoemen dei buizenversterkers gebruiken twijfel je eraan dat dat 95 % is van alle metalgitaristen met enig aanzien!

Ik pretendeer helemaal geen virtuoos gitarist te zijn maar mijn eerste akkoorden liggen ver achter mij en als jetwijfelt of ik echt de spullen heb die ik claim te hebben of hebben gehad nodig ik je uit om eens een kijkje te komen nemen!

Bovendien hoef ik geen vituoos te zijn om verstand van toon toon te hebben en van gear!

buiten dat kick ik helemaal niet op freakige shred gitaristen, en dat in IMO mijn goed recht!

ik zoek helemaal geen ruzie ik heb gewoon een mening over line 6 productenheb zelf ook een POD gehad en op een vetta gespeeld dus ik weet echt wel een beetje waar ik het over heb!

Cheers!

er stond in mijn verhaal "produkten van line6" en geen vetta's....

en als je nie tegen commentaar kan, moet je nie deelnemen aan een forum...

en doe aub nie net alsof je t buskruit hebt uitgevonden....

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2003 22:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*fluit GTST tune en rent snel weg uit topic*

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-06-2003 22:39 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 2 juni 2003 22:38 schreef Snaack het volgende:
*fluit GTST tune en rent snel weg uit topic*

lol!!! Snaackie

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 22:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ach wie kan er nu niet tegen een beetje tegengas, jezus man echt truiest wie begint er nu met een behoorlijk offensieve reply te posten.....

waar beweer ik in godsnaam het buskruit te hebben uitgevonden, man ga effe afkoelen ik geef mijn mening net als jij de jouwe geeft.
Blijkbaar duld je geen tegenspraak!

Ik heb een uitgesproken mening over wat ik goed vind klinken en wat niet, en...........

Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com