|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Datum: 7 tm 9 augustus Plaats: Bad Berka, Duitsland Schade: €39,60 www.party-san.de Bands: DISMEMBER www.myspace.com/dismemberofficial KOLDBRANN www.koldbrann.net IMPERIOUS MALEVOLENCE www.imperious-malevolence.net TYRANT www.myspace.com/officialtyrant BOLT THROWER (UK) www.boltthrower.com BEHEMOTH (PL) www.behemoth.pl DEADBORN (D) www.deadborn.de DEFLORATION (D) www.defloration-deathmetal.de ENDSTILLE (D) www.endstille.com GENERAL SURGERY (S) www.generalsurgery.nu HAIL OF BULLETS (NL) www.hailofbullets.com INSISION (S) www.insision.com IMPALED NAZARENE (SF) www.campnazarene.com KAMPFAR (NOR) www.kampfar.com LEGION OF THE DAMED (NL) www.legionofthedamned.net MAROON (D) www.maroonhate.com LIVIDITY (US) www.lividity.info OBITUARY (US) www.obituary.cc PURGATORY (D) www.purgatory666.de SKYFORGER (LV) www.skyforger.lv TYR (FRO) www.tyr.net VREID (N) www.vreid.no [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-02-2008 21:15] |
|
quote: Gerrie mocht nota bene niet met haar Skyforger shirt het terrein op! |
|
quote: Vandaar mijn opmerking ook |
|
Lijstje: - MMayo ( ) - Regeer |
|
Lijstje: - MMayo ( ) - Regeer - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Damn..je kan maar op tijd zijn MMayo.. Ik zit rond die tijd in Griekenland aan de Metaxa Metaxa heerscht!!!!! Daar heb ik nog een fles van in de kast staan! Heerlijk! an evil incarnation of DEATH! |
|
Quoten is ook een vak She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja ik ben zo'n druiloor die nog steeds niet 2 quots tegelijk kan doen Excuus! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Griekenland is best leuk ja, heb hier nog Ouzo staan.. ben ook net een weekje terug vanuit Zakynthos. Enne ja kan er niet vroeg genoeg bij zijn he, het Wacken 2008 topic was nog vroeger, dit valt reuze mee. |
|
quote: Eens! En ouzo is ook lekker, heb ik ook nog in de kast staan Trouwens Party San 2008 tipoc is er ook al... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ja nu wel.. of was die er al voor dit topic.. niet gezien dan Had ik jou trouwens nog gesproken op Party San dit jaar? Wel een paar NLers gesproken daar |
|
quote: Volgens mij niet, had het te druk om door de modder heen te kruipen, mezelf te verdoven (wegens een opgelopen slijmbeursontsteking, verrekte schouder na het uitleven tijdens Gorgoroth), dus waarschijnlijk niet gesproken. Ik heb ook een paar NLers gesproken, maar eigenlijk te weinig... an evil incarnation of DEATH! |
|
Auw @ slijmbeursontsteking. En ja die modder haha, wat een geklooi |
|
quote: Je behoorlijk veel last van gehad, na Party San hebben we een paar dagen in Nurnberg doorgebracht, daar naar de apotheek geweest voor tijgerbalsem/pijnstillers e.d.. en toen nog naar Summer Breeze....kwam dood thuis na die "vakantie". Toch zou ik het zo overdoen. an evil incarnation of DEATH! |
|
Nieuwe namen mailtje gehad: Obituary Lividity Endstille Deadborn Defloration |
|
Oh en: Das Ticket zum Party.San Open Air 2008 beinhaltet: Eintritt, Camping und Parken Das Party.San Open Air 2008 findet statt vom 7.8. - 9.8.2008 39,60 EUR |
|
Gaat vast weer een zwaar vette editie worden, nu maar hopen op beter weer en dus minder (of geen) modder an evil incarnation of DEATH! |
|
modder zuigt |
|
Lijkt me ook wel een keer gaaf om er heen te gaan. |
|
quote: Dat kun je wel zeggen ja, zo erg dat je kisten vast blijven zitten, zoals PSOA 2007 en dat vele auto's niet gemakkelijk het terrein af konden. an evil incarnation of DEATH! |
|
Vast wel weer van de partij, tot nu toe 1 van mijn favoriete festivals White Russian en de prgrammering zit doorgaans ook wel goed, gheghe. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-11-2007 17:43] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nieuwe namen: - Impaled Nazarene - Vreid |
|
Hier ben ik van de partij, altijd een mooi festival. En zowiesie voor Endstille, die kan ik nooit vaak genoeg zien. |
|
Weer een crap line-up dit jaar. Bah, in 2005/2006 was het erg gezellig... ik kom graag een keer terug, maar zo schiet het niet op. |
|
Ja 11 bands voor 3 dagen, denk ook dat de line-up met deze bands compleet is. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |